- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
2017-aisiais kauniečiai buvo labiau girdimi, o jų rūpesčiai sprendžiami dar atsakingiau. Tiksliai it laikrodis veikiantis klientų aptarnavimo centras, atnaujinta tam tikra įranga ir transporto priemonių parkas bei kitos naujovės buvo diegiamos siekiant įgyvendinti pagrindinį šių metų „Būsto valdos“ tikslą: išgirsti visus klientų rūpesčius ir juos išspręsti.
Išgirsti visi klientų rūpesčiai
Pasak įmonės vadovo Šarūno Eidinto, užmegzti artimesnį ryšį su klientais reikšmingai padėjo nauja klientų aptarnavimo centro paslauga.
„Šiandien mes turime galimybę išgirsti, užregistruoti ir iškart konkrečiam specialistui priskirti kiekvieną klausimą, su kuriuo susiduria mūsų klientai. Rezultatai rodo, kad klientų aptarnavimo centro įsteigimas pasiteisino – gyventojų aptarnavimas tapo efektyvesnis: gerokai sutrumpintas kelias nuo gyventojo kreipimosi užregistravimo, perdavimo atsakingam specialistui iki klausimo išsprendimo“, – teigia „Būsto valdos“ direktorius.
Pasak jo, svarbi ir šiemet gyventojams pristatyta galimybė vieno langelio principu sekti savo paklausimo sprendimo eigą – kauniečiai gali bet kada sužinoti, kaip yra reaguojama į jų pranešimus.
„Dabar pranešimai nebesidubliuoja, o tai turi įtakos jų sprendimo greičiui. Kartą užregistravus vieną ar kitą gedimą name, dar vienam žmogui, pavyzdžiui, kaimynui kreipiantis dėl tos pačios situacijos, jo pranešimas neregistruojamas darkart – žmogus tiesiog informuojamas apie gedimo šalinimo eigą“, – pokyčiais džiaugėsi Š.Eidintas.
Avarijas šalina greičiau
Laiku sureaguoti į iškvietimus padeda ir atnaujinta įranga bei transporto priemonių parkas. Pasak „Būsto valdos“ direktoriaus, atnaujinta ne tik įranga, su kuria dirba specialistai, bet taip pat investuota į naujus automobilius, specialiąsias transporto priemones.
„Atnaujinta įranga leidžia greičiau aptikti sudėtingų gedimų priežastis, pavyzdžiui, nustatyti, dėl ko buvo užlietos patalpos ar įvyko trumpasis elektros jungimas. Siekiame užtikrinti, kad mūsų klientai dėl name įvykusios avarijos nepatogumų patirtų kuo mažiau, o gedimui pašalinti būtų pasitelkti šiuolaikiniai metodai“, – pasakojo Š.Eidintas.
Artimo ryšio kūrimas
Š.Eidintas pabrėžia 2017-aisiais įmonės išsikeltą tikslą: išgirsti kiekvieną gyventojo rūpestį, operatyviai jį spręsti ir taip megzti teigiamą ryšį su klientu. Siekiant šio tikslo, labai svarbu užtikrinti, kad gyventojai būtų tinkamai informuoti apie planuojamus darbus arba reikšmingus pasikeitimus name. „Būsto valdos“ vadovas pabrėžia, kad bendravimas su gyventojais yra nuolatinis bei ilgalaikis procesas, ir džiaugiasi, kad įmonė kryptingai eina šia linkme.
„Gyventojai visą jiems aktualią informaciją gali rasti ne tik skelbimų lentose savo laiptinėse ar mūsų interneto svetainėje, bet atsakymus gauti ir tiesiogiai iš už namo priežiūrą atsakingų specialistų. Siekiame, kad mūsų administruojamų namų gyventojai nepatirtų staigmenų, kai netikėtai jų name pradedami vykdyti remonto darbai ar įgyvendinami pokyčiai, apie kuriuos jie nežinojo. Komunikacijos su gyventojais gerinimas – ilgalaikis tikslas, todėl svarbiu „Būsto valdos“ prioritetu išliks ir ateityje“, – pasakojo Š.Eidintas.
Siekiame užtikrinti, kad mūsų klientai dėl name įvykusios avarijos nepatogumų patirtų kuo mažiau, o gedimui pašalinti būtų pasitelkti šiuolaikiniai metodai.
Bendruomenių metai
2017-ieji buvo gausūs ir bendruomenių švenčių: „Būsto valda“ įvairiose seniūnijose kartu su gyventojais šventė Užgavėnes, Jonines, Rugsėjo 1-ąją, puošė Kalėdų eglutes, dalyvavo talkose ir net kraujo donorystės akcijose.
„Prisidėti prie bendruomenėms svarbių renginių bei iniciatyvų mums ne tik smagu, bet ir labai svarbu. Kaip rodo šių ir ankstesnių metų patirtis, bendruomenėse organizuojamos šventės sulaukia didelio gyventojų susidomėjimo ir yra gausiai lankomos. Gyventojai tampa neabejingi savo aplinkai, kaimynui, o į mus drąsiau kreipiasi ne tik kaip į paslaugos teikėją, bet ir kaip į partnerį, su kuriuo savo bendruomenės labui galima nuveikti daugiau“, – kalbėjo „Būsto valdos“ direktorius.
Kitąmet – dar daugiau naujovių
2018-aisiais „Būsto valda“ tęs šiemet išgrynintas veiklos kryptis ir toliau pristatinės naujoves.
Pasak Š.Eidinto, pirmas žingsnis tam – efektyviai veikiantys klientų aptarnavimo procesai, nuolatinė komunikacija su gyventojais jiems patogiausiu būdu. Todėl jau kitąmet „Būsto valda“ savo klientams pristatys naują elektroninę savitarnos sistemą. Naujoji savitarnos sistema leis klientams patogiai rasti visą reikalingą informaciją apie savo būstą ir daugiabutį namą, registruoti gedimus, gauti specialistų konsultacijas. Nauja savitarnos sistema – inovatyvus sprendimas, leisiantis sklandžiau bendrauti su gyventojais elektroninėje erdvėje ir SMS žinutėmis.
Jo teigimu, „Būsto valda“ siekia žengti koja kojon su moderniomis technologijomis ir per jas atsidurti ten, kur savo klientus pasiekti būtų patogiausia.
Derins modernizavimo planus
„Civinity“ įmonių grupei priklausančios „Būsto valdos“ specialistai 2018-uosius taip pat skirs aktyvioms diskusijoms su gyventojais, kurių metu tikisi suderinti ilgalaikius daugiabučių modernizavimo planus.
„Norime gyventojams detaliai papasakoti apie jų namų būklę, drauge susitarti, ką ir kaip reikėtų atnaujinti, kada ir ką jie norėtų keisti savo daugiabučiuose. Tai leis gyventojams iš anksto žinoti numatomus ar būtinus atlikti darbus, aktyviai dalyvauti priimant sprendimus, planuoti darbams galimas išlaidas. Šiuo žingsniu norime išvengti mūsų darbe dažno „gaisrų gesinimo“, kai skubiai turime tvarkyti kritinį gedimą ar spręsti situaciją, užuot iš anksto užkirtę kelią jai atsirasti“, – kalbėjo Š.Eidintas.
Pasak specialisto, gyventojai bus kviečiami į susirinkimus, kuriuose įmonės atstovai teiks daugiabučių būklės analizę ir atnaujinimų pasiūlymus. Tokius susirinkimus įmonė ėmėsi organizuoti jau šiemet.
2018-ieji, „Būsto valdos“ vadovo teigimu, bus tobulėjimo, dar greitesnių ir kokybiškesnių paslaugų, artimesnio ryšio su klientais kūrimo metai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Parodė atnaujintą Kauno rotušę: liko tik baigiamieji darbai6
Kauno miesto muziejus pravėrė virtualias duris į atnaujintą Rotušės pastatą. Po kapitalinio remonto matyti blizgančios erdvės. Skelbiama, kada Rotušė vėl bus atvira lankytojams. ...
-
Naujieji Lietuvos zoologijos sodo gyventojai – broliai zebrai1
Vos prieš mėnesį laiko iš Čekijos į Kauną atvežti du broliai zebrai. Praėjus karantino laikotarpiui dryžuočiai pagaliau pasirodė lankytojams. Tiesa, gyvūnai – baikštoki, dar tik pratinasi prie aplinkos. ...
-
Surengė piketą prieš karjerą Pakarklės miške: beldėsi į tarybos narių sąžinę9
Pakaunės gyventojai nepraranda vilties, kad Pakarklės miške nebus leista kasti žvyro karjero ir bus išsaugotas didelis miško plotas. Vietiniai gyventojai surengė piketą po rajono savivaldybės langais ir pabandė tokiu būdu prisibels...
-
VST stiprina į hibridines grėsmes galintį reaguoti savo elitinį padalinį ORKA11
Viešojo saugumo tarnyba (VST) stiprina ir ketina plėsti savo elitinį padalinį „Operatyvaus reagavimo kontratakos komandą“ (ORKA), galintį reaguoti į hibridines grėsmes. VST vykdo jaunuolių atrankas į šį padalinį. ...
-
Robotikos čempionate varžytis su rusais atsisakiusiems kauniečiams – miesto apdovanojimai28
Kauno jėzuitų gimnazijos robotikos komanda „LitBot“, pademonstravusi vertybinį požiūrį Italijoje vykusiame „FIRST Tech Challenge“ Europos čempionate ir atsisakiusi varžytis su rusais, sulaukė savo gimtojo miesto įvertinimo. Ka...
-
Sklaido mitą apie teisines bėdas netinkamai suteikus pirmąją pagalbą: nepamatuota baimė4
Gegužės 1-ąją Kauno Santakoje vyks įmonių ir organizacijų pirmosios pagalbos žaidynės „Palaikau pulsą“. Pirmąkart pristatomas renginys padės tobulinti gyvybės gelbėjimo įgūdžius. Greitosios medicinos pagalbos (GMP) tarnybos direkto...
-
Jautrūs sugrįžimai: net pralaimėjimas gali būti saldus
Artėjantis XII tarptautinis Balio Dvariono jaunųjų pianistų ir smuikininkų konkursas džiugina sugrįžimais – vienaip ar kitaip konkurse šiemet dalyvaus, jį stebės, vertins gerokai išaugę buvę dalyviai ir laureatai, mokytojai, ilg...
-
Į Kauną atkeliavo ženklas, primenantis apie artėjančius rinkimus26
Kauno viešojoje erdvėje atsirado didelis grotažyme pažymėtas ženklas „Aš Balsuosiu“. Šis akcentas skirtas ne tik priminti, kad šiemet gyventojai turės dalyvauti net trejuose rinkimuose, bet taip pat juose ir atlikt...
-
Vilijampolės turgavietėje iškilo velykinė morkų eglė10
Vilijampolės turgavietės prekeivius stebinęs agurkų ir moliūgų žaliaskarėmis, ne vieną išskirtinį rekordą sumušęs floristas Modestas Vasiliauskas pristatė velykinę morkų eglę. ...
-
Klaiki sukaktis: per dieną Kaune buvo išvežta ir nužudyta apie 1700 vaikų ir senolių69
Prieš aštuonis dešimtmečius įvykdytas vienas žiauriausių Kauno geto nusikaltimų. 1944 metais vadinamosios Vaikų akcijos metu per dieną iš geto buvo išvežta ir nužudyta apie 1700 vaikų ir senolių. ...