- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
-
Žinomi vyrai atskleidė, kas jiems yra tikrasis moters grožis
Nors komplimentų daugelis moterų sulaukia gana dažnai, ne visoms lengva išties pasitikėti savimi ir kasdien jaustis gražiai. Tačiau paskendusios kasdieniuose rūpesčiuose, moterys dažnai užmiršta savo išorinį grožį puoselėti iš vidaus. Apie tikrąjį moterų grožį savo nuomonę turi ir žinomi Lietuvos vyrai, įsiamžinę vaizdo klipe, kuris buvo pristatytas trečiajame švedų ir lietuvių sukurtų produktų „FenoQ Tricollagen“ ambasadorių atrankos etape Klaipėdoje.
Šių produktų reklaminių veidų atranka vyksta jau ne vieną mėnesį. Antrojo etapo metu Vilniuje mintimis apie sveikatą ir grožį pasidalino garsios bei veiklios šalies damos. Dainininkė Oksana Pikul-Jasaitienė, aktorės Justė Zinkevičiūtė, Ineta Stasiulytė, Larisa Kalpokaitė ir Eglė Jackaitė, modelis Simona Starkutė, šokėja Eglė Straleckaitė – gražios ir visuomet švytinčios garsenybės samprotavo apie grožį ir dalinosi patarimais kitoms moterims.
Žinomos moterys tąkart tapo atrankos Vilniuje komisijos narėmis ir padėjo rinkti lietuvių ir švedų specialistų sukurtų produktų veidus.
Trečiojoje ambasadorių atrankoje Klaipėdoje vėl galėjo dalyvauti visos norinčios moterys. Po atrankos pristatytas klipas, kuriame apie moterų grožį kalba žinomi, autoritetingi šalies vyrai iš muzikos, meno, pramogų pasaulio.
Aktoriai Jonas Braškys, Šarūnas Banevičius, Ramūnas Rudokas, Darius Petkevičius, Aistis Mickevičius, Eimutis Kvoščiauskas, Ramūnas Šimukauskas, komunikacijos specialistas Saugirdas Vaitulionis, TV projektų prodiuseris ir režisierius Mindaugas Rainys, šokėjas Deividas Meškauskas, muzikos prodiuseris Martynas Tyla – žinomi šalies vyrai negailėjo gražių žodžių dailiajai lyčiai ir linkėjo labiau mylėti save.
Daugeliui garsių vyrų moteris gražiausia tuomet, kai ji pasitiki savimi. „Graži moteris yra ta, kuri yra graži pati sau, kuri myli pati save ir kuri draugauja pati su savimi. Nustokit save bausti ir kaltinti – jūs tuo ir gražios, kad esate kiekviena kitokia“, - klipe mintimis dalinasi S. Vaitulionis.
„Graži moteris man yra laiminga moteris, o kas į tą laimės momentą sueina, yra skirtingi dalykai. Kai matau laimingą moterį, matau gražią moterį. Linkiu visoms moterims neprarasti alkanumo – ne tiesiogine prasme, o kalbant apie pažinimo jausmą, norėti pažinti pasaulį“, - sako M. Rainys.
Humoro tiek ekrane, tiek gyvenime nestokojantis Ramūnas Rudokas negailėjo komplimentų neseniai jo žmona tapusiai gražuolei Justinai. „Linkiu moterims būti tokioms gražioms, kaip mano žmona“, - šypsosi aktorius.
„Vyrų ir moterų supratimas apie grožį skyrėsi visais laikais. Tačiau visada vyrams buvo patraukliausios švytinčios odos, žvilgančių plaukų, gražaus kūno savininkės – kitaip sakant, sveikos moterys.
Šįkart subūrėme skirtingoms sferoms atstovaujančius vyrus – aktorius, pramogų pasaulio atstovus, šokėjus, dainininkus – kad susidarytumėme paveikslą, kas jiems yra graži moteris. Paradoksalu, tačiau jaunystės eliksyru vadinamas produktas, kurį visgi dažniausiai perka moterys, suvienijo vyrus“, - sako vienas produkto kūrėjų Mantas Jakimavičius.
„Trikolagenas, per labai trumpą laiką pavergęs lietuvaičių širdis, tapo kiekvienos moters, save mylinčios ir besirūpinančios ne tik savo grožiu, bet ir sveikata, „musthave“ produktu“, - pasakoja viena produkto kūrėjų Lina Jakimavičienė.
„Moterys juokauja, kad trikolageno buteliukas – kaip lūpdažis, kuris privalo visada būti po ranka – tiek stiprinant sveikatą atėjus pavasariui, tiek keliaujant ar kaip ideali dovana draugei ir mamai“, - šypsosi L. Jakimavičienė.
Paskutinysis „FenoQ“ produktų linijos reklaminių veidų ir ambasadorių atrankos etapas „Emigravęs grožis“ balandžio 15 dieną vyks Londone, kur produkto kūrėjai kvies dalyvauti visas ten gyvenančias lietuvaites. Produkto kūrėjai atskleidžia, kad susidomėjimas užsienyje vyksiančia atranka – milžiniškas, todėl skatina moteris nepraleisti progos kartu švęsti savo grožį ir juo didžiuotis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tvarumo tendencija: vis daugiau drabužių keliauja iš rankų į rankas4
Besikeičiant sezonams, puolame atnaujinti savo drabužių spintą. Taip ir sukasi ratas: vienus išmetame, kitus įsigyjame, paskui vėl išmetame... Tiesa, ryškėja ir pozityvi tendencija – vis labiau populiarėja drabužiai, gyvenan...
-
Desertai sveikiau – ką rinktis saldžiam kąsneliui prie kavos?2
Ar galite įsivaizduoti darbo dieną be kavos pertraukėlės? Veikiausiai sunkiai, nes tai laikas, kai galima trumpam atsitraukti nuo darbų ir maloniai pabendrauti su draugais ar kolegomis prie gardžios, garuojančios kavos puodelio. O kokia gi kavos pertrau...
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui4
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui2
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?14
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama8
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...