- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Neseniai mados kolekciją pristačiusi Agnė Kuzmickaitė, stebina nauju projektu – Lietuvos įžymybėms ji pasiuvo unikalias vardines kuprines.
Netradiciniais dizaino sprendimais garsėjanti menininkė kuprines sukūrė iš panaudotų „Coca-Cola“ reklamos tentų, anksčiau kabėjusių Lietuvos gatvėse.
Vardinėmis, specialiai jiems sukurtomis dizainerės kuprinėmis savo socialiniuose tinkluose dalinosi Agnė Jagelavičiūtė, Simona Nainė, Saugirdas Vaitulionis, Beata Nicholson, Lukas Gricius, Jonatanas Kazlauskas ir kiti.
„Pagaliau turiu kuprinę, dabar būsiu superhipster ir aš, o šiaip tai čia kažkada buvo „Coca-Cola“ reklaminis tentas, va štai prašau ir naujas gyvenimas, tam tentui, dabar galės po pasaulį trankytis, sėkmingas perdirbimas!“, – netikėta dovana savo „Facebook“ paskyroje džiaugiasi Beata Nicholson.
„Džiaugiuosi kuprine su savo vardo ir pavardės inicialais. Manau, kad tai šauni idėja panaudoti reklaminius tentus. Tai tik dar kartą parodo dizainerės unikalumą ir išskirtinumą bei pabrėžia idėjos originalumą. Kuprinę pasiimu su savimi į koncertus, kuomet vykstam su „Pinup Girls" koncertuoti. Į ją telpa ne tik bateliai, bet ir kosmetika, koncertiniai drabužėliai,“ – pasakoja dainininkė ir dizainerė Simona Nainė.
Specialiai Lietuvos įžymybėms sukurtos kuprinės yra pažymėtos „Coca-Cola by Agnė Kuzmickaitė“ logotipu. Tai jau ne pirmas bendras dizainerės ir pasaulyje gerai žinomo prekės ženklo darbas. Balandžio mėnesį pristatytos kūrėjos mados kolekcijos vakaro kulminacija tapo suknelė, pasiūta iš to paties „Coca-Cola“ reklaminio tento.
„Nustebinti, padaryti kažką visiškai netikėto, suteikti daiktams naują gyvenimą yra mano kaip dizainerės kūrybinis pasitenkinimas. Kuprines kuriu jau ne vienerius metus, bet iš panaudotų lauko reklamos tentų – pirmą kartą,“ – apie kūrybinį projektą pasakoja dizainerė Agnė Kuzmickaitė.
Dizainerė teigia, kad kurdama nebijo mesti iššūkių tiek sau, tiek mados gerbėjams. Mados industrijoje senų daiktų prikėlimo tolesniam gyvavimui koncepcija (angl. upcycling) išpopuliarėjo jau prieš kelerius metus, tačiau Lietuvoje ji dar nėra plačiai naudojama ant podiumo, todėl naujas medžiagas teko prisijaukinti ir pačiai kūrėjai.
Apie „Coca-Cola“ kampaniją „Taste The Feeling“ ir aplinkosaugą
Metų pradžioje naują kampaniją „Taste the Feeling“ (liet. Paragauk jausmo) pristačiusi „Coca-Cola“ Lietuvoje iškabino 917 m2 lauko reklamos, kurias jau iš anksto buvo nutarta perdirbti kūrybiškai. Kompanija visame pasaulyje įgyvendina aplinkosaugos iniciatyvas, susijusias su klimato kaita ir pakuočių perdirbimu, todėl nedvejodama plėtojo šį originalų mados projektą dėl jo skleidžiamos ekologinės žinutės.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas6
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...
-
Desertai sveikiau – ką rinktis saldžiam kąsneliui prie kavos?3
Ar galite įsivaizduoti darbo dieną be kavos pertraukėlės? Veikiausiai sunkiai, nes tai laikas, kai galima trumpam atsitraukti nuo darbų ir maloniai pabendrauti su draugais ar kolegomis prie gardžios, garuojančios kavos puodelio. O kokia gi kavos pertrau...
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui4
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui2
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?14
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama8
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...