Pirmasis maršrutas bankrutavo
Pirmasis maršrutas bankrutavo
Nuo liepos nebeliks 1-ojo maršrutinio taksi, todėl dažniau važiuos šio maršruto keleiviniai autobusai.
Pirmojo maršruto taksi reisai buvo nepelningi. Iš 25 mikroautobusų, aptarnavusių 1-ąjį maršrutą, liko tik keturi. Maršrutą aptarnaujančios įmonės vadovas Arūnas Česnauskas negalėjo užtikrinti, kad būtų laikomasi grafiko. Vairuotojai - mikroautobusų savininkai - išėjo dirbti į įmones, aptarnaujančias pelningesnius maršrutus.
Panaši situacija susiklostė ir 12-ąjį maršrutą aptarnaujančioje įmonėje, kuriai vadovauja Romas Mieliauskas, - iš 24 mikroautobusų, aptarnavusių šį maršrutą, liko tik aštuoni.
Todėl pirmąjį ir dvyliktąjį maršrutą aptarnaujančių įmonių vadovai nusprendė suvienyti jėgas. Jungtinės pajėgos leis išsaugoti bent jau 12-ojo mikroautobuso maršrutą.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad nuo liepos pradžios 1-ojo maršruto keleiviniai autobusai važiuos dažniau, bus aštuoni papildomi reisai per dieną.
„Klaipėdos keleivinis transportas“ per vienerius metus turės sumokėti Autobusų parkui už papildomus 1-ojo maršruto reisus apie 108 tūkst. litų.