Dėl remonto – rūpesčiai ne tik vairuotojams

Vasarotojai be didelio vargo priprato prie rinkliavos už automobilių stovėjimą Karklėje. Pažeidimų beveik nenustatoma. Rūpesčių kelia tik kelio remontas, dėl kurio ribojamas privažiavimas.

Apsiprato labai greitai

Rinkliava už automobilių stovėjimą vasaros sezono metu Karklėje renkama kiekvieną dieną nuo 8 iki 20 val. Valandai palikti transporto priemonę kainuoja 0,30 euro. Mokestis įsigaliojo nuo birželio 1-osios.

Sprendimą dėl apmokestinimo priėmė Klaipėdos rajono taryba, atsižvelgdama į ilgamečius gyventojų skundus. Teigta, kad žmones vargina poilsiautojai, kurie nuolat palieka savo mašinas.

Manoma, kad mokestis turėtų sumažinti transporto priemonių srautus. Rinkliavą administruoja konkursą laimėjusi viešoji įstaiga "Klaipėdos keleivinis transportas".

Pastarosios direktoriaus pavaduotojas Andrius Samuilovas teigė, kad Karklėje parkomatai įrengti, atsiskaityti SMS žinutėmis galima be rūpesčių, tačiau problemų kyla dėl kelio remonto.

"Realiai rinkliava normaliai renkama tik aikštelėje prie Olando Kepurės. Pačioje gyvenvietėje situacija yra sudėtingesnė. Nelabai ten privažiuosi dėl kelio remonto darbų", – tvirtino pavaduotojas.

Pasak A.Samuilovo, kelyje yra daug apribojimų, vietomis lieka tik viena juosta, eismą reguliuoja laikini šviesoforai, visur zuja technika.

"Nežinau, kokiu entuziastu turi būti, kad ten lįstum. Gal karštomis dienomis kas nors ir ryšis ten važiuoti. Tada turės mokėti už mašinos stovėjimą, – tvirtino pavaduotojas.

Anot A.Samuilovo, vairuotojai greitai priprato prie mokesčio už automobilių stovėjimo Karklėje.

"Tai buvo likusi vienintelė oazė pajūryje, kur rinkliava nerenkama. Nebuvo prie ko priprasti. Visur paplūdimių prieigose taikomas toks mokestis. Pažeidimų tikrai nustatome nedaug. Tiesa, orai dar nebuvo labai geri", – komentavo pavaduotojas.

Darbai vyksta sėkmingai

Ilgai laukta Karklės kelio rekonstrukcija startavo praėjusių metų rudenį. Žadama atnaujinti 3,1 km ruožą nuo pėsčiųjų-dviračių tako, esančio prieš elnyną, važiuojant nuo miesto pusės, iki Olando Kepurės stovėjimo aikštelės.

Konkursą laimėjo įmonė "Eurovia". Minėtos kelio dalies rekonstrukcija kainuos 2,5 mln. eurų.

Bus patiestos naujos komunikacijos: lietaus nutekėjimo sistema, elektros, ryšių tinklai. Taip pat ketinama sumontuoti numatytą apšvietimą.

Rekonstruotame kelyje, važiuojant nuo Klaipėdos Karklės link, kairėje pusėje atsiras pėsčiųjų šaligatvis, o dviračių mėgėjai galės saugiai keliauti dviratininkų taku dešiniajame kelio krašte.

Klaipėdos rajono savivaldybės Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Ronkus tikino, kad darbai vyksta sėkmingai.

"Judama į priekį. Kiek gali rangovas, tiek asfaltuoja. Pastarieji darbai prasidėjo nuo Olando Kepurės pusės. Darbai atliekami ruožais", – pasakojo vedėjas.

Džiugina gyventojų supratingumas

Pasak A.Ronkaus, dėl darbų Karklės kelyje eismo sąlygos yra sudėtingos: ribojamas eismas, tam tikruose ruožuose lieka tik viena juosta, eismą reguliuoja šviesoforai.

Vedėjas atkreipė dėmesį, kad rangovas apskritai norėjo uždaryti remontuojamus ruožus, jog nebūtų trukdomi nei darbuotojai, nei vairuotojai. Tačiau paaiškėjo, kad tokios galimybės nėra.

"Kito kelio, kuriuo galėtume apvažiuoti remontuojamą vietą, neturime. Tad reikia taikyti apribojimus tiek vairuotojams, tiek rangovams ir visiems kentėti nepatogumus", – tvirtino vedėjas.

A.Ronkus džiaugėsi Karklės gyventojų supratingumu.

"Nelabai skundžiasi. Gal kartais paburbuliuoja, bet jaučiame didelį palaikymą tiek pavienių žmonių, tiek bendruomenių palaikymą. Ir kelininkai daro viską, kad praleistų vairuotojus. Gal rūpesčių kils atvykusiems svečiams", – spėjo vedėjas.

A.Ronkus informavo, kad rangovas Karklės kelyje darbus žada baigti iki rudens, nors pagal sutartį jie galėtų trukti ir ilgiau.

"Gal eismas bus paleistas ir vasaros pabaigoje, tačiau vis dėlto kils nepatogumų. Šalia dirbs technika, reikės įrengti aikšteles, pėsčiųjų-dviratininkų takus", – teigė vedėjas.

Anot A.Ronkaus, darbų šioje kelio dalyje, kuri driekiasi per gyvenvietę, imtasi, nes čia situacija buvo sudėtingiausia. Šis ruožas – labai siauras, jame nebuvo nei dviračių, nei pėsčiųjų takų, nei apšvietimo.

"Judėjimas tikrai buvo sudėtingas. Kituose ruožuose šis kelias yra platesnis. Kada bus remontuojama kita kelio dalis, sunku pasakyti. Tai rajoninis kelias ir jo remontu rūpinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija. Kadangi šis kelias driekiasi per gyvenvietę, o gyventojai ilgą laiką labai prašė remonto, apsispręsta rekonstruoti", – pasakojo vedėjas.

Darbai vyksta ir šio kelio dalyje, esančioje miesto teritorijoje. Pamario ir Audros gatvių sankryžoje įrengiamas turbožiedas, remontuojamos jo prieigos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ale jumoristai :D

ale jumoristai :D portretas
"greit priprato..." a tai gal yra pasirinkimas "nepriprast"?

pasipiktinusiai

pasipiktinusiai portretas
taip taip, visa gyvenima dirbi tam, kad galetum su masina prie juros privaziuoti, bet neduokdie kelis euriukus sumoketi :D stulbinanti logika

Pasipiktinusi klaipėdietė

Pasipiktinusi klaipėdietė portretas
"Teigta, kad žmones vargina poilsiautojai, kurie nuolat palieka savo mašinas."...Tai dabar jau nevargins,nes bus susimokėję....Kad tik pinigą iš eilinio žmogaus nuplėšt.Taip,iš eilinio,nes mūsų turtingieji į Karklę nevažiuoja,jie mėgaujasi Bahamų,Majamio,Maljorkos,Kubos saule.Gyveni prie jūros,o negali nuvykti,kad neplėštų paskutinių centų.Pasakysit,galima pėsčiomis nueiti iki jūros.Bet ne tam dirbi visą gyvenimą,kad tegalėtum ne gyventi,o egzistuoti.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių