Vytauto prospekte darbai tęsis ir vasarą

Nauja kelio danga Vytauto prospekte džiugina vairuotojus, tačiau spūstys jame nemažėja. Kauniečiams teks pakentėti, kol prospekte bus užbaigti darbai.

Balandžio pradžioje Vytauto pr. šaligatvius okupavo darbininkai. Atkarpoje nuo Parodos  kalno iki Miško gatvės senosios, sutrūkinėję, aptrupėję plytelės keičiamos naujomis, o vykstančiais darbais ramiai gali grožėtis spūstyse Vytauto pr. stringantys vairuotojai.

„Spūstys susidaro dėl dviejų priežasčių – klojamas naujas šaligatvis ir keičiamos troleibusų atramos. Šiuo metu įrenginėjami pamatai toms atramoms“, – paaiškino Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Panašu, kad vasara Vytauto pr. irgi bus darbinga. Baigti statyti kontaktines tinklų atramas ketinama rugpjūtį. Pasak A.Pakalniškio, tik tada bus galima imtis likusių šaligatvio atnaujinimo darbų. Šiuo metu tvarkomoje šaligatvių atkarpoje nuo Parodos kalno iki Miško g. atramos jau pakeistos.

Kauniečiai jau turėjo atkreipti dėmesį į mieste pakeistus naujus atitvarinius stulpelius su grandinėmis – senamiestyje, Maironio ir Kęstučio gatvių sankryžoje. Tokie patys stulpeliai suplanuoti ir Vytauto pr.

Remontuojant važiuojamąją Vytauto pr. dalį, darbus sustabdė netikėtai atsiradusios dvi smegduobės. Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas teigė, kad buvo identifikuotos pavojingos vietos. „Kauno vandenys“ patikrino ir nustatė, kad per daugybę metų išsiplovė dalis grunto. 

„Tikime, kad tie dalykai buvo sutvarkyti. Tada bus leista asfaltavimo mašinai prospektą užlieti asfaltu“, – dėstė A.Pakalniškis.

Jis neatmetė, kad tokių staigmenų gali būti ir tvarkant šaligatvius.

„Bendrovė „Kauno vandenys“ turi taip vadinamą robotą, kuris, įlindęs į vamzdžio vidų, nufilmuoja ten esančią situaciją“, – pasakojo A.Pakalniškis.

Jis priminė, kad Vytauto pr. neliks kai kurių automobilių stovėjimo aikštelių, nes toks parkavimo būdas šioje gatvėje neleistinas. Atbuli išvažiuojantys vairuotojai  kelią pavojų.

Vis dar neatsisakyta minties, kad Vytauto pr. šaligatviais dalinsis ir pėstieji, ir dviratininkai. Planuojama, jog bendras pėsčiųjų ir dviračių takas prasidės važiuojant nuo Parodos kalno kairėje pusėje ir tęsis iki Bažnyčios gatvės. Vėliau takas persikels į dešinę, platesnę Vytauto prospekto pusę, ir tęsis iki pat Geležinkelio stoties.

Vytauto pr. rekonstrukcijos darbus vainikuos pasodinti medžiai. Jiems bus parengtos naujos vietos. 

Kapitalinei Vytauto pr. rekonstrukcijai skirta 1,2 mln.eurų.


Šiame straipsnyje: Vytauto prospektasKauno gatvės

NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Va va pagaliau nors viena normali foto, oro užterštumas. Ko valstybės tarnautojai nesiima užkirsti šitai parazitinei bendrovei nuodyti žmonės ir teršti miesto, gadinti miesto reputaciją prieš miesto svečius? Šitus pjovėjus reik kišt į konteinerį

lijopardas

lijopardas portretas
Vaje koki nuostabu mera kaune turim ...

darbo saugos - nulis

darbo saugos - nulis portretas
kur kaukės, apsauginiai akiniai, vanduo dulkėm nusodinti, ausų kištukai?
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių