Chaotiškas eismas Kęstučio gatvėje erzina vairuotojus

Jau kelis mėnesius centrinėje Kauno vietoje – Kęstučio gatvėje – pasikeitusi eismo tvarka. Iš trijų eismo juostų liko dvi, tačiau kelias ženklinti pradėtas tik "Kauno dienai" susidomėjus šia situacija.

Painus važiavimas

Prieš kelis mėnesius Kęstučio gatvėje pasikeitė eismo tvarka. Važiuojamojoje kelio dalyje atsirado ir dviračių juosta. Kairėje gatvės pusėje, lygiagrečiai su šaligatviu, įrengtos automobilių stovėjimo vietos, todėl iš buvusių trijų eismo juostų liko dvi. Anksčiau vairuotojai galėjo važiuoti dviem eismo juostomis, o viena buvo skirta viešajam transportui.

Nauji pakeitimai iki šiol vis dar glumina vairuotojus. Kęstučio gatvės eismą pagerintų, jei būtų iki galo nubraižytas kelio ženklinimas.

"Kiekvieną kartą važiuojant šia gatve kyla problemų. Dalis vairuotojų važiuoja pagal buvusį kelio ženklinimą, nepaiso naujai nupieštos dviračių juostos, tad atrodo, kad kai kurie važiuoja gatvės viduriu. Kadangi nėra sužymėta gatvė, kiti vairuotojai stengiasi laikytis Kelių eismo taisyklių ir važiuoti pagal menamas eismo juostas. Kaskart būna chaosas, nesupranti, kuria eismo juosta kiti važiuoja", – stebėjosi kaunietis Julius.

Vyras pastebėjo, kad ir viešasis transportas sukuria papildomų nesusipratimų. Kadangi dabar nėra išskirta speciali autobusų juosta, jie važiuoja kartu su visais eismo dalyviais, abiejomis eismo juostomis.

Nepaiso ženklų

Kaunietis atkreipė dėmesį ir į tai, kad dalis vairuotojų nepaiso naujų kelio ženklų ir linijų, nurodančių, kaip reikia statyti savo transporto priemones. Nors yra paliktos aiškios vietos, vis tiek atsiranda tokių, kurie automobilius palieka dešinėje Kęstučio gatvės pusėje, įstrižai pastatę ant šaligatvio.

Dalis vairuotojų važiuoja pagal buvusį kelio ženklinimą, kiti stengiasi važiuoti pagal menamas eismo juostas, todėl kyla chaosas.

"Susidaro keista situacija. Kelio ženklai nurodo, kad reikia statyti lygiagrečiai su šaligatviu, o kiti vis tiek stato taip, kaip buvo seniau. Galbūt pareigūnams reikėtų labiau pakontroliuoti šią vietą, nes akivaizdu, kad ne visi mato kelio ženklus", – pridūrė Julius.

Anot jo, eismą apsunkina ir tai, kad stovėjimo vietos įrengtos prieš pat sankryžas su A.Mickevičiaus ir Maironio gatvėmis. Eismo dalyviai nekreipia dėmesio, kad yra stovėjimo vietos ir rikiuojasi lyg būtų trečia eismo juosta, tada suka į kairę. Vėl susidaro avarinė situacija, nes kiti į kairę suka aplenkdami stovėjimo vietą.

Darbai vyksta

Kauno mieto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras "Kauno dienai" aiškino, kad šiuo metu atliekamas A.Mickevičiaus, V.Putvinskio ir Kęstučio gatvių ženklinimas. Priklausomai nuo oro sąlygų, visas tris gatves planuojama pabaigti ženklinti per artimiausias dienas.

"Kęstučio gatvės ženklinimas kol kas nėra užbaigtas, todėl esamos dvi eismo juostos funkcionuoja ne visu pajėgumu, tačiau esminių eismo sąlygų pasikeitimų pastaruoju metu nebuvo stebima", – sakė specialistas.

Jis aiškino, kad minėtoje gatvėje automobilių statymo būdo pakeitimai buvo numatyti SWECO parengtame Kauno miesto senamiesčio ir naujamiesčio pritaikymo dviračių eismui plane. Pagal šį planą dviračių eismą priešinga automobilių eismui kryptimi Kęstučio gatvėje planuojama organizuoti šaligatvio zonoje. Pakeitus parkavimo būdą, daugiau vietos šaligatvio zonoje skirta pėstiesiems.

P.Keras patikino, kad automobilių statymą Kęstučio gatvėje kontroliuoja policijos ir Kauno miesto savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus pareigūnai.

Kaip informavo Viešosios tvarkos skyrius, kol kas nubaustų vairuotojų šioje vietoje nėra, tačiau jau yra surašytų pažeidimo aktų bei išsiųsti kvietimai vairuotojams atvykti administracinio nusižengimo tyrimo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nežiniukas

Nežiniukas portretas
Kas yra Klinikų viadukas?..

Antanas

Antanas portretas
Koks idijotas sugalvojo keisti automobilių parkavimą Kęstučio gatvėje prie Maximos ir Kotrynos parduotuvių. Anksčiau tilpdavo dvigubai daugiau automobilių. Debilizmo viršūnė!

Žalias kalnas

Žalias kalnas portretas
Išprotėjo su tais dviračių takais - viskas turi būti proto ir realybės ribose. Dviračių takai šalia labiausiai užterštu gatvių..! Ar netiklingiau juos butu įrengti ramesnėse Žaliakalnio gatvelėse. Tai butų sveikiau ir dviratininkams ir mažėtu kamsčiai ir tarša magistralėse.
VISI KOMENTARAI 32

Galerijos

Daugiau straipsnių