- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Erika Puodėnienė
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
Drabužių vaikams ir jų mamoms kūrėjai Erikai Puodėnienei įtemptos dienos – studijoje iki smulkmenų derinama kiekviena naujos kolekcijos detalė, ruošiamos dekoracijos stendui.
Lietuviško prekių ženklo „Buboo“ įkūrėja E. Puodėnienė netrukus skris į Paryžių, kur antrą kartą dalyvaus vienoje didžiausių vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“. Debiutas mados sostinėje jai padėjo užmegzti naujų verslo kontaktų, netrukus pasipylė užsakymų iš Europos, Japonijos, Amerikos ir kitų pasaulio šalių, tačiau kartu iškėlė dar aukštesnius reikalavimus sau.
Naujokams svarbu rasti savo pirkėją
Paryžiuje vykstančioje vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“ kaskart susirenka stipriausi ir žinomiausi vaikų mados kūrėjai iš viso pasaulio. Jau sausio 27-29 d. 2018 metų rudens ir žiemos kolekcijas pristatys beveik 540 vaikų mados prekės ženklų – tarp jų ir lietuviškas prekių ženklas „Buboo“, rašoma pranešime spaudai.
„Jau praėjusių metų vasarą buvome atrinkti ir turėjome galimybę pirmą kartą savo kūrinius pristatyti tarptautinei rinkai. Tai buvo labai naudinga patirtis, nepaisant to, kad naujokams paprastai būna kur kas sunkiau – juk pirkėjai ir verslo pasaulio atstovai dažnai turi mėgstamus prekių ženklus. Džiaugiuosi, kad likome pastebėti ne tik parodos lankytojų, bet ir vietos stilistų, pavyko užmegzti beveik 100 naujų kontaktų, o užsakymų sulaukėme iš įvairių pasaulio šalių“, – įspūdžiais dalinasi E. Puodėnienė.
Pasak jos, „Playtime Paris“ ne vieną kūrėją vilioja ir dėl galimybės paragauti pasaulio žiniasklaidos dėmesio. Tiesa, nors parodos organizatoriai neatskleidžia visų kriterijų, pagal kuriuos atrenka dalyvius, maždaug 300 norinčių pasirodyti tarptautinei rinkai tenka nežinioje laukti ateinančių metų.
Kūriniai – tarp sezono „must have“ drabužių
Kūrėja E. Puodėnienė sako, kad kiekvienais metais didelio lankytojų ir žiniasklaidos dėmesio sulaukia sezono tendencijas pristatanti erdvė „Trend zone“. Stilistai, atrinkę rūbelius ir aksesuarus iš visų parodoje dalyvaujančių vaikų mados kūrėjų kolekcijų, jais papuošia keliolika vaikiškų manekenų. Praėjusiais metais net trys lietuvės kurti gaminiai buvo įtraukti į 2018 metų pavasario – vasaros sezono vaikų mados tendencijas.
„Kai pamatėme, kad mūsų kūriniai pristatomi kaip sezono „must have“ šalia kitų, visame pasaulyje garsių aprangos prekių ženklų, negalėjome patikėti. Vienas atrinktas rūbas jau yra labai didelis pripažinimas, tačiau stilistų dėmesį patraukė net trys mūsų kūriniai – arbūzinės spalvos kepurė, kaklaskarė ir vaikiškos kelnės“, – sako kūrėja E. Puodėnienė.
Vos prieš trejus metus pradėjusi kurti pirmąsias kepures stilingiems vaikams ir jų tėveliams, E. Puodėnienė su vyru Mindaugu galėjo tik pasvajoti apie dalyvavimą vienoje didžiausių vaikų mados parodoje. Tačiau jie visada buvo ambicingi, nuo pat pradžių kurdami naujus gaminius siekė apjungti kokybę, komfortą ir stilių – dalykus, kuriuos vertina ir jų šeima.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui3
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui1
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?12
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama7
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...
-
Tatuiruočių meistro kursai. Mokymasis populiariausios pastarojo dešimtmečio profesijos13
„Kuo noriu tapti, kai užaugsiu?“ Tai klausimas, kuris visada išlieka aktualus, net kai jau esame suaugę. Mes ne visuomet klausome širdies, būna, kad dirbame ne ten, kur mūsų siela randa džiaugsmą. Dažnai profesiją renkamės n...
-
Jaukus įvaizdis: kai megztinis ne tik šildo, bet ir puošia
Oversize stiliaus siluetai, megztiniai, akį traukiančios tekstūros, patogi avalynė ir subtilūs aksesuarai – visa tai telpa į jaukų, namų šilumos įkvėptą įvaizdį. Lengvos, be pastangų sukurtos elegancijos įspūdį kuriantis cozy look...