E.Masiulis: Klaipėdos ir Kaliningrado uostai turi dirbti kartu

Šiandien Vilniuje aptartos Lietuvos ir Kaliningrado tolesnio bendradarbiavimo transporto srityje galimybės.

Daugiausia dėmesio susitikime skirta geležinkelių tarifų krovinių vežimui į Kaliningrado ir Klaipėdos uostus aptarti. 

Susisiekimo ministras E.Masiulis susitikime pažymėjo, kad Rusija yra suinteresuota gabenti krovinius į Kaliningrado, o Lietuva - į Klaipėdos uostą, todėl būtina rasti bendrą ir abiem šalims priimtiną sprendimą.

„Klaipėdos ir Kaliningrado uostai turi dirbti kartu, kad pritrauktų kuo daugiau krovinių. Jei pavyks tai padaryti, ypač pritraukiant krovinius iš Azijos, tai bus naudinga abiem uostams“, - teigė Lietuvos susisiekimo ministras. 

Kaliningrado vicepremjeras Jurijus Šalimovas taip pat pažymėjo, kad tiek Klaipėdos, tiek Kaliningrado uostai turi geras galimybes tolesnei plėtrai, tačiau būtina dirbti kartu, kad būtų pritraukta kuo daugiau krovinių iš Kinijos ir Kazachstano. 

Lietuvos susisiekimo ministras taip pat atkreipė dėmesį, kad bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ nuo 2008 m. nedidino pervežimo tarifų Kaliningrado kryptimi. Siekiant padidinti krovinių vežimo patrauklumą Klaipėdos ir Kaliningrado kryptimi per Rusijos teritoriją, atitinkamus sprendimus turėtų priimti ir Rusijos pusė. Sutarta, kad detaliau šis klausimas bus aptartas spalio 8-9 d., Rusijos transporto ministro Igorio Levitino vizito Lietuvoje metu. 

Susisiekimo ministras susitikime informavo apie Vilniuje spalio 19-20 d. vyksiantį Azijos ir Europos transporto ministrų susitikimą (ASEM) ir Azijos-Europos transporto plėtros forumą, kurių metu bus diskutuojama dėl vieningo transporto koridoriaus iš Azijos į Vakarus sukūrimo galimybės.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių