Kauno dviratininkų ambicijos: kitąmet siekti naujo rekordo

  • Teksto dydis:

„Like Bike 100000 km iššūkis“ šiemet net dvigubai pranoko lūkesčius: Kauno miesto ir rajono gyventojai gegužę numynė per 200 tūkst. kilometrų. Dviračių entuziastai neabejoja, jog tai toli gražu dar ne riba ir kitąmet šis rekordas vėl bus pagerintas. Tuo metu vasaros sezonu minti pedalus jau ragina nauja atrakcija, kviečianti dviračiais pažinti Kauną.

Dviračiams neabejingi kauniečiai ir Kauno rajono gyventojai Lietuvos valstybingumo atkūrimo šimtmetį paminėjo kur kas galingiau nei planavo. „Like Bike 100000 km iššūkyje“ dalyvių skaičius šiemet perkopė pusantro tūkstančio ir per visą gegužės mėnesį šie dviratininkai iš viso numynė 208101,1 km.

Jau vien per pirmąją savaitę jie buvo įveikę beveik 40 tūkst. kilometrų, o 100 tūkst. km tikslą pasiekė projektui vos spėjus įpusėti. Mėnesio gale bendra numintų kilometrų suma pasiekė 200 tūkst.

„Pernai visi džiaugiamės, kad „Europos dviračių iššūkyje 2017“ kauniečiai numynė 70 tūkstančių kilometrų. Šiemet įveikta tris kartus daugiau! Kartais susidaro įspūdis, kad per šiuos metus Kaune patrigubėjo ir dviratininkų gretos. Jei ir toliau išliks tokia progresija, manau, visi drauge galime priartėti ir prie pusės milijono“, – apie sėkmingus iššūkio rezultatus kalbėjo P. Mačiulis.

Kaunas pretenduoja tapti „dviratiškiausiu“ miestui Baltijos šalyse. Siekiama iš esmės pakeisti gatvių infrastruktūrą, toliau plėtojant ir skatinant aktyvią dviračių kultūrą Kaune.

Jei ir toliau išliks tokia progresija, manau, visi drauge galime priartėti ir prie pusės milijono.

Birželio 8-ąją Kauno miesto savivaldybė atstovai kartu su projekto partneriais pakvietė visus „Like Bike 100000 km iššūkio“ dalyvius į projekto uždarymo šventę Kauno pilies prieigose. Po dešimt daugiausiai numynusių dviratininkų, suskirstytų į vyrų ir moterų kategorijas, sulaukė padėkų. Vien šie aktyviausio dvidešimtuko atstovai kartu sudėjus nuvažiavo beveik 30 tūkst. km.

Apdovanojimų nusipelnė ir daugiausiai numynusi komanda – „Kartlandas Racing“. Jos rezultatais – 12329,6 km. Vienas iš daugiausiai numynusių šios komandos narių džiaugėsi, kad Kauno mieste daugėja ne tik dviračių takų, bet ir pačių dviratininkų: „Iššūkio metu kartais būdavo sunku su jais prasilenkti, o ir konkurencija dėl numintų kilometrų jautėsi visą mėnesį tiek tarp komandų, tiek tarp individualių dalyvių.“

„Like Bike 100000 km iššūkis“ – vienas iš Kauno dviračių revoliucijos Like Bike projektų. Paskutinių kelerių metų duomenimis reguliariai šia susisiekimo priemone naudodavosi vos 1 procentas kauniečių. Kauno miestas turi ambicingą tikslą – keisti ligšiolinę situaciją ir per artimiausius trejus metus šį skaičių kilstelėti bent iki 5 proc.

Antrus metus skaičiuojantis Like Bike iniciatyva šiuos metus pasitinka su šūkiu „Minu – geriau gyvenu“. Ji ne tik skatina rinktis ekologiškas dvirates transporto priemones, bet ir pritraukia naujų idėjų iš šalies. Viena jų – žaidimas „Pažink Kauną“, skirtas aktyviausiems miesto paslapčių tyrinėtojams.

Naujos pramogos autoriai kviečia nuo pat vasaros pradžios iki rugsėjo 30 d. aplankyti specialiai šiai atrakcijai įrengtas stoteles prie įdomiausių Kauno objektų – pastatų, skulptūrų, aikščių, gatvės piešinių. Iš pradžių dalyviai turi pasirūpinti specialiomis knygelėmis, kuriose turės ties kiekvienu punktu atsižymėti. Net šimtas pirmųjų „Pažink Kauną“ žaidimo taisykles įvykdžiusių dalyvių bus apdovanoti prizais. Daugiau informacijos rasite čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ner

ner portretas
koks skirtumas kiek nuvaziuoji .

nuostaba

nuostaba portretas
Gal tas dviratininkų lenktynes gydytojai užsako? Ieško pacientų? Nejauku skaityti, kad protingi žmonės zuja miesto gatvėmis ir kvėpuoja automobilių teršalus...Savaitgaliais nuvažiuoju 80-90, kasdien apie 20-30 km, tačiau net minties nekilo kažkur registruotis. Visi kilometrai gamtoje...Dviratininkai, ką darysime? Kaip paveiksime sustabarėjusius biurokratus? Juk tokie puikūs maršrutai būtų į Rumšiškes ir pagal Kauno marias...Taisyklės draudžia! Visame pasaulyje daromos išimtys, kad žmonės pasiektų meistus...Tačiau, skirtingai nuo Lietuvos, civilizuotos Europos šalys neskelbia kelių automagistralėmis, jei nėra alternatyvų. Deja, bet taip atsitiko atkarpoje Kaunas-Rumšiškės. Automagistralės neturėtų dalinti miestelių į dvi nepasiekiamas dalis, kaip kad yra su Vieviu. Autostrados kirtimai bei alternatyvūs keliai ten, kur yra poreikis, turi atsirasti.

Tomas to Dviratis :)

Tomas to Dviratis :)  portretas
Ta pati pagalvojau :) .
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių