8 iš 10 moterų bijo turėti tokią šukuoseną, kokios nori

  • Teksto dydis:

Pasaulinis „Dove“ tyrimas* atskleidė, kad 8 iš 10 moterų bijo turėti tokią šukuoseną, kokios norėtų. „Dove“ atsakymas – įkvepianti #YourHairYourChoice kampanija, kurios pagrindinis tikslas – drastiškai pakeisti šią statistiką.

„Šukuosenos pasirinkimui labai daug įtakos turi nusistovėjusios grožio normos, bendras įsivaizdavimas, kas yra leistina ir kas ne. Per daug dažnai moterys leidžia grožio normoms užkirsti kelią turėti tokią šukuoseną, kokios jos norėtų“, – teigia „Dove“ prekės ženklo vadovė Soha Marit. „Mes tikime, kad moterys neturėtų jaustis ribojamos išorinio visuomenės spaudimo. Norime, kad kiekviena moteris jaustųsi išlaisvinta iš visų nusistovėjusių grožio normų, ir jaustųsi laisvai, kuomet renkasi patinkančią šukuoseną, tokią, kokios nori ji“, – pabrėžia S. Marit.

Siekiant pakeisti paaiškėjusią drastišką statistiką ir visame pasaulyje paskatinti moteris didžiuotis įvairiais skirtingų tipų plaukais, pradėta #YourHairYourChoice kampanija. Optimistiškas trumpas filmukas, kuriame pasirodančios įkvepiančios moterys sulaužė nusistovėjusias vadinamas „šukuosenų taisykles“, – yra šios kampanijos šerdis. Moterys, kurios pasirodo filmuke, atstovauja moterims visame pasaulyje. Jos dalinasi savo nuoširdžiomis istorijomis, pabrėždamos savo pasirinkimo svarbą turėti tokius plaukus, kokių nori, – dažnai prieštaraujant gamtai, kultūrai ar statusui. Kai kurios iš jų rūpinasi tuo, ką motina gamta joms davė, kitos daro visiškai priešingai. Tačiau visos šios moterys gina laisvo pasirinkimo grožį, primygtinį reikalavimą, jog tavo plaukai yra tavo pasirinkimas.

„Mes norime įkvėpti moteris jaustis unikaliomis ir gražiomis. Kai kalbame apie plaukus, skatiname moteris pamiršti nusistovėjusius grožio standartus ir surasti tai, kaip turėtų atrodyti jų plaukai. Kviečiame visas moteris išreikšti save ir pasidalinti savo unikaliomis nuotraukomis su žyme #YourHairYourChoice, taip prisijungiant prie judėjimo“ – sako S. Marit.

*Pasaulinį tyrimą atliko „Edelman Intelligence“ 2015 m. gruodį JAV, Brazilijoje, Kanadoje, Argentinoje, Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių