Giraitėje atidaryta viena moderniausių „Viada“ degalinių

  • Teksto dydis:

Didžiausias šalyje degalinių tinklas „Viada LT“ pabaigė Giraitės degalinės renovaciją.

Ketvirtadienį duris atvėrusi degalinė buvo visiškai perstatyta, joje pritaikant naujausius technologinius sprendimus, kurie, anot degalinių tinklo valdytojo, užtikrins dar didesnį patogumą bei leis pasiūlyti dar geriau klientų poreikius atitinkantį prekių asortimentą. Į degalinės pertvarkymą investuota 700 tūkst. eurų.

Kaip sako „Viada LT“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius, dar 1999 m. statyta degalinė yra viena populiariausių tinkle, todėl jos rekonstrukcija buvo vienas prioritetinių tikslų atsinaujinimo keliu žengiančiai įmonei. Vien šiemet joje jau apsilankė apie 500 tūkst. žmonių.

„Giraitės degalinė jau aštuoniolika metų yra itin mėgiama kauniečių ir pro miestą pravažiuojančių vairuotojų. Todėl degalinės rekonstrukcija buvo vykdoma labai apgalvotai, siekiant sukurti dar patogesnę ir patrauklesnę vietą, kur visų pirma būtų teikiama greita ir kokybiška paslauga. Patys naujausi technologiniai sprendimai leis mums pasiūlyti ir tai, ir dar daugiau pačius aukščiausius šiuolaikinius standartus atitinkančių paslaugų“, – teigia jis.

Anot „Viada LT“ vadovo, rekonstruojant Giraitės degalinę ypatingas dėmesys skirtas ir aptarnavimo kokybės gerinimui.

„Į degalinę klientai įprastai užsuka norėdami užsipilti degalų ir užtrukti ne ilgiau, nei tikėjosi, todėl esame tikri, kad operatyvus ir malonus aptarnavimas yra vienas svarbiausių aspektų, leidžiančių suburti platų lojalių, patenkintų klientų ratą. Vadovaudamiesi šiuo principu diegiame ir aukščiausius aptarnavimo standartus, kurie yra paremti neperdėtu, nuoširdžiu dėmesiu ir „gyvu“ aptarnavimu. Tai dar stipriau atsispindės atnaujintoje degalinėje“, – sako L. V. Karlavičius.

Iš naujo duris atvėrusios degalinės plotas išplėstas iki 125 kv. metrų, įdiegta nauja prekybinė įranga, praplėstas prekių asortimentas, įrengtos naujos degalų pylimo kolonėlės. Remiantis naujojo „Viada“ logotipo koncepcija, pakeistas šios degalinės fasadas ir interjeras. Naujasis logotipas, kuriame vaizduojamas elnias, simbolizuoja šiaurietišką veržlumą ir nuolatinį keliavimą. Visa tai siekta perteikti ir degalinės interjere, kuriame vienu ryškiausių dizaino elementų tapo sienelė, simbolizuojanti elnio ragus.

Giraitės degalinės rekonstrukcija žymi viso „Viada LT“ tinklo atnaujinimo pirmojo etapo pabaigą. Jo metu visoje Lietuvoje buvo atnaujintos 45 degalinės. Įgyvendinant šį planą, tinklui priklausančios degalinės pritaikomos prie šiuolaikinių įmonės veiklos standartų. Keičiamas jų interjeras, eksterjeras bei įranga. Tinklo darbuotojai puošiami naujomis aprangomis, o pačios degalinės – naujomis iškabomis.

Antrojo tinklo atnaujinimo etapo metu „Viada LT“ iki metų pabaigos ketina atnaujinti dar 70 degalinių ir toliau tęsti tinklo plėtrą. Viso tinklo atnaujinimui planuojama skirti apie 1 mln. eurų.

„Pabaigus visus atnaujinimo darbus tinklas įgaus naują, modernesnį veidą. Atsinaujinę dar labiau priartėsime prie klientų, geriau prisitaikysime prie jų poreikių. Esame tikri, kad tai padės mums ne tik išlaikyti rinkos lyderio pozicijas, bet ir dar labiau jas sustiprinti“, – teigia L. V. Karlavičius.

UAB „Viada LT“ yra didžiausias degalinių tinklas šalyje, kurį sudaro 115 degalinių. Įmonė Lietuvoje atstovauja „Viada“ ir „Lukoil“ degalinių prekių ženklus. „Viada“ vykdo mažmeninę ir didmeninę prekybą degalais. Įmonėje dirba daugiau nei 1000 darbuotojų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ei

ei portretas
Nepirkau rusiškų prekių ir nepirksiu. Galit valinti lauk iš Lietuvos su ta savo Viada-Lukoilu.

uz tiek euru?!

uz tiek euru?! portretas
Ta prasme putlijada atidaryta?!

užsipilti degalų

užsipilti degalų portretas
Dar yra tokių kvailių, kurie pilasi degalus ant galvos...
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių