Gyventojus pykdo lakstančios vairuotojos

Klaipėdiečiai skundžiasi kai kuriomis uostamiesčio pėsčiųjų perėjomis. Liepų ir J.Karoso gatvių sankryžoje prašoma įrengti greičio slopinimo kalnelius ar šviesoforą, o ties Laukininkų gatvės 24-uoju namu – padėti bent kelias plyteles, kad palijus nereikėtų braidyti po purvą.

Nepraleidžia pėsčiųjų

J.Karoso gatvėje gyvenantis Nikolajus Mulenko miesto valdžiai siūlo atkreipti dėmesį į Liepų ir J.Karoso gatvių sankryžą. Pasak klaipėdiečio, pėstiesiems sudėtinga šioje vietoje kirsti Liepų gatvę.

„Eismas čia yra labai intensyvus. Ypač rytais apie 8 ir vakarais maždaug 17 val. Šiomis valandomis visi važiuoja į ir iš darbo. Pėstiesiems sudėtinga pereiti į kitą gatvės pusę“, – tvirtino vyras.

Pasak N.Mulenko, vairuotojai Liepų gatve skrieja dideliu greičiu – ne mažiau nei 60, pasitaiko ir 80–90 km/h.

„Ypač jaunos moterys, kurios vairuodamos dar kalba telefonu, rūko“, – dėstė klaipėdietis.

Vyras tikino, kad per šią perėją eina daug pėsčiųjų. Šalia yra vaikų darželis, žaidimų aikštelė Danės skvere, šunims vedžioti skirta vieta.

„Pėstieji su vaikais turi maldauti vairuotojų, kad sustotų ir praleistų. Pagyvenęs žmogus turi bėgti per gatvę, kad nepakliūtų po ratais. Esu girdėjęs, kad šioje vietoje automobiliai yra ne kartą kliudę pėsčiuosius“, – pasakojo vyras.

Klaipėdiečio teigimu, norint, kad ši pėsčiųjų perėja būtų saugesnė, reikėtų įrengti greičio slopinimo kalnelius, o dar geriau – šviesoforą.

„Aplinkinių namų gyventojai sako, kad kuo arčiau savivaldybės gyvename, tuo daugiau netvarkos“, – tvirtino klaipėdietis.

Užtektų kelių plytelių

O Laukininkų gatvės gyventoja prašė miesto valdžios atkreipti dėmesį į pėsčiųjų perėją, kuri yra ties šios gatvės 24 ir 11 namu.

„Vienoje pusėje viskas yra gerai, bet kita palijus virsta purvynu. Turi kentėti ir mamos, stumiančios vežimėlius, ir neįgalieji, ir kiti pėstieji. Jei tik pavyksta, tą vietą apeiname žolynu“, – pasakojo moteris.

Klaipėdietė tvirtino, kad dėl šios pėsčiųjų perėjos ji kreipėsi į savivaldybę, išsakė problemą, pateikė nuotraukų. Pasak moters, jai darbuotoja žadėjo, kad per mėnesį perėja bus sutvarkyta.

„Tačiau praėjo kur kas daugiau laiko, ir – nieko. Vežimas iš vietos nepajudėjo. Norint išspręsti problemą, užtektų kelias plyteles padėti. Žmonės nebevaikščiotų po purvyną. Jei to nepavyksta padaryti, būtų galima šią pėsčiųjų perėją perkelti kiek tolėliau“, – siūlė gyventoja.

Šviesoforo tikrai nebus

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tvirtino, kad Liepų ir J.Karoso gatvėje šviesoforas nebus pastatytas. Pasak jo, ši sankryža ne tokia, kad reikėtų šio įrenginio. Greičio slopinimo kalnelių nauda jis taip pat abejojo.

„Pats kartais einu per šią pėsčiųjų perėją. Mašinų važiuoja daug, reikia palaukti. Tačiau visur kalnelių ir šviesoforų neįrengsi. Reikia daugiau kantrybės ir tolerantiškumo“, – pabrėžė vadovas.

L.Dūda pasakojo, kad yra užsakyta galimybių studija, kaip reikėtų organizuoti eismą centrinėje miesto dalyje, pastačius Bastiono gatvės tiltą. Gal joje bus pateikta kokių nors sprendimų ir dėl šios vietos.

Direktorius žadėjo pasidomėti, kodėl dar nėra suremontuota pėsčiųjų perėja Laukininkų gatvėje.

„Reikės priminti, kad atkreiptų dėmesį“, – sakė L.Dūda.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Keliautojas

Keliautojas portretas
Buvau EGIPTE .KAIRE stebėjau vairuotojų ir pėsčiųjų elgseną .Net pėsčiųjų perėjų sunku surasti. Pėstieji per gatvę eina kur papuola -vairuotojai praleidžia su šypsena .Pagalvojau -męs prieš juos -LAUKINIAI.

Nebebalsuokit uz liberalus

Nebebalsuokit uz liberalus portretas
Duda isvis ne tas zmogus, ne tose rogese sedi. Regresas vyksta tvarkant miesta. Be planu, be jokiu STR reikalavimu, nekalbant apie siuolaikine inzinerija ir naujoves. Beje toj gatves atkarpoj 30-40 kmh butu pats tas. Tilto reikalingumas neirodytas studijomis. Beje tikrai kokiu atveju bus keliamas tas tiltas? Atkatas. STT klaipeda? Duda gal pats iseik, miestui nenaudingas esi.

Patikslinimas

Patikslinimas portretas
Neklaidinkit komentuodami, kad Trinyciu fabriko vietoje yra niekieno dykra... Ta "dykra" tie 5 ha jau seniai suplanuota daugiau kaip 1000 nauju gyventoju, kurie gyventi turejo daugia auksciuose. Numatytas buvo ir 18 aukstu as (dar vienas!)siame rajone viesbutis. Tik statybos nebeikandamos, zmones isvaziuoja ir gyventi pradeda nuosavuose namuose, toliau nuo centro. Tad sklypo savininkai, vilniskiu firma tik Viesosios tvarkos skyriaus ipareigota, gavusi baudu, minimaliai saugo "dykra". Butu labai gerai, kad savo apvesta rakandais, slamstu teritorija sutvarkytu ir "Viremida", kuri taip pat susiplanavo daugiauksti prie tvekinio. Deja, pasikeite gyventoju poziuriai, pasibaige nekilnojamojo turto bumas, nebepaklausus tie daugiabuciai-narveliai. O ramybes oaziu, parku, kuriose dar yra vertingu, simtameciu medziu Klaipedoje nedaug.
VISI KOMENTARAI 31

Galerijos

Daugiau straipsnių