Dėl greičio ribojimų – aistros

Grįžti į straipsnį

Anonimui

Anonimui portretas
O kodėl Vilniuje didžiosiose gatvėse leidžiamas greitis 70-90kmh?

Paulius

Paulius portretas
As vietoj policijos ant mokyklos tilto dar ir greicio matuokliu pristatyciau ir bausiau nors uz minimalu virsijima. Nes kiti vairuotojai net negalvoja kad kitiems zmonems seima yra svarbi.

mindaugas

mindaugas portretas
Negalima didinti greicio, reike pazeidejus gaudyti ir isvogta biudzeta lopyti.Is ko meras ir mentai gyvens?

Pavardenis

Pavardenis portretas
Teisingai pasakyta!

Anonimas

Anonimas portretas
jeigu mieste greitis ribojamas 50,tai ir vaziuokite 50.Europos miestuose visur ribojamas.Kodel skandinavijoje nekyla kvailu klausimu

Kodėl

Kodėl portretas
valdžia vis galvoja, ką padaryti, kad žmogui būtų gyventi kuo sunkiau? Vietoj to, kad padarę žalią liniją mieste, tai jie sapaliuoja apie greičio sumažinimą. Viskas atvirkščiai. Juk ir durniams aišku, kad kai kuriuose vietose greiti reikia didint iki 80, tačiau ne, neleis tie ąsilo ausys ir kiaulių galvos. Nieko negalvoja, užtai tik unaras matyt, daugiau nieko.

666

666 portretas
Kai greiti keitė iš 60 i 50 sakė čia tam, kad tokiose vietose, kaip reikjaviko žardininku nevažiuotu 60 ir kad ant ženklų sutaupyt ir tada kalbėjo, kad kitose gatvėse pakels greiti 80 90 ir bus viesiems gerai, o ka padarė nuėmė 80 ženklus ir visur 50 arba 40 greitis, kur buvo kažkada 90 prastame kelyja, padarė remonta ir liko 50 tai kur logika

ziauru

ziauru portretas
ir taip visame mieste eismo sistema kaip viduramziais, o cia dar mažinti greiti nori. gal jus visai is proto isejot? kam tada laisva salis, kam tada zmones sitaip brangiai mokejo uz automobilius, kad is ju butu tyciojamasi? Juk greitis, sakykim,tarp Kalotes ir ligonines galetu būti maziausiai 80 km/h. kodel neleidziat? nes nenormalus esat? ar vis dar laukiat, kol visi prades autobusais ir arkliu vezimais vazinet? neprades, nesapnuolit. avinu banda

1

1 portretas
Ponas Šulcas su Politikais gali jau dabar parodyt pavyzdį ir važiuot 30 km greičiu.... o gal net arklio greičiu, būtų dar saugiau. Pazymėkit mašiną tarybos narys , saugaus eismo specialistas ir pirmyyn ant 30 ...

Zenonas Priekuliškis

Zenonas Priekuliškis portretas
Kur taikosi seniūnaitis (S.Daukanto g-vės) Koševoj, kad pradėjo reguliuoti eismą visame mieste? Būtina, rašant tų specialistų nuomones, parašyti kiek jiems metų, kokias teises turi, kiek laiko ir ką vairuoja ir t.t.? Rašau tai todėl, nes pamenu yra buvę atvejų, kai neturinti vairuotojo pažymėjimo, teisėja sprendžia "eismo" bylą. Manyčiau eismo problemas turėtų spręsti vairuotojai-profesionalai (taksistai, autobusisitai, med.greitųjų), turintys Klaipėdoje stažą ne mažesnį 25 m.,o ne kabinetuose trinantys užpakalius.

Ko Jus verkiat

Ko Jus verkiat portretas
Patys renkate tuos pačius ir paskui verkiate.... Jie nieko nepadarė, kad gyventume kaip Amsterdame. Tačiau issiugde kyšininkus ir ramiai sėdi kol žmones pamirš dėžutę su Masiuliu

na,

na, portretas
biurokratas, rašaluota skiautere visada ras pasiteisinimų, nes taip patogiai šikniukas ilsisi ant liberastinės kėdės. Čia tas pats, kaip su namų numeracija: anksčiau važiuoji su keleiviu--naujuose rajonuose numeris--per visą bloką: ir tau lengviau, ir žmogui aišku. Nežinau, kaip pas jus, bet Kauno idijotai iš savivaldybės pasakė :Evropa liepia kitaip, ir dabar atvažiavęs prie namo , su mikroskopu ieškai: o kur numeris. Tikrai netikiu, kad Europoje sėdi tokie idijotai. Greičiausiai biurokratai suvokė nusipelnę gyventi geriau...ir lengviau.

valius

valius portretas
taip....kaip buvo tarybinis mastymas taip ir liko.... o avariju visa laika bus...tai greiti mazinsime iki 20 ......kur smegenis...

mrr

mrr portretas
Argumentai prasilekia su logika. 1 pvz. link Kalotės negalima didinti greičio nes yra apsisukimai. Taip jie yra, bet tikrai platūs. Tuo tarpu Lideikio gatvėje ties Luize, leistinas 70km/h ir yra siauri apsisukimai be greitėjimo/lėtėjimo juostų. 2. Pati Liepojos gatvė link Ligoninų, kažkada greitis buvo 80km/h, bet perkėlus autobusus ir įrengus stoteles greitis sumažintas. Buvau klausęs dėl greičio padidinimo, bet argumentai prieš buvo: sotelės važiuojamojoje dalyje ir pėsčiųjų perėjos. Galiausiai perėjų sumažino, o likusias padarė su salelėmis. Stotelės buvo rekonstruotos ir padaryti įvažiavimai, išskyrus 1 !!!!, kodėl po velniais taip padaryta specialiai???, kad turėti neigiamą atsakymą dėl greičio didinimo.

pastebėjimas

pastebėjimas portretas
Na nereikia dėl dviejų kilometrų šokinėti su tuo greičiu.Jeigu yra dvipusis eismas su skiriamąja juosta ,tai aišku kad galima padidinti greitį o visur kitur -tegul būna vienodas .Teko stebėti per televizijos laidas,kai vairuotojas nestoja ir policijos ekipažai juos vejasi. Pabaiga vienoda-avarija ir bėgliai negyvi. Negi turint policijai tokią techniką dar vis žaidžiame katę-pelę.Tiesiog reiktų ieškoti kitų sulaikymo priemonių,tada bent tokių skaudžių nelaimių išvengtume.Ar čia suveikia azarto principas...

Aris

Aris portretas
Manau kiekvienas kuris nenori nieko keisti, ieškoti optimaliasnių varijantų ras pasiaiškinimui šimtus priežasčių kodėl yra taip ir tik taip. O kam sukti galvą, imtis iniciatyvos? Juk ir taip be jokių papildomų rūpesčių kėdė minkšta, kabinetas šiltas, atlyginimą gauna laiku.

santechnikas

santechnikas portretas
shulzai - eik tu nx 30km/h greiciu ......bus geriau Klaipedai ,is kur tokiu debilu savibledybeje ?

R

R portretas
Ir vel valdininkai suranda kokia nors problema, tik tam, kad pinigai nenustotu i biudzeta byreti. Vienur matai furos stovi, o saligatviu nera. Tai klausimas, koks asilas valdo miesta, kad prie gatves vis dar nera saligatviu. Ant Mokyklos g. viaduko vagis prisidauze. Vienas per metus! Ribot greiti! Kitur matai gatve siaura. Kas ja bl... nesenai tvarke? Sunku buvo po metra praplatint, nes sonuose tikrai ne privati zeme, o pelke su bruzgynais. Vienu zodziu, daug idiotisku pasiteisinimu. Daug kvailu ribojimu. Ir dar blogiau, kad norima dar mazinti greiti. Taip letindami srautus ir skandindami miesta CO2

Galerijos

Daugiau straipsnių