- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Socialiniame tinkle „Facebook" pasiteiravus, kiek kosmetikos produktų moterys turi savo kosmetinėse, paaiškėjo, kad vidutiniškai lietuvės naudoja po devynias kosmetikos priemones.
Tarp apklausos dalyvių buvo ir tokių, kurios teigė naudojančios net 60 priemonių ir joms laikyti prireikia atskiros spintelės vonioje.
Apklausa atlikta 2017 metų rugpjūčio 4-7 dienomis, joje dalyvavo 416 moterų.
Pasiteirauti, koks vidutinis lietuvių naudojamos kosmetikos kiekis, paskatino neseniai pasirodžiusi modelio ir tinklaraštininkės Simonos Burbaitės knyga „Tavo geriausia draugė", kurioje ji teigia, kad kiekviena moteris turėtų turėti bent septynias grožio priemones. Vaistinių tinklo „Eurovaistinė" „Facebook" profilyje atlikta apklausa S. Burbaitei sukėlė nuostabą.
„Devyni kosmetikos produktai – puikus rezultatas. Manau, kad moterų susidomėjimas kosmetika tikrai auga, ypač didėja domėjimasis grožio produktų sudėtimi, daugiau galvojama apie tai, kokį poveikį tai turi odai", – teigia tinklaraščio simonaburbaite.com autorė.
Anot jos, septynios veido priežiūros priemonės yra optimalus skaičius: veido prausiklis (micelinis vanduo), veido šveitiklis (švelnios konsistencijos), ląstelinio vandens purškiklis arba kita tonizuojanti priemonė, drėkinamasis serumas ar gelis, paakių kremas, drėkinamasis kremas ir veido kaukė.
„Svarbu pasirinkti tinkamus priežiūros produktus ir susikurti kasdienius grožio ritualus, nes aštuoniolikos turime tokį veidą, kokį dovanojo gamta, trisdešimties – kokį susikūrėme pačios, keturiasdešimties – kokio nusipelnėme", – įsitikinusi S. Burbaitė.
Ji atvirauja, kad pirkdama veido ir kūno priežiūros priemones vadovaujasi nuomone, jog svarbiausia yra kokybė, o ne kiekybė.
„Atvirai sakau, kad kosmetiką perku vaistinėje ir ypatingą dėmesį skiriu kokybei. Ypač veido odos priemonėms: kremams, valikliams, šveitikliams, dekoratyvinei kosmetikai", – sako manekenė.
Kosmetikos specialistė Greta Simonaitytė pritaria, kad nereikia apkrauti veido begale kosmetikos priemonių, užtenka turėti kelis kokybiškus produktus.
„Kaip kosmetologė galiu pasakyti, kad veido priežiūrai pakanka trijų pagrindinių produktų, kurie užtikrins švarą ir higieną. Tai prausiklis, tonikas ir veido kremas. Kalbant apie dekoratyvinę kosmetiką, užtenka akių tušo ir lūpų blizgio, taip natūraliai pabrėšite savo grožį", – teigia G. Simonaitytė.
Specialistė rekomenduoja ryte ir vakare nusiprausti veidą prausikliu, kad pašalintumėte nešvarumus.
„Po prausimo reikėtų naudoti toniką, kuris atstatys odos PH, bei kremą, kuris drėkins ir pripildys odą trūkstamomis medžiagomis. Tada jau galite galvoti apie makiažą, tačiau nepamirškite jo vakare nusiplauti", – pataria grožio specialistė.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas2
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...
-
Desertai sveikiau – ką rinktis saldžiam kąsneliui prie kavos?2
Ar galite įsivaizduoti darbo dieną be kavos pertraukėlės? Veikiausiai sunkiai, nes tai laikas, kai galima trumpam atsitraukti nuo darbų ir maloniai pabendrauti su draugais ar kolegomis prie gardžios, garuojančios kavos puodelio. O kokia gi kavos pertrau...
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui4
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui2
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?14
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama8
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...