Ar bus Klaipėdos oro uostas?

Siekiant į Palangos oro uostą pritraukti kuo daugiau skrydžių organizatorių, neatmetama galimybė pakeisti jo pavadinimą. Taip pat tikimasi paramos ir iš Klaipėdos regiono savivaldybių.

Neseniai atgaivinta bemaž prieš penkerius metus gimusi, tačiau vėliau užmiršta idėja pakeisti Palangos tarptautinio oro uosto pavadinimą ir jam suteikti Klaipėdos arba Klaipėdos-Palangos tarptautinio oro uosto vardą.

Viena iš tokių pokyčių priežasčių - esą Palangos vardas Europoje nėra taip gerai žinomas kaip Klaipėdos, todėl pervadinus oro uostą jis taptų populiaresnis. Tokiems pokyčiams labai priešinasi Palangos savivaldybė.

Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius taip pat tikino, jog žūtbūt nesiekia, kad kurorte esantis oro uostas būtų pavadintas Klaipėdos vardu. Tuomet esą savivaldybė galimai turėtų dotuoti oro uosto veiklą.

Paramos iš Klaipėdos regiono savivaldybių antradienį vykusiame Regiono plėtros tarybos posėdyje prašė Tarptautinio Palangos oro uosto direktorė Jolanta Jucevičiūtė. Jai antrino susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.

Jie tikino, kad verslininkai ir regiono savivaldybės galėtų įsteigti Palangos oro uosto paramos fondą.

„Skrydžius organizuojančios kompanijos dabar oro uostus renkasi pagal tai, kokias jie pasiūlo sąlygas. Sako: „Duokit geras sąlygas ir mes skrendam“. Tos sąlygos dažniausiai būna tokios, jog už kiekvieną keleivį dar reikia ir primokėti“, - paramos būtinybę komentavo R.Vaštakas.

Jo teigimu, taip jau pasielgė Kauno miesto ir rajono savivaldybės, kurios įsipareigojo kasmet Kauno oro uostui skirti nemenką pinigų sumą, todėl šis oro uostas sugebėjo pritraukti vieną kompaniją, kuri organizuos aštuonis papildomus skrydžius į įvairius užsienio miestus.

„Manau, kad tikslingiausia iš regiono savivaldybių, Palangos oro uosto ir Susisiekimo ministerijos atstovų sudaryti darbo grupę, kuri susitartų dėl bendradarbiavimo“, - dėstė R.Vaštakas.

Susisiekimo ministerijoje šiuo metu planuojama pakeisti Palangos oro uosto statusą - iš valstybinės įmonės į akcinę bendrovę, nes taip esą pavyktų pritraukti privataus kapitalo.

Šiuo metu iš Palangos organizuojami skrydžiai į Kopenhagą ir Rygą. Vasarą du kartus per savaitę bus galima nuskristi į Maskvą ir Oslą.

Anot J.Jucevičiūtės, šiuo metu deramasi dėl skrydžių į Baltarusijos sostinę Minską. Tariamasi dėl 10-15 skrydžių per vasarą.

Direktorės teigimu, regionui būtų ypač naudinga, jei būtų organizuojami reguliarūs skrydžiai į Vokietiją, Hamburgą, ir atgal. Tačiau jų užuomazgų dar nėra.

J.Jucevičiūtė įsitikinusi, jog Palangos oro uosto perspektyva - skrydžiai į Dubliną, Londoną, Varšuvą, Helsinkį ir Kijevą.

Palangos oro uosto vadovės įsitikinimu, visi skrydžiai būtų paklauūs, nes Klaipėdos regione gyvena apie 800 tūkst. žmonių.


Šiame straipsnyje: Palangos oro uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių