- Virginija Spurytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
-
Dėl dviračių takų Klaipėdos centre - diskusija (papildyta)
Uostamiesčio valdininkai ir politikai neatsisako ryžto ištaisyti prieš penkerius metus pačių padarytą klaidą ir išgelbėti pėsčiuosius nuo miesto centre šaligatvius okupavusių dviratininkų.
Tokios iniciatyvos ėmėsi Teritorijų planavimo komiteto nariai. Jie su kitais atsakingais valdininkais ir pareigūnais šiandien diskutavo, kaip išspręsti problemą, kuri atsirado todėl, kad Herkaus Manto gatvėje nuo Lietuvininkų aikštės iki Senojo turgaus buvo sutapatintas pėsčiųjų ir dviratininkų takas.
Išeitį, kaip išspręsti problemą, siūlė Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vedėjas Gediminas Pocius. Nors jis tvirtino neturintis tikro recepto, be to, pats važinėjantis dviračiu, tad pėstieji nervina ir jį, G.Pocius siūlė Tiltų gatvėje važiuojamojoje juostoje žymėti ir juostą, skirtą dviratininkams. Esą tai nesukeltų problemų, nes eismas Tiltų gatve nėra intensyvus, o ji gana plati.
G.Pocius taip pat siūlė jokių reformų nedaryti nuo Danės iki Liepų gatvės, mat šioje vietoje šaligatvis yra platus ir jame tikrai visi išsiteks.
„Tenka pripažinti, kad nuo Manto gatvės iki Lietuvininkų aikštės šaligatvis tikrai yra siauras, todėl dviratininkai ir pykstasi su pėsčiaisiais. Manau, kad čia geriausiai būti pirmąją eismo juostą atiduoti visuomeniniam transportui ir dalį jos atskirti kaip dviračių taką, taip jį „nukeliant“ nuo šaligatvio. Niekada nesu matęs, kad šiame gatvės ruože būtų automobilių spūsčių, tad mašinos turėtų tilpti ir tik antroje juostoje“, - teigė G.Pocius.
Daugelis diskusijos dalyvių sutiko su tokiu pasiūlymu. Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius paragino kreiptis į Kelių policijos biurą, kad pareigūnai išmatuotų, ar pirmojoje juostoje įrengus dviračių taką būtų išlaikyti techniniai parametrai, būtini važiuojamajai kelio daliai.
Tokiam problemos sprendimo būdui prieštaravo tik Lietuvos dviratininkų bendrijos narys Saulius Ružinskas.
„Jei mus suvarysite į vieną juostą su autobusais, bus problemų. Jų vairuotojai nepasižymi tolerancija, todėl dviratininkus spaudžia prie šaligatvių. Ne vienas dviratininkas yra tai patyręs“, - teigė S.Ružinskas.
Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis ramino, kad jei bus priimtas sprendimas dviratininkus „iškelti“ į gatvę, autobusų vairuotojai bus mokomi, kaip elgtis.
Diskusijos dalyviai sutarė, kad šis klausimas turi būti svarstomas artimiausiame Saugaus eismo komisijos posėdyje. Gavus jos išvadas, diskusijos bus tęsiamos.
Portalo pakalbinti klaipėdiečiai buvo vieningi - dviračiai šaligatviu važiuoti galima, tačiau jiems turėtų būti skirtas siauresnis takas.
Marytė
Manau, kad dviratininkams skirta šaligatvio dalis yra per plati. Suskaičiavau, kad dviračių tako plotis yra 15 trinkelių, o pėstiesiems skirta perpus mažiau. Kažkokia neteisybė. Mums lieka tikrai per mažai, pavyzdžiui, mamos su vežimėliais tikrai neišsitenka. Kur iškelti dviratininkus? Į gatvę tai tikrai ne. Manau, kad visi išsitektume ant to šaligatvio, bet dviračių taką reikia pasiaurinti ir visiems būtų gerai. Pėsčiųjų tikrai yra daugiau. Ėjau nuo Senojo turgaus iki centro, tai tik vienas ar du dviratininkai pralėkė, todėl jiems turėtų būti ir siauresnis takas.
Rasa
Dviratininkai irgi žmonės, jie turi teisę važiuoti, tačiau problema tikrai egzistuoja ir ją reikia spręsti. Per didelė šaligatvio dalis atiduota važiuoti dviračiais, pėstiesiems palikti vos keli centimetrai. Aš praeinu, tačiau yra kur kas stambesnių žmonių, tad jie norom nenorom turi užlipti ant pažymėto dviračių tako. Gerai, jei dviratininkai pasignalizuoja, kad žmogus pasitrauktų, bet taip būna ne visada. Manau, kad dviratininkus visai reikėtų „nukelti“ nuo šaligatvio, lai važiuoja kelkraščiu. Sakote, kad svarstoma pirmąją eismo juostą atiduoti tik dviratininkams ir visuomeniniam transportui. Manau, kad tai puiki išeitis. Bus nepatenkinti vairuotojai, kurie turės išsitekti vienoje eismo juostoje? Yra aplinkkeliai. Automobilis yra patogumo priemonė, o ne pirmo būtinumo, todėl vairuotojai taip pat turėtų šiek tiek pasistengti, kad mieste visiems būtų gerai. Miesto centras turi būti skirtas pėstiesiems, dviratininkams ir visuomeniniam transportui.
Lina ir Sandra
Mes Klaipėdoje gyvename kol kas neseniai, nes atvykome čia studijuoti, tad dar nepastebėjome, kad būtų kokių nors problemų su dviratininkais. Tačiau manome, kad dviratininkų nereikėtų skriausti, juk jie per metus realiai važinėja tik kokius tris mėnesius, tad pėstieji taip pat galėtų pakentėti.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Palangos dienos“ kviečia paminėti dvi kurortui svarbias datas
Penktadienį Palangoje prasideda savaitę truksiančios kurorto dienos, kurios įprasmins Palangos krašto prijungimą prie Lietuvos prieš daugiau kaip šimtmetį bei paminės kurorto gimtadienį. ...
-
Kretingos taryba – prieš „European Energy“ žaliojo kuro gamyklos statybą8
Kretingos valdžia nepritarė Danijos atsinaujinančios energetikos kompanijos „European Energy“ planams rajone statyti žaliojo kuro gamyklą. ...
-
Naudojimui nebetinkamas padangas galite atiduoti nemokamai!5
1. Jei perkate naujas padangas parduotuvėje ir servise, ten galite nemokamai atiduoti ir senąsias. Tik turi atitikti perkamų–paliekamų padangų kiekis ir tipas: jei perkate lengvojo automobilio padangas, traktoriaus ar sunkvežimio padangų palikti n...
-
„Smiltynės perkėla“ – svarbių pokyčių kelyje5
Milijonai keleivių, šimtai tūkstančių transporto priemonių. Praėję metai bendrovei „Smiltynės perkėla“ buvo darbingi ne vien perkėlimų skaičiumi. Ilgametes marių laivybos tradicijas puoselėjanti įmonė įgyvendina ambicingus p...
-
Kelionė iš Klaipėdos į Rygą – tik su persėdimais10
Pernai pradėjęs kursuoti traukinys Vilnius–Ryga stojo Šiauliuose, o jau nuo balandžio sustos dar dviejuose Lietuvos miestuose. Uostamiesčio gyventojams iš Klaipėdos tiesiogiai pasiekti Latvijos sostinę traukiniu dar nepavyks, bet, pas...
-
Vietoj griuvenos Liepojos gatvėje – prekybos centras11
Liepojos gatvės pradžioje pokyčiai stebina ir tempu, ir mastais – metų pradžioje pagaliau nugriautas apleistas baltų plytų statinys ir greta jo veikusi parduotuvė. Dabar milžiniškoje statybų aikštelėje verda darbas. ...
-
Ant Dangės upės kranto – benamių „sanatorija“2
Prie Dangės upės klaipėdiečiai aptiko nelegaliai suręstą namelį. Jie įtaria, kad buveinę sumeistravo benamiai. Artėjant sutemoms čia susirenka lėbautojų būrys, kuris neduoda ramybės kitapus upės gyvenantiems žmonėms. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras8
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
A. Vaitkus: noras prijungti Vaikų ligoninę prie darinio, turinčio milžinišką nuostolį – nesuvokiamas23
Didelių finansinių problemų turinčioje naujojoje Klaipėdos universiteto ligoninėje situaciją būtų galima pataisyti prie jos prijungus pelningai dirbančią Vaikų ligoninę ir pardavus miesto centre esančius jos pastatus. Tokia idėja pasigirdo po Se...
-
Klaipėdoje įsigaliojo nauja tvarka: po išvykų teks teikti ataskaitas4
Įsigaliojus naujai Klaipėdos savivaldybės ir jai pavaldžių įstaigų darbuotojų komandiruočių į užsienį tvarkai, visi grįžusieji po darbo kelionių Komandiruočių į užsienį tikslingumui nustatyti komisijai privalės pateikti ataskaitas ne tik ...