Dėl sienelės – aistros

Geležinkeliečių sumontuota garso slopinimo sienelė ant viaduko sukėlė daug emocijų. Kai kurių miesto valdžios atstovų nuomone, toks įrenginys visiškai netinka miesto centrui. Gyventojai įsitikinę, kad sienelė ant viaduko nieko neapsaugo ir yra nereikalinga.

Prilygino kinų sienai

Dienraštis „Klaipėda“ jau rašė, kad vienoje geležinkelio viaduko, kuris driekiasi virš Herkaus Manto gatvės, pusėje baigiama įrengti garsą slopinanti sienelė. Tokia pat bus sumontuota ir kitoje objekto pusėje.

Pilka garso slopinimo sienelė sukėlė daug aistrų. Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tvirtino, kad geležinkeliečių įkurdintas įrenginys visiškai netinkamas miesto centrui.

„Tai ne sienelė, o visa kinų siena. Visiška nesąmonė. Anksčiau leisdavaisi nuo kalno ir matydavai miestą, o dabar – tik sieną. Ji neigiamai veikia žmonių vaizduotę ir emocijas“, – kritikos negailėjo vadovas.

Pasak L.Dūdos, tokia pat sienelė bus sumontuota ir kitoje viaduko pusėje.

„Vaizdas bus baisus. Ar mums mieste tikrai to reikia? Aišku, kad ne. Ši siena visiškų nemokšų darbas. Gėda žiūrėti“, – nukirto direktorius.

Vadovas tvirtino, kad tokio tipo sienelės visiškai nedera miestui, o ypač – jo centrui.

„Toks baisus plastikas tinkamas ten, kur nėra gyvenviečių. Juk įrenginys statomas ne laikinai, o ilgam“, – komentavo direktorius.

L.Dūda teigė, kad šiuo metu rinkoje yra pačių įvairiausių garsą slopinančių sienelių. Jos būna gražios, permatomos, skaidrios, nedarkančios miesto vaizdo.

„Būtent tokios ir tiktų šioje vietoje. Juk tai yra paradinė įvaža į miesto centrą. Geležinkeliečiai pasirinko ne tą medžiagą“, – tikino vadovas.

Tvirtino prieš devynerius metus

Anot L.Dūdos, apie geležinkeliečių beveik įrengtą garso slopinimo sienelę kalbėta ir pasitarimo savivaldybėje metu. Urbanistinės plėtros departamentas žadėjo išsiaiškinti situaciją, kodėl buvo sumontuotas tokio tipo įrenginys, ar toks ir buvo suderintas.

Klaipėdos savivaldybės Statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriaus vedėjas Gediminas Pocius priminė, kad geležinkelio viaduko kapitalinio remonto projektas buvo parengtas prieš devynerius metus. Tada išduotas ir leidimas darbams.

„Projekte buvo numatyti visi sprendiniai, susiję su viaduko remontu, konstrukcijomis. Buvo suplanuota įrengti ir triukšmo mažinimo priemones – tarp stovų sumontuoti sienutę. Pastaroji triukšmą turėjo sumažinti 32 decibelais“, – komentavo vedėjas.

Pasak G.Pociaus, techniniame projekte taip pat aprašyta, kokios spalvos turi būti įrenginys: stovai – tamsiai pilki, sienutė – šviesiai pilka. Taip pat iš brėžinio matyti, kad įrenginys turėjo būti nepermatomas.

„Tačiau buvo pažymėta, kad, prieš užsakant triukšmo barjero gaminius, spalvą rekomenduojama suderinti su vyriausiuoju miesto architektu. Klausimas, ar per devynerius metus geležinkeliečiai paskaitė šią techninio projekto nuorodą ir jos paisė. Kol kas į šį klausimą nėra atsakyta“, – kalbėjo vedėjas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

seklys

seklys portretas
cia jau paskutine miesto problema ,kad toks susirupinimas ? eikit padangu ir siuksliu rinkti veltedziai !!! (savo daugiabucio kieme aprinkau)

medis

medis portretas
O dėl spalvos..tai visas miestas pilkas, tad viskas puikiai prisiderina.praeis savaitė ir visi priprasit.

medis

medis portretas
Kas per bambekliai..džiaukitės tiltą sutvarkys, tai neužgrius ant galvų.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių