Rimkų ir Tilžės g. geležinkelio pervažos tąso vairuotojų nervus

Į darbą uostamiestyje rytais skubantys vairuotojai keiksnoja miesto paribyje įrengtas geležinkelio pervažas, kurios kiekvieną rytą tampa rimta eismo kliūtimi.

Į darbą uostamiestyje rytais skubantys vairuotojai keiksnoja miesto paribyje įrengtas geležinkelio pervažas, kurios kiekvieną rytą tampa rimta eismo kliūtimi.

Nenori ženklo

"Gyvenu Dituvoje, o vaikai mokosi pietinėje miesto dalyje, tad jei važiuočiau į Klaipėdą pro Jakų žiedą ir kas rytą Šilutės plentu mėginčiau pasiekti mokymo įstaigas, susidarytų 17 kilometrų apylanka. Todėl kiekvieną dieną ir tenka stumdytis automobilių eilėje prie Rimkų pervažos", – pasakojo dviejų moksleivių mama.

Moteris iš namų turi pajudėti po septintos.

"Kiekvienas rytas – lyg loterija. Jei užsidegs raudonas semaforo signalas ties pervaža, teks raudonuoti, nes pavėluosime", – kalbėjo mama.

Kita Klaipėdoje darbą turinti užmiesčio gyventoja savo tikslą kas rytą pasiekia kirsdama Tilžės gatvėje esančią geležinkelio pervažą.

"Tačiau ir čia nusidriekia eilė, nes stovi "Stop" ženklas. Juk tokio ženklo Rimkuose nėra, kodėl nenuėmus jo ir Tilžės gatvėje? Tai nekainuoja, o žmonės sutaupytų daug laiko", – savo nuomonę išsakė vairuotoja.

Prastas matomumas

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" direktoriaus pavaduotojas kelių ūkiui Sigitas Dambrauskas tikino, kad Rimkuose "Stop" ženklo neliko, kai specialistų komisija įvertino matomumą šioje vietoje.

"Iš tiesų Rimkuose į abi puses yra puikus matomumas. Buvo minčių ir Tilžės gatvėje prieš pervažą panaikinti "Stop" ženklą", – neslėpė S.Dambrauskas.

Tačiau geležinkelininkų, policijos, savivaldybės ir kitų institucijų atstovai, ilgai mindžikavę Tilžės gatvėje, nusprendė palikti šį ženklą.

"Šioje gatvėje netoli pervažos stovi namas, kuris užstoja geležinkelį. Iš kitos pusės yra garažai. Matomumas pervažose turi būti ne mažesnis nei 50 metrų", – tikino S.Dambrauskas.

Namo negriaus

Filialo vyr. inžinierius Aldas Milišiūnas aiškino, jog daugiausia gyventojų nusiskundimų lemia tai, kad uždarius pervažą tenka gaišti.

"Laikas, kai įsijungia semaforas, yra apskaičiuojamas pagal kelis kriterijus – mašinų srautą, jų važiavimo greitį, pagal traukinio važiavimo greitį. Tai yra numatyta dėl eismo saugumo. Ši metodika griežtai reglamentuojama", – tikino A.Milišiūnas.

Todėl geležinkelininkai negali semaforo įjungti prieš pat pasirodant traukiniui.

"Statistika rodo, kad daugiausia nelaimingų įvykių nutinka pervažose. Todėl pokyčių Tilžės gatvėje esančioje pervažoje galima būtų laukti tik nugriovus namą. O tai nerealu, nes jis veikiausia yra privatus", – pastebėjo A.Milišiūnas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anton

Anton portretas
Galetu vaikai mokytis Dituvos mokykloje, o ne Klaipedoje ir suspes, o antra reiketu nutiesti nauja kelia ir tilta virs geleinkelio arba tuneli po gelezzinkelio

Pasiteisinimui

Pasiteisinimui portretas
O ko ten važinėti? Klaipėdiečiams ši problema neaktuali. Užmiesčio gyventojai moka mokesčius rajonui, tegu rajonui ir skundžiasi.

Pasiteisinimas

Pasiteisinimas portretas
Eilini karta, savivaldybe, gelezinkelieciai tik teisinasi. Va patys tegul kiekviena ryta ten pastovi, tuomet supras kodel yra visu labiausiai nekenciami, keikiami. Sedi siltai, ir kam tuos uzpakalius judinti del zmoniu geroves.
VISI KOMENTARAI 9
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Paskutinė kruizinio sezono kregždė
    Paskutinė kruizinio sezono kregždė

    Penktadienį savo viešnage Klaipėdoje kruizinį sezoną turėtų pabaigti čia atplauksiantis laivas "Marco Polo". Skaičiuojama, jog Klaipėdą šią vasarą aplankė apie 70 tūkst. turistų, kuriuos atplukdė 60 keleivinių laineri...

  • Gyventojai – prieš eismą Melnragėje
    Gyventojai – prieš eismą Melnragėje

    Melnragės gyventojai išreiškė norą kai kuriose gyvenvietės gatvėse numatytu laiku riboti motorinių transporto priemonių eismą. Žmonės piktinasi, kad automobilių ir motociklų skleidžiamas triukšmas vakarais drumsčia vietinių ...

    12
  • Įvažiavimas į Klaipėdą ketvirtadienį buvo paralyžiuotas
    Įvažiavimas į Klaipėdą ketvirtadienį buvo paralyžiuotas

    Ketvirtadienio rytas važiuojantiems į Klaipėdą per Jakų transporto žiedą prailgo – automobilių susidūrimas Vilniaus plente sustabdė mašinų srautą. ...

    9
  • Klaipėdoje pareigūnai mokysis suvaldyti incidentą SGD terminale
    Klaipėdoje pareigūnai mokysis suvaldyti incidentą SGD terminale

    Įvairių institucijų pareigūnai Klaipėdoje treniruosis suvaldyti incidentą suskystintųjų gamtinių dujų terminale. ...

    5
  • Klaipėdoje nesuveikė keturi pavojaus įrenginiai
    Klaipėdoje nesuveikė keturi pavojaus įrenginiai

    Trečiadienio vidurdienį uostamiestyje užkaukusios sirenos išgąsdino nedaugelį. Tuo metu, kai aidėjo pavojaus signalas, žmonės skubėjo pietų ir nė neabejojo, kad jų gyvybėms negresia joks pavojus. ...

    7
  • Bankai jau ima valdžią?
    Bankai jau ima valdžią?

    Vienos Klaipėdos įmonės vadovas nustėro, kai išėmus palyginti nedidelę grynųjų sumą bankas blokavo bendrovės sąskaitą. Apie šį ketinimą nė nebuvo pranešta telefonu. Kraštutinėmis priemonėmis komerciniai bankai teigi...

    21
  • KU rektoriaus rinkimai – lyg ant ledo lyties
    KU rektoriaus rinkimai – lyg ant ledo lyties

    Vienas Klaipėdos universiteto steigėjų, uostamiesčio politikas Vytautas Čepas po rektoriaus rinkimų išreiškė apgailestavimą, kad įstaigos vadovas nebuvo išrinktas iš karto. Esant tokiai sudėtingai universiteto situacijai, ...

    4
  • Aplink Klaipėdą – afrikinio kiaulių maro užkratas?
    Aplink Klaipėdą – afrikinio kiaulių maro užkratas?

    Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistai perspėja, jog aplink uostamiestį veriasi savotiškas afrikinio kiaulių maro užkrato žiedas. Nors didžiuosiuose šalies miestuose ūkininkų veikla uždrausta, pajūrio kraštui ...

    5
  • Virš klaipėdiečių galvų – pūvančios lajos
    Virš klaipėdiečių galvų – pūvančios lajos

    Uostamiestį prižiūrinčios įmonės iki šiol kovoja su rugsėjo pabaigoje pajūrį talžiusios audros padariniais. Aiškinama, jog vėjas išvertė 67 medžius, nulaužė šimtus šakų, tačiau iki šiol dešimtys...

    7
  • Klaipėda netrukus kvies į Kadetų mokyklą
    Klaipėda netrukus kvies į Kadetų mokyklą

    Ateinančių metų rugsėjį Klaipėdoje duris atvers Kadetų mokykla. Šiandien, spalio 17 d., posėdžiavusi Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos kolegija pritarė, kad Kadetų mokykla būtų kuriama Ievos Simonaitytės mokyklos pagrindu. Planuojama...

    8
Daugiau straipsnių