Supermodelis K. Moss diktuoja kito sezono mados tendencijas

  • Teksto dydis:

Drabužių prekės ženklui „Reserved“ rugpjūčio pradžia  – ypatinga. Naują 2017 metų rudens/žiemos kolekciją pristato ir jos reklaminiu veidu tapo pasaulyje gerai žinomas supermodelis Kate Moss.

Bendras „Reserved“ ir Kate darbas – tai dar vienas labai svarbus žingsnis prekės ženklo istorijoje. O kaip viskas prasidėjo?

„Kate paklausėme, kokius drabužius ji išsirinktų užėjusi į „Reserved“ parduotuvę? Kaip manote, ką jį išsirinko? Visi žinome, kad ji vieną akimirką gali būti maištaujanti ir nerūpestinga, apsirengusi odinę juodą striukę, o kitą – seksuali ir labai graži, dėvinti paltą, o po juo tik nėriniais dekoruotą apatinį trikotažą“, – savo mintinis dalinosi prekės ženklo rinkodaros direktorė Monika Kaplan.

Kate Moss stilius – autentiškas, individualus ir tikras, todėl šį sezoną „Reserved“ siūlys būti tarsi supermodelis.

„Susikurkite savo nepakartojamą įvaizdį, būkite šiek tiek nerūpestinga ir maištaujanti, tačiau nepamirškite moteriškumo, nes galbūt kitą sezoną jūs būsite kažkam tikra mados ikona ar įkvėpėja“ – M. Kaplan.

Įvaizdinė fotosesija vyko Londone su gerai žinomu Jungtinės Karalystės fotografu Daniel Jackson. Fotosesijos tikslas – pristatyti naują „Reserved“ įvaizdį, kuris būtų patrauklus paprastam vartotojui, o „londoniškas“ Kate stilius derėtų su ženklo estetika ir vizija. 

Sprendimas dirbti kartu su K. Moss neatsitiktinis – jau rugsėjo 6 d. D. Britanijos Oxfordo gatvėje bus atidaryta pirmoji „Reserved“ parduotuvė. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių