Dviračių takui Karklėje ieškoma milijonų

Kelyje per Karklės gyvenvietę turintiems išsitekti automobilių vairuotojams bei dviratininkams – ir geros, ir blogos naujienos.

Kelyje per Karklės gyvenvietę turintiems išsitekti automobilių vairuotojams bei dviratininkams – ir geros, ir blogos naujienos. Jau parengtas projektas, kaip dviratininkus "nukelti" nuo važiuojamosios dalies, tačiau kol kas nenumatyta pinigų naujam dviračių takui nutiesti.

"Turime ne tik projektą, bet ir statybų leidimą. Numatyta, kad abiejose kelio pusėse bus įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai. Jie drieksis apie keturis kilometrus – per visą Karklės gyvenvietę.

Bėda tai, jog kol kas nenumatyta pinigų tokiems takams įrengti", – pasakojo bendrovės "Klaipėdos regiono keliai" direktoriaus pavaduotojas Vytautas Gružas.

Dabar nuo Vasaros estrados dviračių taku Klaipėda–Palanga riedantys dviratininkai Karklėje turi įveikti tikrą kliūčių ruožą.

Ties šia gyvenviete dviračių takas "išnyksta", tad dviratininkai turi važiuoti keliu, kuriuo eismas ypač vasarą yra intensyvus.

Dviračių takas vėl prasideda jau pervažiavus Karklės gyvenvietę, kai pasukama Plazės rezervato link.

"Žinome, šią problemą. Ne veltui ir yra parengtas naujų dviračių takų įrengimo techninis projektas, gautas statybos leidimas. Galėtume jau skelbti konkursą parinkti rangovų, bet, deja, yra neišspręstas finansavimo klausimas", – apgailestavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos Perspektyvinio planavimo skyriaus vedėjas Artūras Aušra.

Pasak jo, paaiškėjus, kiek pinigų Kelių priežiūros ir plėtros programai bus skirta kitiems metams, taps aišku, ar Karklės kelio rekonstrukcija pateks tarp finansuojamų projektų.

"Tačiau pažadėti tikrai negaliu. Esmė tai, kad finansavimas kelių priežiūrai ir plėtrai nedidėja, o probleminių vietų daugėja. Jei dabar būtų 2007 ar 2008 metai, kai finansavimas kelių priežiūrai ir plėtrai siekė 1,8 mlrd. litų, neabejotinai pinigų atsirastų ir Karklės keliui. Dabar finansavimas yra 1,1 mlrd. litų, todėl pinigus skirstyti tenka labai apgalvotai", – aiškino A.Aušra.

Skaičiuojama, jog abipus Karklės kelio įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus kainuotų daugiau nei 10 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ausra

Ausra  portretas
takas yra būtinas!! kiek yra verta vieno žmogaus - suaugusio ar vaiko-gyvybė? 1,5 ar 10 mlj?? Ar prisiims asmeninę atsakomybę sprendimo dėl finansavimo priėmėjai už pirmąją auką kelyje, kai tai įvyks? Tai tik laiko klausimas, jei dviračio tako Karklės kelyje nebus. Kiekvieną sezoną daugėja tiek dviratininkų, tiek automobilistų srautai.

tikrai, tikrai

tikrai, tikrai portretas
Straipsnyje netiksliai nurodyta, kad pinigai 10 mln. reikalingi dviračių takui. Ši suma reikalinga rekonstruoti 4 km respublikinės reikšmės kelio ruožui, įrengiant iš vienos pusės dviračių taką iš kitos pusės pėsčiųjų taką (nuo Olandų kepurės aikštelės iki Karklės buvusios bažnyčios - kuri artimiausiu metu bus atstatoma). Taip būtų išspręsta ne kiek Karklės gyventojų, o Karklę pravažiuojančių ar čia ilsėtis atvažiuojančių su automobiliais ir dviračiais problemos. Pastaruoju metu Karklė tampa intensyviai lankoma poilsio zona tiek Klaipėdiečiams tiek visos Lietuvos gyventojams bei užsienio turistams.

agentas

agentas portretas
Takas yra būtinas, be jokių abejonių. Kapines pasiekti galima ir asfaltu, o kažkokie sodai laukuose tai 10-os eilės prioritetas. Kitas klausimas yra įvardinta kaina. Arba negeri dalykai, arba straipsnis neišsamus, nes gal ketina rekonstruoti visą atkarpą su nauja važiuojamąja dalimi, lietaus kanalizacija ir t.t.
VISI KOMENTARAI 8
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos universiteto mokslininkai tirs vėgėles
    Klaipėdos universiteto mokslininkai tirs vėgėles

    Maždaug po pusantrų metų sužinosime, ar Lietuvos vandenyse dar liko vėgėlių. ...

  • Uostamiestyje atnaujins mokyklų stadionus
    Uostamiestyje atnaujins mokyklų stadionus

    Per penkerius metus vaizdas miesto švietimo įstaigų sporto aikštynuose, kurių daugumos būklė prasta, kardinaliai pasikeis. Į stadionus kasmet ketinama investuoti po pusantro milijono eurų. ...

    3
  • Šaltukas vairuotojams pasiuntė išbandymų
    Šaltukas vairuotojams pasiuntė išbandymų

    Dar sekmadienio vakarą spustelėjęs šaltukas pirmadienio naktį į gatves ir kelius išginė barstymo mašinas. Tai padėjo išvengti masinių avarijų. ...

  • Virtęs akcine bendrove Klaipėdos uostas mokės ir dividendus
    Virtęs akcine bendrove Klaipėdos uostas mokės ir dividendus

    Valstybės įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija kitąmet pirmąkart po septynerių metų pertraukos išmokės dividendus. ...

    2
  • Konkurse – tūzų dalybos
    Konkurse – tūzų dalybos

    Palangos savivaldybė dvejus metus neranda koncertų salės valdytojo. Viešasis koncesininko atrankos konkursas jau lyg ir įvyko, tačiau intrigą jame kuria du dalykai – kurorto valdžia prieš galutinį susitarimą su šio objekto v...

    3
  • Mieste prasidėjo eglučių vajus
    Mieste prasidėjo eglučių vajus

    Prekyba kalėdinėmis eglutėmis įsibėgėja. Verslininkų teigimu, gyventojai savo namams ieško ypatingo medelio ir šiai šventinei puošmenai pinigų negaili. Tačiau susiduriama su kita problema – Klaipėdoje kasmet mažėja...

    5
  • Uoste – modernus narų laivas
    Uoste – modernus narų laivas

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laivynas pasipildė nauju, moderniu laivu. ...

  • Iš fontano liko griaučiai
    Iš fontano liko griaučiai

    Danės skvere esančio fontano demontavimas kiek stabtelėjo. Ypač kieto betono neatlaikė statinį ardančios įmonės technika. Darbus žadama tęsti, kai bus pašalinti gedimai. ...

    21
  • Jūrininkų ligoninė – šiltesnė, gražesnė ir taupesnė
    Jūrininkų ligoninė – šiltesnė, gražesnė ir taupesnė

    Pernai prasidėję Klaipėdos jūrininkų ligoninės fasado šiltinimo ir modernizavimo darbai – jau finišo tiesiojoje. Plika akimi matoma, kaip ligoninė išgražėjo. Tačiau pagrindinis tikslas buvo kitas. Tikimasi, kad sėkmingas p...

    9
  • Užteršto grunto į jūrą negabens
    Užteršto grunto į jūrą negabens

    Uosto gilinimas yra sudėtingas procesas, kurį griežtai reglamentuoja taisyklės. ...

    1
Daugiau straipsnių