Kaip atrodys rekonstruota Kauno autobusų stotis?

  • Teksto dydis:

Kaune rugpjūtį pradedama autobusų stoties rekonstrukcija. ji truks apie dvejus metus. Rekonstrukcijos metu keleiviai bus įlaipinami ir išlaipinami aplink prekybos centrą „Akropolis“.

Kaune rugpjūtį pradedama autobusų stoties rekonstrukcija. Ji truks apie dvejus metus, autobusų stoties paslaugos tuo metu bus iškeltos į netoliese esantį prekybos centrą „Akropolis“.

„Paskutiniu metu gimė variantas prie „Akropolio“. Mūsų manymu, ši vieta daugiausiai išpildo reikalavimus: ji mažiausiai nutolusi nuo šiandieninės autobusų stoties, Vytauto prospektas yra vienas iš geriausiai pasiekiamų iš visų miesto vietų ir čia neturime kamščių“, – trečiadienį spaudos konferencijoje bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

Rekonstrukcijos metu keleiviai bus įlaipinami ir išlaipinami aplink prekybos centrą – Gedimino, Griunvaldo gatvėse ir aikštelėje prie Karmelitų bažnyčios, ten veiks ir siuntų terminalas. „Akropolyje“ veiks ir autobusų bilietų kasos.

Anksčiau buvo skelbta, kad naujos stoties projektas kainuos apie 20 mln. litų (5,7 mln. eurų), tačiau, pasak uždarosios akcinės bendrovės „Kautros nekilnojamasis turtas“ vadovo Mindaugo Platūkio, tikėtina, kad suma gerokai išaugs.

„Apie kainą šiandien atsakyti būtų gana sudėtinga (...). Turime gavę vokus iš devynių rangovų ir bus matyti ta kaina, kai atplėšime. Tikimės, kad ji patenkins bent jau planuotus lūkesčius, kurie buvo minėti“, – kalbėjo M.Platūkis.

Projektą vykdys „Kautros nekilnojamasis turtas“ su partneriais. „Kautra“, pasak M.Platūkio, prisidės 80 procentų, likusius 20 procentų pridės kiti partneriai. Su stotyje įsikursiančiu prekybos centru „Rimi“ yra pasirašyta generalinė nuomos sutartis 25 metams.

„Pačią stoties infrastruktūrą finansuosis „Kautra“ ir tas objektas bus atskirtas į „Kautros“ balansą. Jis nelieka kažkur šone“, – kalbėjo M.Platūkis.

Kauno mero Visvaldo Matijošaičio teigimu, miesto vienas iš didžiausių planuojamų indėlių bus Vytauto prospekto, kuriame įsikūrusi stotis, dangų sutvarkymas.

„Dviejų grupės“ architekto Gintaro Balčyčio parengtame projekte pastate be autobuso stoties patalpų bus įrengta požeminė automobilių stovėjimo aikštelė, kuri talpins 187 automobilius ir 100 dviračių, bei „Rimi“ prekybos centras.

„Autobusų stotys yra nusotolingos, neneša jokio pelno ir jas pastatyti patiems valdytojams nėra jokių galimybių ir dėl to dauguma Lietuvos ir užsienio autobusų stočių kuriasi kartu su prekybos centrais“, – kalbėjo projekto autorius.

Jo teigimu, senasis stoties pastatas, kuris buvo pastatytas dar caro laikais, bus sumažintas iki jo originalaus dviejų aukštų dydžio, taip atkuriant autentišką pastato siluetą.

Autobusų stoties patalpose veiks laukiamoji salė, kasos, bagažo saugykla, turizmo agentūra, kavinė. Joje bus įrengtos naujos informacinės sistemos, veiks savitarnos kasos, bus įrengta neregiams skirta sistema. Siuntų terminale gyventojai galės būti aptarnauti neišlipdami iš automobilio.

Stoties peronas apskaičiuotas 10 tūkst. žmonių srautui per parą, jame bus 21 įlaipinimo aikštelė, galėsianti per parą aptarnauti 600 autobusų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Pravažiuojantis

Pravažiuojantis portretas
Dažnai lankausi Kaune, tačiau paskutinį sykį ketvirtadienį būnant jokios informacijos stotyje apie stoties iškėlimą ABSOLIUČIAI NĖRA! Jokio, alei jokio, pranešimo lapelio, nekalbant apie nuotraukose matomus brėžinius, susisiekimo schemas ir pan. O juk remiantis 2014-12-04 straipsniu "Kauno dienoje" auno.diena.lt/naujienos/kaunas/miesto-pulsas/kauno-autobusu-stoties-pertvarka-ekspertai-pranasauja-chaosa-663738, Kauno stotyje kasdien būna 600 autobusų. Apie šį aprašytą svarstymą nebuvo skelbta niekur! Rašoma, kad prasidės rekonstrukcija ir - tiek. Informacija, autobusų planelis, kasų vieta skelbiama tik internete ir laikraštyje, o pačioje autobusų stotyje, kur kasdien lankosi šimtai tūkstančiai žmonių - NIEKO. Tai gal, gerbiami žurnalistai, panagrinėkite ir šią, kauniečių ir svečių, informavimo, priemonę. Reklamuojama schema absoličiai nežinoma pravažiuojančiam žmogui. Gaila žmogelių, kurie atvažiavę, lakstys iš vienos gatvės į kitą, ieškodamis savo autobuso. Stotie tema buvo 2014.12.4

Buras

Buras portretas
Vienas svarbiausiu dalykų - bus sutvarkyta požeminė pėsčiųjų perėja po Vytauto pr. Nes dabar tai kažkas siaubingo - lietuvio nevalyvumo simbolis.

Užpelkis

Užpelkis portretas
Iš komentarų, neskaitant paskutinio, toks įspūdis, kad žmonės tapo dvasiniais ligoniais. Viskas blogai. Tai ko jūs norit, mulkiai nelaimingi ? Ko jums trūksta ? Lokit ant Rusijos. O gal jau ir tai nusibodo ? Tai tada ant Lenkijos. Ar jau ir tai nepadeda ? Tai tada nežinau. Laikrodis jiems nepatinka... Asilų gauja kroksais apsiavusi.
VISI KOMENTARAI 13

Galerijos

Daugiau straipsnių