Sugadintos atostogos Egipte: apgyvendino nedirbančiame viešbutyje, o pinigų negrąžina

Susigundęs paskutinės minutės kelione į Egiptą, kaunietis liko lyg musę kandęs. Kelionės organizatoriai "Tez Tour" jį apgyvendino neveikiančiame viešbutyje, kur jis buvo vienintelis turistas.

Viešbutis vaiduoklis

Kaunietis Albinas Karčiauskas su "Kauno diena" pasidalijo karčia paskutinės minutės kelionių patirtimi. Vyras susigundė iš kelionių organizatoriaus "Tez Tour" įsigyti kelionę į Egiptą, Šarm el Šeicho kurortą, tačiau vėliau jam teko gerokai nusivilti. Už spalį vykusį septynių dienų poilsį keturių žvaigždučių "Mexicana Sharm Resort" viešbutyje garbaus amžiaus turistas sumokėjo 550 eurų.

"Kitos dienos vakare buvome vietoje, mus pasitiko arabai gidai ir išvežiojo. Kai mane išlaipino prie viešbučio, nustebau, kad daugiau niekas nelipo. Keista buvo ir tai, kad fojė nebuvo nė vieno žmogaus. Nė viename iš dvylikos korpusų nedegė šviesos, prie baseino – taip pat nė vieno žmogaus", – pasakojo kaunietis.

Jam buvo parodyta, kur yra viešbučio valgykla, bet ir ten buvo tamsu, tik virtuvėje degė šviesa.

"Norėjau išeiti, bet kažkas pašaukė, pasodino ir atnešė tris gabaliukus dešros, tris sušius ir stiklinę pepsio. Paklausiau, kur žmonės, jis tik nusišypsojo. Tada supratau, kad patekau į nedirbantį viešbutį", – pirmuosius įspūdžius prisiminė Albinas.

Apie 21.30 val. į viešbutį atvyko vietinis gidas. Turistas iš Kauno paprašė, kad būtų perkeltas į kitą viešbutį. Gidas patikino, kad iš ryto paskambins, tačiau kaunietis nepatikėjo, kad sulauks skambučio, todėl išsiprašė jo telefono numerio. Kaip ir įtarė kaunietis, telefonas nesuskambėjo, teko gido ieškotis pačiam.

"Atvažiavo apie 12 val. pasižiūrėjo į planšetinį kompiuterį, paprašė, kad už praėjusią naktį sumokėčiau 80 eurų. Aš atsisakiau. Jis tepasakė, kad tai ne jo reikalas ir išvažiavo. Visą savo atostogų laiką aš buvau vienas klientas viešbutyje", – dėstė pašnekovas.

Norėjau išeiti, bet kažkas pašaukė, pasodino ir atnešė tris gabaliukus dešros, tris sušius ir stiklinę pepsio. Paklausiau, kur žmonės, jis tik nusišypsojo. Tada supratau, kad patekau į nedirbantį viešbutį.

Kaunietis piktinosi, kad jo atostogos Egipte nė iš tolo nepriminė šūkio "viskas įskaičiuota". Per pietus vyras gaudavo ryžių, jautienos ir supjaustytą pomidorą, o vakarienei – vėl tie patys trys gabaliukai dešros, sušiai ir gėrimas.

Nebuvo pramogų

Albinas pasakojo, kad kambaryje televizorius rodė tik tris kanalus: muzikinį, kur nuolat leidžia graudžias dainas, kitame – tik futbolas, trečiasis, matyt, skirtas vietinei valdžiai pagerbti. Kauniečio žodžiais, ten tik vaikščiojo ir atidavinėjo pagarbą.

"Paprašiau, kad įjungtų bent vieną Europos kanalą. Pasakė, kad už 5 minučių bus. Per visas dienas prašiau, bet taip ir neįjungė. Tik juokėsi ir sakė, kad inžinierius išvažiavęs", – nusivylimo prasta kelione neslėpė A.Karčiauskas.

Pati viešbučio teritorija taip pat nepriminė jaukios poilsio oazės. Valgykla buvo baisi, seni stalai ir kėdės, prie baseino gultai beveik visi sulūžę.

Apsigavo ir kiti

Vyras pasakojo, kad po keturių dienų į viešbutį buvo atvežta moteris. Prie baseino paaiškėjo, kad turistė iš Lietuvos, Rokiškio. Ji taip pat susigundė "Tez Tour" organizuota paskutinės minutės kelione. Moteris planavo Egipte praleisti net 16 dienų. Už šią kelionę į neveikiantį viešbutį moteris sumokėjo 750 eurų.

"Paaiškinau jai, į kokią bėdą pateko. Pažiūrėjo ji į mane su nepasitikėjimu. Atėjus pietų metui, ji nuėjo į valgyklą. Aš palaukiau, kol ji apsipras. Išėjusi ji ilgai stovėjo ir dairėsi, kol viską suprato. Atvažiavo jos gidas ir ji griežtai pareikalavo išvežti. Kitą dieną ji primokėjo 40 eurų, ją išvežė, nors prieš tai ji visą naktį verkė dėl to, kad būtų tekę dvi savaites būti vienai su tokiu maistu", – apie pažintį su kita apgauta lietuve pasakojo Albinas.

Jis tikino, kad su moterimi susiskambino ir ji pasakojo, kad iš to viešbučio daugiau turistų išvežė. Viena šeima nepraleidusi viešbutyje nė nakties, vietiniu taksi nuvažiavo į "Tez Tour" filialą ir jiems be jokios papildomos priemokos buvo paskirtas kitas viešbutis.

Atsakymas supykdė

Grįžęs į Lietuvą turistas kelionių organizatoriui surašė ilgą pretenziją dėl nevykusios kelionė Egipte. Po mėnesio gavo atsakymą, kuris kaunietį gerokai nustebino. Organizatorius formaliai atsiprašė, pinigų už kelionę negrąžino, tačiau pažadėjo suteikti nuolaidą kitai kelionei.

"Jie man aiškino, kad sezono pradžioje ir pabaigoje viešbutis gali atjungti baseiną, uždaryti barus ir šiaip daryti remontus, bet kas čia važiuotų, jei žinotų, kad viešbutis neveikia? Organizatoriai aiškino, kad turėjau kreiptis į juos, bet aš neturėjau sąlygų. Viską per gidą derinau, o jie sako, kad nesikreipiau. Ten, kur pirkau kelionę, surašiau skundą, tai "Tez Tour" atsakymą atsiuntė į namus, pasiūlė atvykti į Vilnių ir kitai kelionei jie suteiks 10 proc. nuolaidą", – atsakymu piktinosi vyras.

Albinas buvęs tremtinys. Jis "Kauno dienai" pasakojo, kad dažnai keliauja, tačiau į tokią situaciją pateko pirmą kartą.

"Aš linksminuosi. Nežinau, kiek man dar liko gyventi, todėl ir keliauju. Labai brangių viešbučių neimu, dažniausiai važiuoju į trijų keturių žvaigždučių viešbučius. Kartais į geresnį, kartais į prastesnį papuolu, tačiau kai gavau "Tez Tour" atsakymą, labai supykau. Iš pradžių jie pradėjo, kokie jie yra geri, o paskui aš likau kaltas, kad esą nesikreipiau", – pyktelėjo vyras.

Skundą jis surašė ir Valstybinei vartotojų teisių tarnybai. Kol kas nesulaukė galutinio tarnybos sprendimo. Tad nežino, ar "Tez Tour" bus įpareigotas grąžinti pinigus už kelionę į Egiptą.

"Aš prašiau, kad man kompensuotų 200 eurų sumą, nes ta moteris iš Rokiškio už dviejų savaičių kelionę mokėjo 750, o aš už savaitę – 550 eurų. Tad mano kelionė gerokai brangesnė, todėl ir prašau grąžinti skirtumą. Nusiunčiau visus dokumentus, dabar laukiu atsakymo", – sakė A.Karčiauskas.

Organizatorių pozicija

Kaunietis pasidalijo ir atsakymu, kurį gavo iš kelionių organizatoriaus "Tez Tour". A.Karčiauskui adresuotame laiške organizatorius atsiprašė už nepasisekusią kelionę į Egiptą ir, kad ir kaip ciniškai skambėtų, priminė, kad save laiko vienais geriausių.

Jie man aiškino, kad sezono pradžioje ir pabaigoje viešbutis gali atjungti baseiną, uždaryti barus ir šiaip daryti remontus, bet kas čia važiuotų, jei žinotų, kad viešbutis neveikia?

Toliau laiške dėstoma, kad su visomis sąlygomis keliautojas buvo supažindinamas iš anksto. Šiuo atveju sutartyje ir turisto atmintinėje, kurią galima rasti jų interneto puslapyje, buvo nurodyta papildoma informacija: "Priklausomai nuo oro sąlygų kurorte ir gyventojų skaičiaus, sezono pradžioje (spalio–lapkričio mėn.) bei pabaigoje (spalio–lapkričio mėn.) viešbučių teritorijose gali būti neteikiamos kai kurios paslaugos, pvz.: gali neveikti atviri baseinai, kai kurie lauko restoranai, barai bei kavinės, vandens kalneliai, nevykti pramoginiai renginiai po atviru dangumi ir pan. Siūlomų paslaugų spektrą, trukmę ir laiką nustato viešbučių administracija (savo nuožiūra). Taip pat viešbučių administracija pasilieka teisę savo nuožiūra keisti sutartyje numatytas sezono pradžios / pabaigos datas ir mokamų / nemokamų paslaugų apimtį."

Kauniečiui siųstame atsakyme pacituota ir sutarties ištrauka, nurodanti, kur reikia kreiptis dėl pretenzijų.

"Suprantame Jūsų būseną, tačiau kelionių organizatorius negali imtis jokių veiksmų siekdamas formuoti gyventojų skaičių / kontingentą. Atsižvelgdami į tai, kas išdėstyta, norėtume dar kartą atsiprašyti ir Jums renkantis kitą kelionių organizatoriaus "Tez Tour" kelionę, kaip mūsų atsiprašymą pasiūlyti 10 proc. nuolaidą nuo pardavimo kainos, ją tiesiogiai įsigyjant iš UAB "Tez Tour". Šia nuolaida galėsite pasinaudoti iki 2019-12-01", – laišką baigė Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Ričardas Nosevičius.

"Kauno diena" kelionių organizatoriaus "Tez Tour" paklausė, kodėl parduodami poilsiniai kelialapiai į tuos viešbučius, kurie dar nepradėjo sezono ir nepasiruošę priimti turistų.

"Kelionių organizatorius "Tez Tour" parduoda kelionių paketus į įvairius viešbučius, į kuriuos kelionių paketus parduoda ir kiti kelionių organizatoriai, todėl numatyti, koks yra viešbučio užimtumas ir kiek žmonių gyvens konkrečiame viešbutyje neįmanoma", – aiškino "Tez Tour" Lietuvoje ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė.

Anot jos, šiuo konkrečiu atveju turistas esą gavo visas priklausančias paslaugas, kurios buvo nurodytos sutartyje.

"Iškilus nesklandumams turistas, atsižvelgdamas į pretenzijų reiškimo tvarką, apie tai turi informuoti kelionių organizatorių raštu. Turistui, išsakius nepasitenkinimą "Tez Tour" atstovui šalyje, buvo pasiūlytas situacijos spendimas, kuris turisto netenkino. Pakartotinų pretenzijų poilsio metu kelionių organizatorius iš turisto negavo", – pridūrė I.Aukštuolytė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Šaunu

Šaunu portretas
Tai pagal tez Turą gaunasi, kad puikiai įvykdė sutartį ? Žmogus pats pasirašė, kad baseinų nebus, bus trys Tv programos, trys gabalėliai dešros ir pomidorų ? Tai įrodinėja , kad žmogus durnas, pats pasirinko tokią kelionę ? Kur logika ? Čia juk akivaizdus sukčiavimas į sutartį mažomis raidėmis įrašyti, kad kai kurios sąlygos gali būti nevykdomos,iš vis , garantuota tik lova sandėliuke ir lėktuvo bilietai, vis kita - kaip pasiseks ? Tai kokios čia kelionių organizatoriaus paslaugos ?

Kazimieras

Kazimieras portretas
Baisus dalykas, prie ko čia tokia sutartis ? Juk tez turas yra kelionės organizatirius o ne tik viešbučių užsakinėtojas, privalo rūpintis , kad visos sąlygos būtų įvykdytos, o ne apsiriboti lėktuvo biletų ir viešbučio nupirkimu. O sutartis yra niekinė, jei yra "tipinė", ten jokio susitarimo nėra, jei prirašyta "sąlygų", pvz. yra maitinimas UAI, bet ne "visada", yra baseinas, bet ne "visada", rieš keliaujant reikia užsakovui paskelbti, kad nebus nei baseino nei pietų, tik vieni tarakonai kambaryje.....

Dėdė Darius

Dėdė Darius portretas
Yra vienas kelias TezTour pastatyti į vietą- tai klaidinančios reklamos punktai, bet tam reikia turėti įrodymų
VISI KOMENTARAI 23

Galerijos

Daugiau straipsnių