Kitoks klientų aptarnavimo centras: „Tele2“ pavyzdys

Grįžti į straipsnį

X

X portretas
"Retorikos įgūdžius" iš šios firmos teko patirti. Paskambino telefonu, pirmiausiai įvardijo savo nuopelnus, kad atseit beveik nemokamai gavau telefoną ir t t. Tas nemokamai tai kaina kaip kitur, į ją įskaičiavo į abonentinį mokestį ir įpareigojo 2 metus jų nekeisti. Nors jau buvau gavusi pasiūlymą dėl kito plano internetu, telefonu ilgai ir nuobodžiai klausinėjo, aiškino, galų gale pareikalavo asmens dokumento numerio ir asmens kodo sutarties pratęsimui. Kai pasakiau, kad telefonu tokios informacijos neteiksiu, pareiškė, kad "Na gerai, tuomet važiuokit į artimiausią mūsų skyrių". Prisijungiau prie interneto ir be jokio važiavimo ir ilgų kalbų pratęsiau sutartį. Iki šiol nesuprantu, kam ta varginanti retorika, nuo kurios tikrai pasidaro įkyru ir nuobodu?

...

... portretas
Na, Telia (Omnitel) IRGI vienašališkai sutartis kaitalioja... aišku, į brangesnę pusę.

Onutei

Onutei portretas
Keista jūsų istorija su Bite. Aš joje esu jau 11 metų. Retkarčiais paerzina (gal kartą per pusę metų) savo skambučiais, siūlančiais naują telefoną su dovanų duodama planšete, bet tik tiek tų bėdų. O va Tele2 nervuoja kur kas dažniau, nes skambina bene kas mėnesį ir kviečiasi pereiti pas juos. Nežiūrint to, kad pas juos buvau, [pralaikė mane tada be ryšio namuose apie pusę metų (kitur veikdavo geriau)] ir neberasdamas išeities atsiskaičiau ir nutraukiau sutartį vienašališkai. Į tai Tele2 reagavo labai keistai - praėjus nuo to laiko 7 metams mane kaip skolininką pardavė išieškojimo firmai, o ši dar po trijų metų (viso - po 11) mane padavė į teismą. Tik pralaimėjo šie "Šaunuoliai". Visa tai sakau todėl, kad Tele2 esu jau daugelį kartų informavęs, jog jiems embargo esu uždėjęs 20-čiai metų, bet jie vis tiek skambinėja. Aišku, gal ne jie patys, gal irgi jų "partneriai", bet... O Bitėje už minimalų įkainį turiu nemokamus pokalbius ir SMS ir tuo esu labai patenkintas.

Anonimas

Anonimas portretas
O kas cia blogo kad ir reklama :) svarbu gerai dirba Tele 2

Ontė

Ontė portretas
Taip, čia reklaminis straipsnis. Kauno Dienoje tokios taisyklės: susimoki už straipsnio plotą, rašyk pats ar samdykis profesionalą. O dabar, kas liečia TELE2. Prieš pusę metų buvau "Mano Bitė" sistemoje. Jie paskambino ir pasakė, kad nutraukia esamą sutartį ir pasiūlė kitą sutartį už dvigubai didesnę kainą. Dar priminė, kad pokalbis įrašomas. Paprieštaravau. Bet niekas manęs neklausė. Paštu atsiuntė sutartį. Nuėjau į Bite Kaune. Jie nusišalino nuo klausimo. Čia tik tarpininkai, su jais ryšio nepalaikome. Perėjau į TELE2. Problemų jokių, kilus neaiškumams, galima nueiti pasikalbėti.

ir DAR

ir DAR portretas
...nenori didinti kolektyvo , palikti kompaktišką 20-ties žmonių būrį...O pabaigoje: "...jei norite prisijungti..."

Romas

Romas portretas
Kaip matome šio reklaminio niekalo autorius "TELE2 INF". Viskas tvarkoje, bent jau oficialiai sumokėta redakcijai. Tačiau tekstai "su marcipanais", net nyku skaityti. Pavyzdžiui skaitant tokį teiginį - "Mums labai svarbu kokybė. Visada džiaugiamės, kai pavyksta rasti sprendimą kliento naudai“ pagalvoji, kad savo pasakose jo nesugalvotų net mažasis Kęstutis Pūkas. O kalba, aišku, neredaguota, nes mėgėjo rašyta. Profesionalas nesugalvotu, kad galima aptarnauti ne žmones, o paslaugas ["aptarnaujamų paslaugų daugėja"].

Galerijos

Daugiau straipsnių