Apie tvarkomą sankryžą Kaune: vėl eilinė darbininkų arba savivaldybės „kliurka“

Miesto gyventojai stebisi Partizanų ir Kovo 11-osios gatvių sankryžoje atliktais darbais. Ši sankryža dar visai neseniai buvo pritaikyta neįgaliesiems, specialiai sumažinti borteliai, tačiau dabar čia vėl pasitinka neįveikiamos kliūtys.

Į portalo kauno.diena.lt redakciją kreipėsi Dainavos gyventojas Mindaugas ir nupasakojo, kokius darbus darbininkai vykdo itin judrioje Partizanų ir Kovo 11-osios gatvių sankryžoje. Anot vyro, darbai visiškai nelogiški, mat apsunkins negalią turinčių žmonių ir mamų su mažais vaikais judėjimo galimybes.

„Vėl eilinė darbininkų arba savivaldybės „kliurka“. Visos perėjos šioje sankryžoje buvo pritaikytos neįgaliesiems ir mamoms su vaikų vežimėliais. Iš visų pusių buvo nuolydis, padarytas nužemintas bortelis, įrengtas specialus ženklinimams regėjimo negalią turintiems žmonėms. Tačiau prieš kelias dienas vėl sudėjo aukštus bortelius, tad perėja jiems tampa neįveikiama. Įdomu, ar perėjų perdarymas miestui nekainuos?“, – dėstė kaunietis.

Portalas kauno.diena.lt pasidomėjo, kodėl išardyti ne taip ir seniai įrengti neįgaliesiems pritaikyti pėsčiųjų perėjos borteliai. Savivaldybės atstovai patikino, kad po Kovo 11-osios ir Partizanų gatvių sankryžos rekonstrukcijos liks mažiau galimybių pereiti į kitą gatvės pusę. Dalis perėjų bus panaikinta.

„Šioje, kaip ir daugelyje kitų miesto gatvių, šiuo metu vyksta sankryžos rekonstrukcija. Daugumoje naujai projektuojamų sankryžų per pagrindinę, magistralinę gatvę projektuojama tik viena pėsčiųjų perėja, taip trumpiau stabdant automobilių eismą bei darant saugesnius kairiuosius posūkius. Projektuotojams įvertinus, jog didžioji dalis pėsčiųjų sankryžoje juda link Savanorių prospekto bei PC „Savas“, pėsčiųjų perėja suprojektuota tik prekybos centro pusėje, todėl nuotraukose matomoje vietoje, per Kovo 11-osios gatvę pėsčiųjų perėjos po rekonstrukcijos nebus. Kovo 11-osios gatvę bus galima kirsti tik kitoje sankryžos pusėje“, – komentavo Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.


Šiame straipsnyje: rekonstrukcijakelių tvarkymo darbaisankryžaborteliainuvažiavimasskaitytojo naujiena

NAUJAUSI KOMENTARAI

PĖSTYSIS

PĖSTYSIS portretas
Prieš metus įrengti Retro stulpeliai ir tvoros jau rūdija. Kiek pinigų buvo iššvaistyta ir kas organizavo jų pirkimą ir tikrino atliktų darbų kokybę? Su šviesoforais irgi kažkoks nesusipratimas. Aplamai, tik sutvarko gatvę: įrengia naujus ženklus, saleles, tvoras, o po kelių mėnesių viską nuima ir įrenginėja kirus. Įdomu kur dingsta tos nuimtos eismo organizavimo priemonės? Baisus pinigų švaistymas.

Pirkit automobilius

Pirkit automobilius portretas
O pėsčiųjų pralaidumas, Kerai???

Anonimas

Anonimas portretas
Pasirodo, per daug pereju. Tai gal dar ir tvoromis uztversite? Valio kaip gerai, liks dar Savanoriu pereja. Kam kojos skauda, tegu nevaiksto. Tikrai miestas tvarkosi aciu gerajam...
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių