Dėl spūsčių vilkikai nekalti?

Sunkiasvorės mašinos neturi įtakos spūstims uostamiesčio Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžoje. Tokia išvada peršasi po specialios studijos pristatymo, kurią parengė ekspertai, penkis mėnesius tyrę eismo intensyvumą šioje vietoje.

Pradėjus veikti Centriniam Klaipėdos terminalui, suintensyvėjo į jį atvažiuojančio bei iš jo išriedančio sunkiasvorio transporto srautai.

Dėl tos priežasties pernai lapkritį ir vėlesniais mėnesiais piko metu ne kartą buvo paralyžiuotas eismas Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje iki pat išvažos iš Klaipėdos miesto Vilniaus plente.

Antradienį pristatyta studija, kurios ekspertai penkis mėnesius (2017 m. rugpjūtį– gruodį) tyrė eismo intensyvumą minėtų arterijų ruože ir nustatė, kad didžiausio piko metu vilkikai sudarė vos 9 proc. visų automobilių.

Tyrimo metu buvo sudarytos transporto srautų kartogramos, iš kurių aiškiai matoma, kad automobilių srautai dominuoja Minijos gatve, kuria rytinio piko metu vidutiniškai pravažiuoja 2,2 tūkst. automobilių, o vakarinio piko metu – apie 2,4 tūkst. mašinų.

Sunkiasvoriai automobiliai rytinio piko metu esą sudaro vidutiniškai apie 60 transporto priemonių per valandą.

Vertinant procentais, pagal atliktus tyrimus, rytinio piko metu vilkikų skaičius sudarė apie 3 proc., vakarinio piko metu – apie 4 proc., didžiausias fiksuotas vilkikų skaičius vakare siekė 9 proc.

Teigiama, jog 91 proc. spūstis sudarančių automobilių yra nesusiję su transportu, judančiu į Centrinį Klaipėdos terminalą.

Studijos rengėjams tyrimo metu esą pavyko užfiksuoti maksimalų – 125 mašinų srautą Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžoje.

Šios sankryžos pralaidumas, anot tyrėjų, yra 345 mašinų "prie esamo šviesoforo ciklo" ir jis nėra visiškai išnaudojamas.

Po specialios studijos pristatymo, peršasi išvada, kad sunkiasvorės mašinos neturi įtakos spūstims uostamiesčio Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

se

se portretas
buvo tiriama Minijos/Baltijos pr. sankryžos pralaida, bet užmiršo Baltijos pr./Šilutės pl. :)

>

> portretas
Ir arkliui,aisku,vilkikai nekalti,ne prie ko ?Kalti,gobsuoliai,is SavUUUvaldybes,vietoj KELEIVINIO terminalo(deklaravo),pastate KROVININIU AUTOMOBILIU(furu) terminala,miesto centre.Negana,kolchoznikai,su furom pradejo skraidyti(veza grudus),po visa miesta,gatves virssvoriais PJAUNA.Ir ka? Kaip manot,per kur vaziuos,jei dar ir "isorini uosta Melarageje",pastatis? Keliu zmogeliu gopsumas,daugiau nieko,BET ... ?

R.

R. portretas
Manau už kokius "niekingus" 10000 eurų galėčiau atvirkščią išvadą parengti. Gal dar padaryti kokios Žalgirio su Strėvos gatve sankryžos tyrimą? Jei rimtai, tai juokas neima iš tokių "tyrimų". Į miestą vakarinio piko metu įvažiuojančio apie 50 proc. autotransporto srauto - vilkikai. Matosi plika akimi - visa pirma juosta. Bet paskui matyt suskyla į daug mažų mašinyčių :)
VISI KOMENTARAI 21

Galerijos

Daugiau straipsnių