Mėlynasis deimantas nupirktas už rekordinius 51 mln. eurų

  • Teksto dydis:

Didžiulė Oppenheimerių šeimos sukurta kasybos kompanija „De Beers“ antrojoje 20-ojo amžiaus pusėje taip pat klestėjo, iš dalies – dėl sero Philipo didžiulės įtakos šiame sektoriuje.

Jo vardu pavadintas stačiakampio formos briliantas buvo įsodintas į žiedą ir apsuptas dviem mažesniais trapezoido pavidalo deimantais. Seras Philipas jį padovanojo žmonai.

Deimantų verslo kalboje „kilmė“ yra labai svarbus žodis. „Christie's“ direktorius Europos papuošalams Raymondas Sancroftas-Bakeris (Raimondas Sankroftas-Beikeris) sakė, kad Ph.Oppenheimeris „50 metų galėjo rinktis iš visų deimantų ir savo žmonai išrinko šį“.

„Praeityje buvo parduoti ir keli kiti mėlyni deimantai, bet nieko, kas iš tikrųjų prilygtų kokybe“, – sakė R.Sancroftas-Bakeris, kuris pridūrė, kad nors „Oppenheimer Blue“ ir nėra be vidinių trūkumų, jis – „beveik tobulas“.

Minimas mėlynas briliantas po Ph.Oppenheimerio mirties pakeitė kelis šeimininkus, o trečiadienį pirmą kartą pasirodė viešame aukcione.

„Paprastai šie akmenys yra gan maži“, – sakė „Christie's“ deimantų ekspertas Jeanas-Marcas Lunelis (Žanas Markas Liunelis), kuris pažymėjo, kad „prašmatnios“ ryškiai mėlynos spalvos deimantai net ir būdami penkių karatų paprastai sukelia nemažą sujudimą deimantų rinkoje.

Praėjusią savaitę Kanados kasybos kompanija „Lucara Diamond“ paskelbė didžiulį, 813 karatų, nešlifuotą deimantą pardavusi už rekordinius 63 mln. dolerių (55 mln. eurų).

Šio Botsvanoje rasto brangakmenio pirkėjo pavardė neskelbiama, kaip ir sandorio, kurį prižiūrėjo „Nemesis International“, sąlygos.

Tačiau ta suma už neapdirbtą deimantą tikriausiai neilgai bus rekordinė. „Lucara“ rengiasi „Sotheby's“ aukcione Londone birželio 29 dieną parduoti dar didesnį – 1 109 karato – deimantą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių