Traukiniu iš Kauno į Vilnių – greičiau nei per valandą

  • Teksto dydis:

Nuo šiol greičiausiu traukiniu nuvykti iš Kauno į Vilnių netruks nė valandos. „Lietuvos geležinkeliai" pradeda ambicingą programą, kuria siekiama didinti kelionių traukiniais greitį ir trumpinti kelionės laiką.

Rugpjūčio 22 d. pradėjo kursuoti traukinys, kuris iš Kauno į Vilnių nuvažiuoja per 59 minutes.

„Šiandien pirmasis traukinys Kaunas-Vilnius sostinę pasiekė greičiau nei per valandą – kelionė truko 59 minutes. Tai puikus rezultatas, kurį pavyko pasiekti pakoregavus tvarkaraščius, kad traukinys galėtų važiuoti be sustojimų, o jo greičiui netrukdytų prasilenkimai su kitais traukiniais", – pasakoja „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos vadovas Linas Baužys.

Vidutinis traukinio greitis priklauso nuo įvairių faktorių – techninės infrastruktūros būklės, kelio darbų, sustojimų skaičiaus.

Pasak L. Baužio, „Lietuvos geležinkeliai" deda visas pastangas, kad ateityje kelionės trumpėtų ne tik maršrutais Vilnius-Kaunas-Vilnius, bet ir Vilnius-Klaipėda-Vilnius bei kitomis populiariausiomis kryptimis.

„Maksimalus greitis, kurį gali pasiekti traukiniai, važiuojantys iš Vilniaus į Kauną ir atgal, yra 160 km/h. Sieksime, kad būtent tokiu greičiu traukiniai galėtų važiuoti ilgesnes atkarpas, o kelionės Vilnius-Kaunas laikas trumpėtų dar labiau. Turime tikslą sutrumpinti ir kelionės į pajūrį laiką. Tai bus nuolatinis procesas ir kova už kiekvieną minutę", – teigia „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas. 

Traukinys, atvažiuojantis į sostinę greičiau nei per valandą, iš Kauno išvyksta 14 val. 40 min. Šis traukinys važiuoja be sustojimų.

Pabaigus kelio remonto darbus ir pakeitus kitus tvarkaraščius, reisų Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius, važiuojančių greičiau nei per valandą, bus daugiau, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Vilnius-Kaunas-Vilnius yra populiariausias „Lietuvos geležinkelių" maršrutas. Juo šiemet per pirmus 7 mėnesius važiavo daugiau nei 700 tūkst. keleivių – 4 proc. daugiau nei prieš metus.


Šiame straipsnyje: Lietuvos geležinkeliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Šančius

Šančius portretas
Prisimenu, kai tik elektrinį traukinį paleido prieš kokius 40 metų, tai į Vilnių nuvažiuodavo per 45 minutes :). Dabar gi žinant, kad kiniečių greitukas laksto po visą šalį 350 km/val., atrodom tiesiog apgailėtinai. Geriau jau patylėti, kad tiesia horizontalia linija tarp 2 didžiausių miestų šliaužiam 100 km/val... O jau į trečią didžiausią - Klaipėdą - ar ne 4 val. užtrunka. O taip, čia pasiekimas, nes vėlgi prisimenu, vaikystėje dizelinis 6 val. važiuodavo... Paskui stebisi, kodėl kiekvienas tautietis būtinai turi savo mašina visur važiuoti, o ne traukiniais, kurie tokie patogūs, internetas veikia, kavos aparatas stovi... Na, tikrai keista, ar ne?

Abejojantis

Abejojantis portretas
Reklaminis veidas, LG vadovo Lino...nejuokinkit zmoniu. Vidurdieni be sustojimu tr.i sostine. Jus pasakykit tai ka ten veikt..nu nebent i cirka nulekti, bet kad ir i Kaune cirkas atvaziuoja..

Pusė algos kelionei Kaunas - Vilnius

Pusė algos kelionei Kaunas - Vilnius portretas
Nutariau dirbti valstybės tarnyboje Vilniuje, tačiau labai nusiminiau, kai sužinojau, kad beveik pusė algos reikės sumokėti už kelionę iš Kauno į Vilnių ir atgal. Manau tai nėra normalu?
VISI KOMENTARAI 10
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių