Dėl SGD terminalo reikės tilto per Kuršių marias

Dėl MSC statomo tarptautinio konteinerių paskirstymo terminalo ir suskystintų gamtinių dujų terminalo iškyla būtinybė statyti tiltą į Kuršių Neriją.

Pasak Klaipėdos uosto vadovo Arvydo Vaitkaus, ateityje Smiltynės perkėlos keltai dėl intensyvios laivybos galės kursuoti labai retai, trečiadienį rašo "Lietuvos žinios".

"Statoma MSC terminalo infrastruktūra, skirta iki milijono sąlyginių vienetų (TEU) konteinerių srautui. O tai reiškia didžiulį laivybos eismo padidėjimą šioje vietoje. Nuo ateinančių metų pradedančio veikti keleivių ir krovinių terminalo laivų apsisukimo ratas yra naujosios Smiltynės perkėlos kelyje. Atplaukus laivui, kelto eismas taip pat būtų stabdomas", - teigė A.Vaitkus.

"Pagaliau - 2015 metais pradės veikti suskystintų gamtinių dujų terminalas. Jei dujų vartojimas būtų kaip numatyta - iki 3 mlrd. kubinių metrų dujų per metus, tai dujas gabenantys laivai turėtų įplaukti 2 kartus per savaitę. Smiltynės perkėlos darbas tuo metu būtų stabdomas 2-2,5 valandos. Vasarą gali būti sudėtinga, nes transportas sustos gatvėse. Smiltynės keltai kelia 500-600 tūkst. transporto priemonių per metus", - aiškino uosto vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

deinis

deinis portretas
Kokie gražūs komentarai ,bet man atrodo nei i mietą nei i tvorą ,reikėtų siulyti ką daryti ,kas geriau tiltas ar keltai.

Pagaliau

Pagaliau portretas
Seniai jau prašo klaipėdiečiai tilto per Kuršių marias. Seniai, seniai...Kuo greičiau pastatysit, tuo geriau visiems - nebereiks dusti eilėse, norint į Smiltynę persikelti.

argi nebus

argi nebus portretas
pastačius tiltą už milžinišką kainą, plaukiant dujovežiams, stabdomas eismas tiltu? Tai kokia galutinė kaina bus to terminalo?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių