Rimkų ir Tilžės g. geležinkelio pervažos tąso vairuotojų nervus

Į darbą uostamiestyje rytais skubantys vairuotojai keiksnoja miesto paribyje įrengtas geležinkelio pervažas, kurios kiekvieną rytą tampa rimta eismo kliūtimi.

Į darbą uostamiestyje rytais skubantys vairuotojai keiksnoja miesto paribyje įrengtas geležinkelio pervažas, kurios kiekvieną rytą tampa rimta eismo kliūtimi.

Nenori ženklo

"Gyvenu Dituvoje, o vaikai mokosi pietinėje miesto dalyje, tad jei važiuočiau į Klaipėdą pro Jakų žiedą ir kas rytą Šilutės plentu mėginčiau pasiekti mokymo įstaigas, susidarytų 17 kilometrų apylanka. Todėl kiekvieną dieną ir tenka stumdytis automobilių eilėje prie Rimkų pervažos", – pasakojo dviejų moksleivių mama.

Moteris iš namų turi pajudėti po septintos.

"Kiekvienas rytas – lyg loterija. Jei užsidegs raudonas semaforo signalas ties pervaža, teks raudonuoti, nes pavėluosime", – kalbėjo mama.

Kita Klaipėdoje darbą turinti užmiesčio gyventoja savo tikslą kas rytą pasiekia kirsdama Tilžės gatvėje esančią geležinkelio pervažą.

"Tačiau ir čia nusidriekia eilė, nes stovi "Stop" ženklas. Juk tokio ženklo Rimkuose nėra, kodėl nenuėmus jo ir Tilžės gatvėje? Tai nekainuoja, o žmonės sutaupytų daug laiko", – savo nuomonę išsakė vairuotoja.

Prastas matomumas

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" direktoriaus pavaduotojas kelių ūkiui Sigitas Dambrauskas tikino, kad Rimkuose "Stop" ženklo neliko, kai specialistų komisija įvertino matomumą šioje vietoje.

"Iš tiesų Rimkuose į abi puses yra puikus matomumas. Buvo minčių ir Tilžės gatvėje prieš pervažą panaikinti "Stop" ženklą", – neslėpė S.Dambrauskas.

Tačiau geležinkelininkų, policijos, savivaldybės ir kitų institucijų atstovai, ilgai mindžikavę Tilžės gatvėje, nusprendė palikti šį ženklą.

"Šioje gatvėje netoli pervažos stovi namas, kuris užstoja geležinkelį. Iš kitos pusės yra garažai. Matomumas pervažose turi būti ne mažesnis nei 50 metrų", – tikino S.Dambrauskas.

Namo negriaus

Filialo vyr. inžinierius Aldas Milišiūnas aiškino, jog daugiausia gyventojų nusiskundimų lemia tai, kad uždarius pervažą tenka gaišti.

"Laikas, kai įsijungia semaforas, yra apskaičiuojamas pagal kelis kriterijus – mašinų srautą, jų važiavimo greitį, pagal traukinio važiavimo greitį. Tai yra numatyta dėl eismo saugumo. Ši metodika griežtai reglamentuojama", – tikino A.Milišiūnas.

Todėl geležinkelininkai negali semaforo įjungti prieš pat pasirodant traukiniui.

"Statistika rodo, kad daugiausia nelaimingų įvykių nutinka pervažose. Todėl pokyčių Tilžės gatvėje esančioje pervažoje galima būtų laukti tik nugriovus namą. O tai nerealu, nes jis veikiausia yra privatus", – pastebėjo A.Milišiūnas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anton

Anton portretas
Galetu vaikai mokytis Dituvos mokykloje, o ne Klaipedoje ir suspes, o antra reiketu nutiesti nauja kelia ir tilta virs geleinkelio arba tuneli po gelezzinkelio

Pasiteisinimui

Pasiteisinimui portretas
O ko ten važinėti? Klaipėdiečiams ši problema neaktuali. Užmiesčio gyventojai moka mokesčius rajonui, tegu rajonui ir skundžiasi.

Pasiteisinimas

Pasiteisinimas portretas
Eilini karta, savivaldybe, gelezinkelieciai tik teisinasi. Va patys tegul kiekviena ryta ten pastovi, tuomet supras kodel yra visu labiausiai nekenciami, keikiami. Sedi siltai, ir kam tuos uzpakalius judinti del zmoniu geroves.
VISI KOMENTARAI 9
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Pėsčiųjų tunelis – patvinęs ir tamsus
    Pėsčiųjų tunelis – patvinęs ir tamsus

    Klaipėdiečiams nerimą kelia pėsčiųjų perėja po Pilies tiltu. Ją jau spėjo nusiaubti chuliganai – dėl sudaužytų žibintų vaikščioti tapo nesaugu. ...

    5
  • Lenktynėse autobusas vėl liko trečias
    Lenktynėse autobusas vėl liko trečias

    Diena be automobilio uostamiestyje prasidėjo tradicinėmis lenktynėmis miesto gatvėmis. Varžytasi, kas greičiau – autobuso keleivis, automobilio ar elektromobilio vairuotojai ar dviratininkas – pasieks kelionės tikslą. ...

    1
  • Melnragę atakavo mėlynieji žmogeliukai
    Melnragę atakavo mėlynieji žmogeliukai

    Penktadienį paryčiais klaipėdiečius pažadino įtartini sprogimai Melnragės paplūdimyje. Buvo tokių, kurie, išvydę siauromis pajūrio gyvenamojo rajono gatvelėmis lakstančius ginkluotus vyrus, skambino visoms esamoms ir nesamoms tarnyboms, bai...

    6
  • Vairuotojai vėl strigo transporto spūstyse
    Vairuotojai vėl strigo transporto spūstyse

    Uostamiesčio vairuotojai penktadienį rytinio piko metu įstrigo transporto spūstyse. Užsikimšo ne tik Šilutės plentas, kur dirbo kelininkai, bet ir šalutinės gatvės, Taikos prospektas. Kelininkams į darbus skubantys miestiečiai ne...

    10
  • Uosto plėtrą prižiūrės speciali Vyriausybės darbo grupė
    Uosto plėtrą prižiūrės speciali Vyriausybės darbo grupė

    Daug nesutarimų tarp Klaipėdos uosto ir miesto valdžios keliančią uosto plėtrą prižiūrės speciali Vyriausybės sudaryta darbo grupė. Premjeras Saulius Skvernelis sako, kad taip bus paspartinta uosto teritorijų plėtra. ...

    14
  • Pramoga vaikui virto kankyne
    Pramoga vaikui virto kankyne

    Iš siaubo pastėręs klykiantis keturmetis, kurį tėvas pasiėmė pasikarstyti Poilsio parko medžiuose įrengtose laipynėse, kėlė šiurpą aplinkiniams. Žmonės tai prilygino vaiko kankinimui. Tačiau tėvas atkakliai siekė ugdyti sūnaus d...

    5
  • Grybai – ir skanu, ir pavojinga
    Grybai – ir skanu, ir pavojinga

    Pagaliau grybų pilni miškai ir Vakarų Lietuvoje. Nors neseniai nuo apsinuodijimo grybais mirusios moters istorija sukrėtė visus rudens gėrybių mėgėjus, internete miškų lankytojai dalijasi mažai kam pažįstamų grybų nuotraukomis ir pa...

  • Klaipėdiečiams užkliuvo suplyšęs tentas
    Klaipėdiečiams užkliuvo suplyšęs tentas

    Miestiečiams kurį laiką akis badė ant miesto centre esančio pastato įėjimo į rūsį užmestas nudriskęs tentas. Pabrėžta, kad šis grožio nesuteikia. Svarstyta, kam apskritai jis reikalingas. ...

    2
  • Kraustymąsi apsunkino audros padariniai
    Kraustymąsi apsunkino audros padariniai

    Uostamiesčio paplūdimiuose toliau tvyro kraustymosi nuotaikos – išvežamas inventorius. Darbams kiek kliudo praūžusi audra. Tenka atkasti smėliu užpustytus suolus, šiukšlių dėžes. ...

  • Kiek kainuos maudynės baseine?
    Kiek kainuos maudynės baseine?

    Miesto tarybos opozicijos atstovai sunerimo, kiek klaipėdiečiams reikės mokėti už apsilankymą naujame miesto baseine, kuris dar statomas. Siūlyta nustatyti ribą, kurios negalėtų peržengti būsimas koncesininkas. ...

    18
Daugiau straipsnių