Dviratininkai ir pėstieji turės išsitekti ant šaligatvių

Ilgiau nei metus ieškoję galimybių, kaip išspręsti ant šaligatvių miesto centre neišsitenkančių dviratininkų ir pėsčiųjų konfliktą, valdininkai nuleido rankas.

Saugaus eismo komisijoje ne kartą buvo diskutuota, kaip sutvarkyti dviračių eismą Herkaus Manto gatvėje nuo Liepų gatvės iki Lietuvininkų aikštės.

Ant gana siauro šaligatvio yra įrengtas dviračių takas, tačiau juo dažnai vaikšto pėstieji, mat jiems vietos beveik nebelieka. Pasitaikė atvejų, kai dviračių taku važiuojantys dviratininkai sužalojo juo einančius žmones.

Todėl spręsti šią problemą ėmėsi ir Saugaus eismo komisija, buvo sudaryta speciali darbo grupė.

„Absoliučiai gerų galimybių nėra“, - darbo grupės išvadas, kaip sutaikyti dviratininkus ir pėsčiuosius, apibendrino Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

Jis ketvirtadienį Saugaus eismo komisijos posėdyje pristatė keturis variantus, kaip reguliuoti dviračių eismą.

Pirmasis – dviratininkams visai neleisti važiuoti Herkaus Manto gatve. Jie esą prie Biržos tilto turėtų pasukti į Danės gatvę, o iš jos gatvele važiuoti iki K.Donelaičio paminklo, Liepų gatvėje, paskui kirsti S.Daukanto gatvę ir per naująjį pėsčiųjų tiltą per geležinkelį pasiekti šiaurinę miesto dalį.

Antrasis variantas – dvejose priešpriešais esančiose eismo juostose Manto gatvėje tarp Liepų gatvės ir Lietuvininkų aikštės turėtų įvažiuoti tik viešasis transportas ir dviratininkai. Dar vienas nuskambėjęs pasiūlymas buvo šias dvi juostas atiduoti tik dviratininkams, o automobiliai ir autobusai turėtų važiuoti likusiomis dvejomis eismo juostomis.

Siūlyta ir tai, kad abiejose eismo juostose, esančiose arčiau šaligatvių, būtų nupiešta linija atitverti pusantro metro pločio juostą, kuria ir važiuotų dviratininkai.

Tokį pasiūlymą palaikė ir patys dviratininkai, tačiau Saugaus eismo komisija suabejojo jo nauda, nes tokiu būdu vis tiek būtų panaikintos dvi eismo juostos.

„Tada nieko nepieškite, o mums atiduokite tas dvi juostas. Juk dviračiai yra prioritetinė transporto priemonė miesto centre, o automobiliai ir autobusai galėtų sutilpti į likusias dvi juostas“, - tvirtino posėdyje dalyvavęs dviratininkų atstovas Darius Mileška.

Tačiau tokiu prašymu komisijos nariai pasipiktino, nes negalima viso miesto centro atiduoti dviračiams. Be to, kiltų problemų dėl autobusų, maršrutinių taksi sustojimų.

„Manau, kad reikia palikti taip, kaip yra dabar, nes kitokio kompromisinio sprendimo nėra“, - konstatavo Klaipėdos kelių policijos biuro viršininkas Alvydas Katkauskas.

Komisija pritarė, kad dviratininkai ir toliau turi išsitekti ant vieno šaligatvio. Tačiau esą bus ieškoma galimybių kuo greičiau vystyti dviračių takų infrastruktūrą Naujojo Uosto gatvėje, kad ja naudotųsi daugiau dviratininkų ir jų sumažėtų Herkaus Manto gatvėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • V. Grubliauskas: mums sėkmė nenusišypsojo, sveikinu Kauną
    V. Grubliauskas: mums sėkmė nenusišypsojo, sveikinu Kauną

    Trečiadienio vakarą Kultūros ministerijoje paskelbtas Europos kultūros sostinės 2022 atrankos konkurso, kurio antrame etape rungėsi Klaipėda ir Kaunas, nugalėtojas. Nuo uostamiesčio laimė nusisuko – 2022-aisiais garbingu titulu pasipuoš ...

    10
  • Klaipėdoje iškils nauja biblioteka
    Klaipėdoje iškils nauja biblioteka

    Uostamiestyje ketinama imtis modernaus bendruomenės centro-bibliotekos projektuotojų paieškų. Nuspręsta skelbti architektūrinio projekto konkursą, todėl, renkant geriausią idėją, kuri bus įgyvendinta, savo nuomonę galės pareikšti ir ...

    1
  • Brėš pilies atkūrimo kontūrus
    Brėš pilies atkūrimo kontūrus

    Pilies atkūrimo darbus jau pradėjęs uostamiestis apsukų nemažina ir žvelgia į ateitį. Kiek vėliau žadama atnaujinti ir pietinę bei vakarinę kurtinas. Kaip atsirasiančius istorinius objektus būtų galima pritaikyti, ketinama aiškintis speci...

    2
  • Kviečia įvertinti kelio atnaujinimo projektą
    Kviečia įvertinti kelio atnaujinimo projektą

    Klaipėdiečiai kviečiami į viešą susitikimą su projektuotojais, kurie rengia Smiltynėje esančio kelio, vedančio nuo Naujosios perkėlos iki valstybinės rajoninio kelio į Nidą, techninį darbo projektą. Bus pristatyti parengti projektiniai pa...

    1
  • Narystę NATO pažymėjo bėgimu
    Narystę NATO pažymėjo bėgimu

    Uostamiestyje gausybės karių bėgimu paminėta 13 metų Lietuvos narystė NATO. Klaipėdos gatvėmis judėjusi kelių šimtų karių kolona nestokojo gyventojų dėmesio. Uostamiestyje bėgimu Lietuvos narystė NATO minima jau ne pirmą kartą. ...

    1
  • Gyventojus kviečia švarinti miestą
    Gyventojus kviečia švarinti miestą

    Šiais metais Klaipėdos miesto savivaldybė pavasarines miesto švarinimo talkas organizuoja nuo balandžio 1 d. iki gegužės 14 d. Klaipėdiečiai kviečiami aktyviai dalyvauti ir registruotis Miesto tvarkymo skyriuje (tel. 39 60 87, mob. 8 687 ...

    3
  • Paskirtas naujasis „Klaipėdos naftos“ vadovas
    Paskirtas naujasis „Klaipėdos naftos“ vadovas

    Naftos ir dujų krovos bendrovei „Klaipėdos nafta“ vadovaus buvęs finansų grupės „Swedbank“ gyvybės draudimo bendrovės „Swedbank Life Insurance“ vadovas Mindaugas Jusius. Jis daugiau nei 5 metus dirba ir įmonės valdy...

    11
  • Prie jūros – tik už eurus
    Prie jūros – tik už eurus

    Nuo šio sezono pradžios poilsiautojai turės susimokėti už automobilių stovėjimą trijose Karklės aikštelėse ir automobiliams skirtose vietose prie Olando Kepurės. ...

    9
  • Mokykla – perspektyvių specialistų kalvė
    Mokykla – perspektyvių specialistų kalvė

    Klaipėdos paslaugų ir verslo mokyklą kasmet baigia apie 350 auklėtinių, kurie nesunkiai įsilieja į darbo rinką ir įgytas žinias pritaiko praktikoje. Tam, kad jaunuoliams būtų paprasčiau apsispręsti dėl savo ateities, mokykla pakvies į Atvirų d...

  • „Vakarų laivų remontas“ stengiasi taisymo darbus atlikti greičiau
    „Vakarų laivų remontas“ stengiasi taisymo darbus atlikti greičiau

    Vakarų laivų gamyklos (VLG) antrinė laivų remonto įmonė "Vakarų laivų remontas" konkuruodama rinkoje su kitomis remonto bendrovėmis stengiasi laivus suremontuoti kuo greičiau, rašo "Verslo žinios". ...

    1
Daugiau straipsnių