Sporto halėje e-sportininkai rungėsi dėl tūkstantinių prizų

  • Teksto dydis:

Penktadienį prasidėjo 10 dienų truksiantis informatiškiausias studentų festivalis „InfoShow“. Tradiciškai renginių maratoną pradėjo jau penkioliktus metus rengiama elektroninio sporto fiesta „InfoShow Lan Party“. Legendinėje Kauno Sporto halėje sporto entuziastai bėgimo batelius iškeitė į pultelius, klaviatūras.

Rekordinis renginys

Jubiliejinius penkioliktus metus skaičiuojantis „InfoShow Lan Party“ mena laikus, kai universiteto šokių salėje susirinkdavo vos 50 žaidimų entuziastų, o šiandien jau fiksuojami rekordai. Šiemet renginys susilaukė kaip niekad daug dalyvių ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. Į kvalifikacines turnyrų kovas užsiregistravo per 180 komandų.

„Populiariausia išlieka „Counter Strike: Global Offensive“ disciplina. Į šį turnyrą sulaukėme komandų iš devynių skirtingų valstybių, netgi tokių kaip Iranas ir Libanas. Tai rodo, kad mūsų renginys tampa atpažįstamas ne tik Lietuvos elektroninio sporto bendruomenėje, bet ir pasaulyje. Džiaugiamės, kad galime kurti didžiausią tokio tipo renginį Baltijos šalyse“, – sakė organizatoriai.

Nekyla abejonių, kad tokį didelį užsienio žaidėjų susidomėjimą lemia rėmėjų palaikymas bei didėjantis prizinis fondas. Savaitgalio metu buvo išdalinti net 15 tūkst. eurų vertės prizai įvairioms elektroninio sporto disciplinoms. Be to, vėlų penktadienio vakarą buvo pasiektas naujas Lietuvos rekordas – 475 internautai vienu metu žaidė kompiuterinius žaidimus.

„Prieš dvejus metus taip pat registravome Lietuvos rekordą. Tada suskaičiavome 393 vienu metu žaidžiančius žaidėjus. Džiugu, kad galime patys pagerinti savo pasiektą rekordą ir tuo pačiu perpildyti Kauno sporto halės erdves. Kaip žinia, visi sėdimi bilietai buvo nupirkti“, – džiaugėsi renginio organizatoriai.

Dvi paras trukusioje žaidimų fiestoje kiekvienas rado ką veikti. Renginyje buvo galima sudalyvauti devyniuose skirtinguose populiariausių žaidimų turnyruose ir keliolikoje mažesnių turnyrų. Kol e-sportininkai rungėsi dėl tūkstantinių prizų, greta esančiose zonose žaidėjai galėjo ne tik varžytis žaisdami asmeniniam kompiuteriui ar konsolėms skirtus žaidimus, bet ir pasinerti į virtualią realybę ar prasiblaškyti žaisdami stalo žaidimus.

Elektroninio sporto bendruomenė

Nors Lietuvoje elektroninio sporto bendruomenė dar nėra didelė ir į ją žiūrima gana skeptiškai, organizatoriai tikisi, jog tendencijos keisis, o svečiai bei rėmėjai iš užsienio skatins keisti požiūrį. Teigiamas pokytis matomas jau šiemet – pirmosios dienos bilietai buvo išpirkti iki renginio likus kiek mažiau nei mėnesiui.

Renginio naudą įvertino ir Kauno miesto savivaldybė, kurios programa „Iniciatyvos Kaunui“ finansiškai prisidėjo prie žaidimų kultūros populiarinimo. Džiugina ir tai, jog turnyro „League of Legends ir Counter Strike: Global Offensive“ pagrindiniai prizai atiteko Lietuvos komandoms, nors kvalifikaciniuose etapuose buvo galima išvysti ne vieną Europos ir netgi Azijos komandą. „InfoShow Lan Party“ turnyrai buvo transliuojami internetu, kurių dalis buvo anglų kalba, tad kovas galėjo stebėti ir užsieniečiai. Renginio metu transliaciją įsijungė apie 10 tūkst. elektroninio sporto entuziastų.

Tolimesni planai

Nors renginys ką tik pasibaigė, organizatoriai jau pradeda galvoti apie kitus metus.

„Manome, kad „InfoShow Lan Party“ gali lygiuotis į panašius renginius vakarų Europoje ar Skandinavijoje. Žinoma, dar turime kur augti, tačiau Kauno sporto halė jau tampa per maža erdve. Reikia rasti didesnes patalpas ir pritraukti daugiau rėmėjų“, – ambicijų neslėpė KTU studentai.

Studentiškasis festivalis „InfoShow“ turi ką pasiūlyti kiekvienam Kauno miesto gyventojui. Visą šią savaitę truksiančio festivalio metu galima dalyvauti programavimo konkurse, anime fanų suvažiavime, vakarėlyje Laisvės alėjoje ir senamiestyje bei įvairiose konferencijose. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių