- technologijos.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo pat šių metų pradžios vykęs karas tarp vienos iš didžiausių pasaulio skutimosi priemonių kompanijos ir vyriškosios auditorijos dalies galiausiai parodė pirmuosius matomus rezultatus. „Gillette“ prekės ženklą valdanti „Procter & Gamble“ pranešė apie net 8 mlrd. dolerių (7,25 mlrd. eurų ) sumos nurašymą dėl šio ženklo patirtų nuostolių prekiaujant savo produktais.
Tikrosios padėties neįmanoma suprasti neįsigilinus į pastarųjų kelių metų rinkos padėtį. Jei siūlomas produktas bus nepatrauklus, jo tiesiog niekas nepirks ir įmonė žlugs. Todėl būtina prisitaikyti prie kartų kaitos atnešamų pokyčių.
Vis daugiau „tūkstantmečio“ kartos vaikų įžengia į rinką kaip vartotojai perkantys už savo pinigus. Ši karta visai kitokia. Ne tik požiūriu į technologijas, bet ir į gyvenimo būdą. Vis labiau į madą grįžta barzdos, kurios yra kaip peilis po kaklu skutimosi priemones gaminančioms kompanijoms. Per paskutiniuosius penkerius metus JAV skutimosi priemonių rinka susitraukė 11 proc, rašo „Reuters“.
Dauguma įmonių pasirinko tradicinius būdus problemai spręsti. Jie sumažino savo pelno maržas, taip leisdami atpiginti produktus. Logika paprasta: mažesnė kaina skatina pardavimus. Tačiau „Gillette“ pasielgė priešingai. Ji ne tik nemažino kainų, priešingai – jas didino ir dar bandė pakeisti rinkos tendencijas.
Išleisdama reklamą, įmonė neabejotinai idėjų jai sėmėsi iš ką tik garsiai praūžusios #MeToo skandalo, kai moterys konsolidavosi ir viešino praeityje patirtą vyrų seksualinį priekabiavimą. Reklama tikrai turėjo rasti palaikymą tarp moterų, nes jose vaizduojamos jas skaudinančios ir užgauliojančios situacijos, skatinančios taip nesielgti.
Reklamos kūrėjų mintis buvo ta, kad vyrai turi rodyti pagarbų elgesį vaikams, nes jie užaugs vyrais. Tačiau daugybė reklamą išvydusių žmonių, siunčiamą žinią suprato visiškai kitaip.
Didžioji dalis vyrų nesutiko, kad vyriškumas yra tik seksualinis priekabiavimas, nešvankūs komentarai, muštynės ir kitos blogybės. Taip pat, kad reikia atsisakyti vyriškumo. Ir tai atsispindėjo reklamos vertinimuose. Šiuo metu ji peržiūrėta daugiau nei 31 mln. kartų ir surinko 1,5 mln. paspaudimų „nepatinka“. Komentarų skiltyje plinta patyčios dėl reklamos ir neigiamus komentarus trinančių administratorių. Dabar ir dėl patirtų nuostolių dydžio.
Toks neigiamas požiūris išties paveikė „Gillette“. Naujausios jos reklamos turi itin nedaug peržiūrų, o po vaizdo įrašais išjungtos komentavimo funkcijos. Taip pat negalima išvysti, koks reitingas skiriamas naujiems reklaminiams. To nebuvo iki lemtingos reklamos.
„P&G“ grupė šį prekės ženklą nusipirko 2005 m., tada už jį buvo sumokėta 57 mlrd. dolerių (šių dienų kursu, atsižvelgiant į infliaciją, tai 75 mlrd. dolerių). Pernai žurnalas „Forbes“ šį ženklą įvertino 16,6 mlrd. dolerių suma.
Per praėjusius metus įmonė pardavė vyriškų skutimosi reikmenų už 6,22 milijardų dolerių, tačiau iš moteriškos linijos produkcijos sugeneruota tik 1,28 mlrd. dolerių. Akivaizdu, kad vyrai yra pagrindiniai įmonės produktų pirkėjai.
Sunku tuo patikėti, tačiau bent kol kas „Gillette“, panašu, laikysis pasirinkto kurso. Iškart po blogos naujienos apie patirtus nuostolius, vadovybė kalbėjo be didelio nustebimo. „The Wall Street Journal“ kalbintas įmonės finansų skyriaus vadovas Džonas Moeleris (Jon Moeller) sakė: „Mes žiūrime į metinius pardavimų, akcijų ir maržų progresines vertes.“ Jam kur kas labiau rūpėjo tai, kad tūkstantmečio karta nemėgsta skutimosi.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nusifotografuoti norėjusi turistė matant vyrui nukrito į ugnikalnio kraterį14
Turistė iš Kinijos per fotosesiją Indonezijoje nukrito į ugnikalnio kraterį. ...
-
Lobių ieškotojai paplūdimyje rado žiedą su briliantu ir grąžino savininkei10
Moteriai, pliaže pametusiai vestuvinį žiedą, labai pasisekė. Jai pamestą papuošalą grąžino nepažįstami žmonės. ...
-
Su nėščia žmona lėktuvu skridęs vyras neteko sąmonės ir mirė40
Italijoje aviacijos kompanijos „Ryanair“ keleivis skrydžio metu neteko sąmonės ir neišgyveno. Vyras skrido kartu su nėščia žmona, su kuria buvo susituokęs tik pernai. ...
-
Pensininkas per parą aplankė 120 barų ir tapo pasaulio rekordininku8
Australijoje pagyvenęs britas tapo pasaulio rekordininku. Jis per parą aplankė 120 Sidnėjaus barų ir juose išgėrė. ...
-
Sunkiai įsivaizduojamo statumo gatvė negąsdina vairuotojų: avarijų daug, bet sutrumpėja kelias1
Vokiečių reporteriai nufilmavo turbūt pačią stačiausią pasaulyje gatvę. Meksikos sostinės priemiestyje yra gatvelė, kurios statumas, kai kuriose vietose – beveik 45 laipsniai. Toks nuolydis pavojingas ne tik automobiliams, bet ir palei š...
-
Nusikaltėlis apsiginklavo gyvate ir pabandė apiplėšti parduotuvę5
JAV gyventojas apsiginklavo gyvate ir pabandė apiplėšti parduotuvę. ...
-
Be priežiūros paliktas berniukas užlipo ant namo stogo ir įstrigo kamine8
JAV berniukas užsiropštė ant stogo, įlindo į kaminą ir jame įstrigo. ...
-
Sunku patikėti: po didelio visuomenės pasipiktinimo – šarka ir šuo vėl kartu4
Australijos valdžios institucijos pirmadienį išdavė licenciją, leidžiančią vėl suvienyti išskirtus du netikėtus draugus – šarką, vardu Molly, ir šunį. Šių abiejų augintinių atskyrimas buvo sukėlęs didel...
-
Nėščia moteris suvalgė katiną ir pagimdė vilkolakio sindromu sergantį sūnų32
Filipinų gyventoja nusprendė, kad jos sūnui išsivystė reta liga dėl to, kad būdama nėščia ji suvalgė valkataujančią katę. ...
-
Už įžūlų elgesį lėktuve vyrą pasiuntė į kalėjimą2
Didžiojoje Britanijoje lėktuvo keleivį pasiuntė penkiems mėnesiams į kalėjimą už „įžeidžiantį elgesį“ lėktuve. ...