Daugiabučio statytojai kratosi broko?

"Net nenoriu kalbėti apie laistymo sistemas, kurias įrengė tie patys rangovai. Praeitą vasarą šie laistytuvai automatiškai įsijungdavo nuo vidurnakčio ir veikdavo iki 3 val. nakties, nesvarbu, lyja ar sausa, ta laistymo sistema nuolatos įsijungdavo, ir niekas negalėjo jos išjungti. Viskas aplinkui buvo patvinę, o mes vargiai prisiprašėme, kad ją sutvarkytų. Galėčiau dar ilgai vardyti visas paliktas klaidas", – pasakojo Robertas.

Draudimo peripetijos

Gyventojai, suprantama, apsidraudę. Tačiau tai nereiškia, kad jiems iš draudimo kaskart pavyksta išsireikalauti, jog būtų apmokėti patirti nuostoliai.

"Mano kaimynas į draudimą kreipėsi du kartus, tačiau šis jam sumokėjo tik kartą. Po pirmojo potvynio jis remonto nedarė, laukė, kol išdžius, bet, kai jį antrąkart užliejo ir kai jis jau su kibirais stovėjo visą naktį, tada draudimas pasakė, kad jūs po pirmojo potvynio iš naujo neremontavote, todėl antrą kartą mes nemokėsime", – pasakojo R.Taurinskas.

Lyjant į minėto gyventojo butą vanduo tekėjo pro viršutinio kaimyno terasą.

Tačiau tada statytojai sėkmingai išvengė tiek nuostolių atlyginimo, tiek remonto. Nes šalia esantis gyventojas iš lauko pusės įsirengė oro kondicionierių ir tuo esą pažeidė išorinę sieną.

"Ir nors ten dirbo profesionalūs meistrai, viską izoliavo, tačiau statytojai ėmė rankomis ploti, kad jų garantija čia nebegalioja, esą kiti darbininkai ten kažką gręžė ir kažką pažeidė. Kaimynas net nepriklausomus ekspertus kvietė, kad išsiaiškintų, kas čia kaltas. O neapsikentęs jis savo lėšomis pertvarkė terasą ir pats ištaisė statybininkų broką", – prisiminė klaipėdietis.

Vakaruose santykiai kitokie

Žmonės jaučiasi apgauti, brangiai sumokėję už brokuotą nekilnojamąjį turtą. Gyventojai kreipėsi į Statybų inspekciją ir vis atsimuša tarsi į sieną.

"Atsakymas – vienas: kreipkitės į namą stačiusią bendrovę ir iš jos geranoriškai reikalaukite. Kaip galima geranoriškai reikalauti, kai esame tik maitinami pažadais? Pats statybų dizaino srityje dirbau Londone daugybę metų, ten tokia inspekcija turi autoritetą, ir jos visi statytojai bijo. Už tai, ką mes čia patyrėme, Britanijoje sulauktume didelių kompensacijų, ten žmonėms net namus ar butus pakeičia ir sumoka patirtą moralinę žalą. Čia šito nėra", – apgailestavo R.Taurinskas.

Reikia turėti savigarbos tai sutvarkyti ir atlyginti klientui žalą, kad tik išsaugotum reputaciją.

Jis prisiminė, kad už tokius dalykus, su kuriais pats susidūrė įsigijęs būstą Klaipėdoje, Jungtinėje Karalystėje iš statytojų būtų atimti sertifikatai ir neišvengta teismų.

"Čia aš tų kompensacijų nesitikiu ir nenoriu, svarbiausia bent žinoti, kas tą broką turi sutvarkyti. Kas gina mūsų, vartotojų, teises? Institucijų prikurta begalė, mus tik siuntinėja nuo vienų prie kitų. Tokius didelius pinigus sumokėję turime taip kankintis. Visur gali pasitaikyti klaidų, ir aš jų pridarydavau, bet reikia turėti savigarbos tai sutvarkyti ir atlyginti klientui žalą, kad tik išsaugotum reputaciją. O čia tik šeria pažadais ir viskas", – neslėpė apmaudo R.Taurinskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Evaldas

Evaldas portretas
Cia palei straipsni vanduo kaltas kuris pateka po plytelemis nes stogdengei padare klaida

Evaldas

Evaldas portretas
Darbuotojai nekalti dirbo tai kas jiem buvo pasakyta

>Jeaninne

>Jeaninne portretas
dink iš čia Afrikos zombi
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių