E. Gentvilas Klaipėdos uoste toliau ieško korupcijos apraiškų


Uoste direkcijoje nuspręsta atlikti išsamesnį tyrimą. Pasiklausta Vokietijos kompanijos "PPS Pipeline Systems", ar ji teikė E.Gentvilui klaidingą informaciją apie Kiaulės Nugaros šlaito nuolydį, kad jis yra per didelis?

Gautas "PPS Pipeline Systems" SGD terminalo projekto direktoriaus Mindaugo Zakaro atsakymas, kad "PPS Pipeline Systems" atstovai nei Seimo nariui E.Gentvilui, nei kitiems asmenims nėra patvirtinę informacijos apie Kiaulės Nugaros salos šiaurinio povandeninio šlaito konkretaus nuolydžio (1:4 ar 1:7) suformavimo". M.Zakaras patikslino, kad ir negalėtų teikti tokios informacijos, nes ji esanti ne jų kompetencijos.

E.Gentvilo minėtas UAB "Sweco Lietuva" viceprezidentas A.Vaišnoras raštu apskritai paneigė, kad kalbėjo apie nestabilų Kiaulės Nugaros šlaitą. Jis taip pat tikino, kad atlikus gilinimą prie salos dėl SGD terminalo batimetriniais matavimais nustatyta, kad nė vienoje vietoje povandeninis šlaitas neviršijo nuolydžio pagal santykį 1:7.

Ar tai reiškia, kad Seimo narys E.Gentvilas "audrą" prie Kiaulės Nugaros kėlė arba "korupcijos" uoste vėl ieškojo remdamasis klaidingais faktais?

"Neturiu priėjimų prie batimetrinių matavimų. Pasitikėjau pačios Uosto direkcijos pasitarime specialistų pasakytais teiginiais, kad Kiaulės Nugaros šlaitas slenka", – "Klaipėdai" komentavo E.Gentvilas.

Kepamas "blynas"

Kartu su E.Gentvilu dirbęs Uosto direkcijos Plėtros ir akvatorijos priežiūros departamento direktorius Vidmantas Paukštė tikino, kad ties Kiaulės Nugaros šiaurine dalimi šlaitų nuolydis yra nuo 1:7 iki 1:8. Nėra jokios grėsmės, kad Kiaulės Nugara gali pradėti slinkti.

Kaip ji bus sutvirtinta, paaiškės kitų metų vasarį, kai išvadas dėl tvirtinimo pateiks bendrovė "Sweco Lietuva". Tvirtinti šlaitą veikiausiai reikės, kad jo neišplautų prie būsimojo SGD terminalo besišvartuojančių laivų sraigtai.

Buvo pasigirdę teiginių, kad maždaug prieš pusmetį išgilinta SGD terminalo duobė, kurios dalyje yra net iki 16 metrų gylis, užnešama sąnašomis.

V.Paukštės teigimu, atlikus batimetrinius matavimus, buvo nustatyta, kad nuo gegužės 24 iki lapkričio 7 d. į "duobę" užnešta 56 tūkst. kubinių metrų sąnašų. Tai atitinka prognozes (jos buvo iki 100 tūkst. kubinių metrų per metus) ir Klaipėdos uosto užnešimo vidurkius.

Dalyje "duobės", kur gylis yra 16 metrų, vidutinis užnešimas siekia 60 centimetrų, toje dalyje, kur gylis 14,5 metro, vidutinis užnešimas – apie 25 centimetrai.

"Klaipėdos uosto geografinė padėtis yra tokia, kad užnešimai jame vyksta natūraliai. Todėl uostas nuolat valomas", – pastebėjo Uosto direkcijos infrastruktūros direktoriumi pradėjęs dirbti Algirdas Kamarauskas.

Šiuo metu prie Kiaulės Nugaros kalami būsimo SGD terminalo pirso poliai. Šių darbų užsakovas yra ne Uosto direkcija, o "Klaipėdos nafta". Tačiau Uosto direkcijos specialistai nuolat seka, kaip vyksta darbai.

"Vamzdžių kalimo procesas įsibėgėja. A.Kamarauskas mano prašymu išanalizavo padėtį ir pasiūlė kalti ne nuo vienos platformos, kaip dabar, o nuo 2–3 platformų. Situacija prie Kiaulės

Nugaros yra kontroliuojama. SGD terminalas yra strateginės reikšmės objektas ir bus pastatytas laiku", – tikino Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.

Dėl šių darbų E.Gentvilas taip pat turi savo svarstymų. Jo teigimu, pirsas pradėtas statyti be techninio projekto, kuris dar derinamas. Išeitų, kad ir be statybos leidimo. E.Gentvilas prognozavo, jog darbams vėluojant "blynas" gali būti iškeptas prisvilęs.



NAUJAUSI KOMENTARAI

JONAS LIETUVIS

JONAS LIETUVIS portretas
Ugnies nebūna be dūmų. Kuo didesnė įmonė ar įstaiga ,tuom sunkiau pastebima korupcija, ir didesni patiriami visuomenės nuostoliai. O proporcija maždaug- šokoladukas daktarui , uoste -milijonas , smulkmenos ,atseit.

Klaipedos gyventojas

Klaipedos gyventojas portretas
Kažkaip nusibosti ima pono Gentvilo nenumaldomas noras pasikelti reitingus..

:)

:) portretas
Gentvilo reklama pries rinkimus...Nebloga strategija pries rinkimus atkreipti demesi..
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių