Dujų nuotėkio išsigandusio klaipėdiečio pagalbos šauksmas užtruko

Name pasklidusio stipraus dujų kvapo išsigandęs klaipėdietis nutarė išsikviesti pagalbą. Tačiau, jo nuostabai, bandymas prisiskambinti energijos skirstymo operatoriaus avarinei tarnybai užtruko ilgiau nei pačių dujininkų atvykimas į vietą.

Dujų nuotėkio baiminęsis Ervinas suskubo pranešti apie tai elektros ir dujų skirstymo bendrovės ESO atsakingiems asmenims.

Anot jo, surinkęs trumpąjį pagalbos numerį, išlaukė beveik 10 min., kol buvo sujungtas su reikiamais žmonėmis.

"Pasirodo, netyčia paskambinau elektros tinklų specialistams, jie pažadėjo sujungti su savo kolegomis. Tai kol sujungė, per tą laiką galėjo ir namą nunešti. Ilga grandinė žmonių ir nė vienas jų nekompetentingas padėti. Juk elektrikai galėjo man pasakyti, kad skambinčiau 1804, o ne laukčiau, kol kažkas įvyks", – pyktelėjo pašnekovas.

Vyresnio amžiaus klaipėdietis internetu nesinaudoja, todėl negalėjo pasitikslinti kontaktų.

Vis dėlto vyro pranešimą galiausiai gavę dujininkai sureagavo itin operatyviai.

"Atvažiavo daug greičiau, nei aš prisiskambinau. Viskas baigėsi laimingai – dujų nuotėkio specialistai neužfiksavo", – sakė Ervinas.

Namuose užuodus dujų tvaiką ar nutikus kitai su dujomis susijusiai problemai, gyventojai turėtų skambinti dujų avarinės tarnybos numeriu 1804, kuris yra nemokamas.

Pasak Elektros ir dujų skirstymo bendrovės ESO atstovo Tomo Kavaliausko, paprastai klientai su dujininkais susisiekia greitai.

Šįkart nesusipratimas įvyko, nes senjoras skambino ne tinkamu adresatu, o pirmu po ranka pasitaikiusiu numeriu.

Paprasčiausiai užtruko skambučio peradresavimas iš vienos sistemos į kitą.

Problemos dėl elektros yra kur kas dažnesnės, todėl prisiskambinti specialistams kartais išties gali būti sunku.

Esą nežinantiems avarinių tarnybų kontaktų klientams, ypač senjorams, vertėtų juos užsirašyti ant lapelio.

Visi būtiniausi numeriai yra pateikiami ESO internetiniame tinklalapyje.

"Šiais laikais pasiteisinimas, kad aš nesinaudoju internetu, jau skamba truputėlį juokingai. Suprantu, garbingas amžius, bet visi mes gyvename informacinių technologijų amžiuje. Ir sakyti, kad nemoku, negaliu, nenoriu... Turime vaikų, kaimynų, pažįstamų ir draugų – paskambinai, paprašei, kad padėtų, ir problema išspręsta", – komentavo T.Kavaliauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Mintis

Mintis portretas
Daugebuciu laiptinese ir kitur turi buti pakabinti duju avarines telefonai.Ne visi turi internetus kitiem brangus malonumas

Anonimas

Anonimas portretas
ištikus nelaimei, nenumatytai situacijai, žmogus išsigąsta ir pasimeta. aš tokioje situacijoje skambinu 112, o mano vyresnio amžiaus mama, susirašius visų tarnybų tel. nr. ir pasikabinus matomoje vietoje, prie telefono.

Kokie avinai rašė šį straipsnį

Kokie avinai rašė šį straipsnį  portretas
yra numeris 112, o ne tai, kad kažkoks varguolis skambinėja po visas tarnybas ir ieškojo kas gali padėti :)
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių