Dėl neužfiksuotų rodmenų – nepatogumai vartotojams

Internetu deklaruojami vandens skaitiklių rodmenys ne visada pasiekia tiekėją. Dėl to klaipėdiečiai kelis mėnesius priversti lyginti duomenis, o tai padarius, vėl viskas prasideda iš naujo.

Kauno gatvės 35 namo gyventoja pasakojo, jog painiava dėl vandens skaitiklių rodmenų deklaravimo prasidėjo kovą. Tą kartą įmonės "Klaipėdos vanduo" nepasiekė šalto vandens pašildymui duomenys.

Klaipėdietė pasakojo, jog bandė išlyginti deklaruotą ir sunaudotą vandens kiekį. Tačiau kito mėnesio sąskaitoje pastebėjo, jog bendrovės nepasiekė šalto vandens duomenys.

"Nesuprantu, kodėl taip atsitiko. Ne pirmą kartą, juk deklaruoju skaitiklių parodymus internetu. Viską darau taip pat, o duomenys įmonės nepasiekia", - pasakojo klaipėdietė.

Kai gyventoja, paskambino į bendrovės "Klaipėdos vanduo" Klientų aptarnavimo skyrių, jai buvo paaiškinta, jog reikia perrašyti rodmenis, nuo kurių skaičiuojamas sunaudoto vandens kiekis, iš naujo, ir viskas susitvarkys.

"Kelis mėnesius viskas buvo gerai, bet sąskaitoje už liepą vėl atsirado praėjusio mėnesio duomenys. Bendrovė vėl negavo parodymų, nors sąskaitą už paslaugas pateikė. Vargau, kol išlyginau, turėjau mokėti iš karto už aštuonis kubinius metrus vandens - ir vėl viskas iš naujo", - piktinosi klaipėdietė.

Į panašią situaciją prieš pusmetį buvo patekusi ir J.Janonio gatvės 5 namo gyventoja. Įmonė "Klaipėdos vanduo" nuolat negaudavo internetu deklaruotų skaitiklių rodmenų. Neapsikentusi vartotoja už paslaugas pradėjo mokėti kitais būdais.

Bendrovės "Klaipėdos vanduo" Pardavimo departamento vadovas Dangeras Aleksandrovas tikino, jog atvejai, kad įmonė negauna internetu deklaruotų vandens skaitiklių duomenų - reti.

"Dažniausiai būna, jog vartotojas kažką ne taip užpildo. Jei būtų sistemos klaida, tai iš banko negautume nė vieno žmogaus duomenų", - aiškino departamento vadovas.

Anot D.Aleksandrovo, tokiais atvejais reikia kreiptis į banką. Specialistai pažiūrės, kas yra ne taip.

Negavusi vandens skaitiklių duomenų, įmonė "Klaipėdos vanduo" vartotojui apskaičiuoja vidutiniškai sunaudoto vandens kiekį ir pateikia sąskaitą.

"Nuo realaus jis nedaug skiriasi. Vartotojas dėl to nuostolių nepatiria. Pateikus skaitiklių duomenis, sumokėti pinigai paskirstomi. Viskas išlyginama", - pabrėžė vadovas.

D.Aleksandrovo teigimu, vartotojai, norintys išvengti nesusipratimų dėl skaitiklių rodmenų deklaravimo, turėtų naudotis elektronine sąskaita. Joje deklaruoti duomenys iš karto pasiekia bendrovę.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių