Herkaus Manto gatvėje – chaosas

Grįžti į straipsnį

Nina- vairuotojas, dviratininkas, pėsčiųjų

 Nina- vairuotojas, dviratininkas, pėsčiųjų portretas
„ reikia gerai išanalizuoti situaciją, kiek eismo įvykių buvo, kiek nustatyta pažeidimų. Anot jo, tik tada galima priimti sprendimą.“ DVIRATININKUS VAŽIUOJA ŠALIGATVIAIS, EISMO ĮVYKIŲ DEL TO IR NERA !!!!

Nina- vairuotojas, dviratininkas, pėsčiųjų

 Nina- vairuotojas, dviratininkas, pėsčiųjų portretas
Juk gatve važiuoti gali tik asmenis, turintys vairuotojo pažymėjimą, tai visiems žinoma. Praktiškai, be rizikos gyvybei dviratininkai neturi galimybės važiuoti iš miesto pietinės dalies iki poilsio vietų, esančių šiaurinėje dalyje (pvz., Melnragė, Giruliai). Jokio malonumo, tik stresas... Nejaugi reikia laukti nelaimės šiai problemai spręsti?

Dėmesio!

Dėmesio! portretas
Dėl to, kad buvo sunaikinti 4 Lietuvos laivynai ir dabar tebenaikinamos jūrinės institucijos, LT Jūrininkų sąjunga, Jūrų veteranų asociacija ir Klaipėdos visuomenininkai boikotuoja Jūros šventės eiseną!!!

Vardas

Vardas portretas
Smagaus eismo komisija...

savivaldybeje esantiems

savivaldybeje esantiems portretas
politikams kazkaip niekaip nesuprantama kad mieste turi buti patogu tiek pestiesiems, tiek dviratininkams, tiek privaciam ir viesam transportui. kazkodel visi pertvarkyma tik veda i chaosa, paskutinis su Zardes ziedu isvis totali nesamone .... senamiestis jau kaip mires atrodo, dar siuloma apriboti Manto gatve judejima - gal is karto spygliuota viela reiketu kartu su senamiesciu aptverti - sumazes striuksmas, tarsa, zmoniu neliks, bus totali dykviete miesto centre ir niekam nebus reikalingos tos parduotuveles, kavines...

Pasiklydę

Pasiklydę portretas
Išvyti susidėvėjusį autobusų transportą iš miesto centro ir užteks vietos visiems.Dauguma jų vežioja orą,o kokį triukšmą kelia barškėdami grindiniu Tiltų gt.Tokio chaoso iki liberalų mieste nebuvo..

Puteikienei

Puteikienei portretas
Paprasčiausiai turi savivaldybėje nelikti tokių nekompetetingų Puteikienių. Kiek tokie jūsų "planai-planučiai-planeliai" atsieis miestui ir kaip atsiruks miestiečiams? H.Manto g. gyva duok Dieve 2-3 mėnesius per metus, kai matai tas liakotarpis kai matosi padidėje pesčiųjų ir dviratininkų srautai. O kaip su automobiliais? Visada jų yra. Ir ne šeip sau. Niekas šeip sau nesuks į H.Manto gatvę ir nesivilks paskui autobusus basigalinėjančius su maršrutiniais ir dviratininkais. Įsijunk smegeninę savo, višta! Ir išvis čiuožk darbus dirbti, čia nekomentavusi. Dykaduonių batalionas.

saulius

saulius portretas
keista tai, kad Klaipėdos miesto valdžia pernai buvo užsakiusi H.Manto g. transporto srautų studiją, išleido tam viešuosius pinigus, bet šios studijos rezultatų niekur neviešino... o gal tie rezultatai netiko ir nepatiko automobilių mylėtojams? Gal kas iš studiją užsakiusių "tarnautojų" galėtų čia ką nors pakomentuoti kol dar yla pati neišlindo iš maišo?

būna

būna portretas
neseniai mačiau savo akimis važiuodama autobusu, kaip vairuotojas persekiojo dviratininką ir spaudė jį prie šaligatvio.

Aš portretas
Oho, kokios gražios kalbos pavyzdį rodo ponia politikė. O pykčio kiek! Pyktis prastas patarėjas, kuo skubiau reiktų nušalinti nuo politikos reikalų taip kalbantį ir tiek pagiežos rodantį žmogų :)

>N. Puteikienei

>N. Puteikienei portretas
Labai teisingai. Bet tuo paciu siulau ismalti snukius kiekvienam savivaldybes darbuotojui , kuris i darba atvaziuoja privacia masina. Nera ko siltnamio salygomis gyventi. Taip pat reikia ipareigoti kiekviena miestieti vaziuoti i darba Netiksio ir Smockaus sugalvotais autobusu marsrutais. O kiekviena atvaziavusi is uzmiescio , priversti automobili palikti liberastinese aikstelese ir sesti i labai "patogu" ir "kvepianti" visuomenini transporta. Ir be abejo , be jokiu islygu i centra neileisti JOKIO dyzelinio transporto , nes klounai is evrosojuzo ji skaito neekologisku, o statybinis medziagas ir kitus sunkius krovinius i centra vezti vezimais. O gal vistik jums reiketu laselio logikos , ar jus kaip ir visi politikai tam reikalui laikotes dietos?

Saugokites!

Saugokites!  portretas
Kartais dviratininkai lekia kaip bešeni

N. Puteikienė

N. Puteikienė portretas
Centrinėje miesto gatvėje paprasčiausiai neturi likti privataus transporto. O tada būtų panaikintos dvi eismo juostos, bent po metrą iš abiejų pusių paplatinti šitie siauri šaligatviai, įrengti saugūs dviračių takai. Visiems iš to tik nauda - sumažės triukšmas, tarša, bus daugiau vietos parduotuvėlėms, kavinėms, bus galima be pykčių tiek dviračiu pavažiuoti tiek pėsčiomis pasivaikščioti (perfrazuojant Justas Ingelevičius). Beje, A juostų ir dviračių takų hibridą draudžia KET.

Anonimas

Anonimas portretas
tuo paciu ir Zardes ziedo zymejima grazinkita..

Anonimas

Anonimas portretas
Dabar pėstieji priversti vaikščioti pasieniais kaip zombiai, nes mat dviratininkams nesaugu gatve važiuoti. Žinoma, kad nesaugu nes šaligatviu važiuojant galima ir telefonu pakalbėti ir Sms parašyti, o pėstieji išsilakstys į šonus jei nori sveiki likti. Klaipėdoje valdo automobiliai ir pagal naują madą duodam valią dviratininkams o pėsčiomis nėra ko vaikščioti ne lygis.

sena klaipedietė

sena klaipedietė portretas
Pasidare taip ,kad nepatogu nei pestiesiems,kurie su malonumu nori pasivaikščioti Manto gatve, pravažiuoti su vaikišku vežimėliu neskubant, pasižvalgyti į vitrinas ,bet to negali padaryti ,nes turi saugotis, kad netyčia neužliptum ant dviračių tako.o dviratininkas važiuoja savo šaligatvyje pažymetu taku ir bijo,kad neiššoktų vaikas netyčia paleidęs tėčio ranką. .Ar Klaipėdos Manto gatės važiuojamoji dalis tokia plati ,kad galima juostą atimti ir važiuoti nervuojantis tik antrąja juosta.Politikai apsispręskite ir neužmirškite ,kad Manto gatvė tokio ploči0 pastatyta dar prieškaryje ,kai gyventojų buvo 5 kartus mažiau. Manau stumiame gyvenimą iš siaurosios ir gažiosios MIESTO ARTERIJOS. o ,kad senamiesti miršta- tai irgi labai prisideda

tvarkelė

tvarkelė portretas
O manęs šiandien vos "nenukalė "apdainuotoje pėsčiųjų perėjoje Liepų g. Ėjau pėsčia per perėją. Pirmojoje eilėje automobiliai sustojo praleisti ir, staiga, antrojoje juostoje išniro visu greičiu lekiantis automobilis. Vos spėjau atšokti atgal. Tokia vairuotojų kultūra.

Išminčiams

Išminčiams portretas
Užtektų vieną dabartinio pločio, tik dviejų krypčių juostą Manto gatvėje skirti dviratininkams,ją atitverti stulpeliais ir baigta diskusija. Geriausiai tai padaryti dešinėje pusėje senamiesčio kryptimi.Tą patį ir Tiltų gatvėje.

Inga

Inga portretas
atrodo, kad tie kurie sprendzia eismo problemas niekada nera praeje, prvaziave dviraciu ar automobiliu... jau nusprendus nukelti nuo pesciuju tako dviracius pirmus metus tas chaosas vyravo, norint eiti taku turi pereiti i kita gatves puse, kur nera zymejimu, arba eiti paralelia ramia Simkaus gatvele, kodel ten dvirciu niekas nenukreipineja?

Diana

Diana portretas
Asmeniskai manes vos pora sykiu vaziuojant ale dviraciu taku gatve, toje vietoje, vos autobuso vairuotojai nenukale, dar ir aprekta buvau !!!vissikas chaosas!!

Saugokitės autobuso parko

Saugokitės autobuso parko portretas
Savaitgalį, kai tuščios gatvės, važiuojant Manto gatve mane du kartus blokavo 17as maršrutas (autobusų parko). Pradžioje galvojau, kad pasikeitė taisyklės ir gatve dviračiu važiuoti negaliu. Bet važiuojant atgal, matau, kad dviračiams skirta pirma juosta. Koks asilas vairuoja autobusą ir bando numušti dviratininką!? Gaila kameros neturėjau tuo metu, būčiau nufilmavęs. O dviračių takai tragiški, tai gatve, tai tarp pėsčiųjų vingiuoja (tai viena puse, tai jau už 100m kita, kaip prie Akropolio), nuvažiavimai statūs. Blogai visiems. Aplamai visiems reikia daugiau kultūros ir pagarbos eismo dalyviams. O padaryti galima kaip prie Debreceno, atsira juosta dviračiams, beje asfaltuota, o ne plytelės. Tada ir riedučiais ir dviračiais saugu važiuoti.

Darius

Darius portretas
Kokie cia eismo saugumo specialistai , kurie beveik visa desimtmeti ignoruoja dviratininku bendrijos siulymus irengti patogias dviraciu juostas abiejose pusese su mechaniniais atitvarais nuo sunkiojo transporto. Metai bega problema lieka. Gaila kad tokiu darbuotoju neiseina atleisti is darbo su kuriuo jie nesusitvarko :(

Triratukas

Triratukas portretas
Manto gatve dviraciu vaziuoju beveik kasdien, vaziuoju kaip priklauso ''hibridine'' juosta, ir beveik kiekviena savaite atsiranda ''asas autobusistas'' kuris lenkdamas vos nesutrina manes I bordiurus ir medzius! Uzvakar vos spejau nusokt nuo dviracio, i medi susitrenkiau koja, o autobusistas tik nusizvenge kai stoteleje ji pavijau ir pasakiau ka jis katik ''nuveike''.... Dabartine situacija yra visiska durnyste, o ne eismo organizavimas, tikriausiai reik kad kazka sutraiskytu kad kazkas pradetu galvoti su galva....

keistuolis

keistuolis portretas
Koks debilas is dviraciu tako ale padare pesciuju gal su galva negerai visada tas takas buvo dviraciu visada ir bus niekam neidomu ka jus ten nukeverzojot ale tai matai zmogeliukus jeigu dar nesupratot daugumai dviratininku nusisvilpt kas kur ir kaip parodyta dviratininkas vaziuoja kur nori kaip nori ir kada nori jomajo matai gudruciui chaosas vaidenasi tokiam streliu reikia belenkiek paleist kad suprastu del ko taip yra....

Justas Ingelevičius

Justas Ingelevičius portretas
Tai gal pagaliau atsivers patvirtintą Klaipėdos dviračių infrastruktūros specialųjį planą, kur aiškiai nurodyta, kadH. Manto g. turi būti dvi auto mobilių juostos ir dvi atskiros dviračių juostos, o ne ten kažkoks A juostų ir dviračių hibridas, kurį draudžia KET.

Broniui

Broniui portretas
Nuo vadinamojo naujo tilto visi dviračiai, kaip ir mašinos, suks ne kur kitur, o į Dangės, toliau – į Manto gatves. Bus dar didesnis chaosas. Valdžia kažkodėl kryptingai siekia sudaryti mieste kuo daugiau nepatogumų, kuo daugiau triukšmo, kuo daugiau išpetamųjų dujų smarvės. Visa tai bus, jei tą klaikų tiltą statys. Bet neleisime.

Klaipėdskas

Klaipėdskas portretas
Debiliukai tie valdinkiukai. Tik vasaros gale jie sugebėjo nuo žiemos nusitrynusius ženklinimus atnaujinti..., ką čia bešnekėti apie logišką eismoi sutvarkymą ? Atvažiuoji nuo miško rajono dviračių taku, tada persivedi dviratį per perėją pėsčiomis, sustoji pirmoje juostoje, sėdi ant dviračio ir tęsi kelionę...Debiliukai. Ir N tokių visokių nesamonių pridarę turi. Kodėl, kur eina dviračių takai ir jie kertą važiuojamąją dalį nėra atitinkamai sužymėtos perėjos ? Jug dabar už važiavimą dviračiu per perėja, kuri nėra pažymėta, kad eina dviračių takas- bauda. Sėkmės jums kabinetuose sportuojantis mieste....

AK

AK portretas
Tai dabar nuotraukai naujai užpaišė dviračio ženklų - buvo nusitrynę, nė kvapo nelikę. H.Manto gatvės pradžioje, kai reikia už perėjos pradėti ją važiuoti, o ton pačion juoston pareina dviejų dalių autobusas, tai tikro pasirinkimo ir nėra - kuo greičiau neši kudašių ant šaligatvio, ir važiuoji juo. Žmonių ten paprastai nėra daug. Lygiagrečių takų vystymas yra tikra galimybė veikti, nuimant srautus nuo H.Manto gatvės.

Ita

Ita portretas
Na ka valdininkai prisiposedziavot,du metus negalite rasti varianto ,kazin ar savo kieme sprestumet problemus du metus ,juokinga

kinziuliui

kinziuliui portretas
Ne dviračius nukreipinėti reikia, o asmeninį transportą, kuriam Manto gatvė ir taip nepatogi ir nereikalinga.

siaip

siaip portretas
Ši Manto gatves problema parodo kokio bukumo valdininkai šiandien dirba mūsų savivaldybėje. Prieš kelis metus dėjo pinigus į H.Manto gatvės rekonstrukcija, įrengė specialiai pažymėtus dviračiu takus, kita spalva pėsčiųjų takus. Vieni gyventojai priprato, kiti pratinasi prie šių spalvų derinio ir jų reikšmių, o čia va išlindo Pilypas iš kanapų ir pragydo, dabar čia vaikščios pieštieji ir kitaip nebus. Kur tas buvo Pilypas prieš du metus? Greičiausiai ir sėdėjo tame pačiame kabinete ir postringavo kaip šaunu kad atskiriame žymėjimus tarp pėsčiųjų dviračiu takų. Iš šios problemos sukūrimo galima suprati kodėl mūsų miestas merdi, nes jei kas metai valdininkai keis sprendimus, vadinasi tokia tu sprendimu analize ir tikrumo būtinumas. O gal tai tik darbo imitacija?

kinziulis

kinziulis portretas
nesuprantu, kodėl dviračius negalima nukreipti į lygiagrečias, visiškai tuščias Šimkaus toliau Kanto gatves. ir ką šimtai savivaldybės tarnautojų veikia, jei iškilus bet kokiai menkiausiai problemai reikia papildomai pirkti "galimybių studijas". nejaugi gali taip būti, kad Trinkelė su adjutantu Kudakšliu varinėja tokiose primityviose "plovimo" scemose

Arunas

Arunas portretas
Pilnai palaikau K. Macijausko issakytas mintis! Sveikintinas pavyzdys, kai savivaldybes darbuotojas isviesino jau seniai egzistuojancia problema! Seniai aisku, kad kazkas, neturedamas jokio supratimo apie transporto srautus mieste pridare nesamoniu, o paklusnus darbuotojai greitai pribraize nesamoningu liniju ir galvoja, kad zmones ims ir soks pagal ju prigalvotas nesamones! Manyciau turetu buti paviesinta kas visa ta nesamone sugalvojo, kas jai pritare. Zurnalistams reiketu kelt kausima kas atsakys uz iseikvotus mokesciu moketoju pinigus, nes uz dyka tiek esamoningu juostu ir zenklu neatsirado! Dar juokingiau skamba, kad "reikia dar kazka, ju nuomone, analizuoti"! Ka cia analizuoti? Gal dar studija is Londono ar Niujorke uzsakyt pasiulys sekanciame posedyje? Didmiesciu sunku pavadinti musu miesta, 1 km ilgio gatves iskilusios problemos negalit issprest operatyviai? Tai gal laikas visiems atsakingiems (ne policijai) uz saugu eisma parasyti atsistatydinimo pareiskimus?

Bronius

Bronius portretas
Greičiau reik statyti nauja tilta, tada bus galima atlaisvinti Manto g. tada užtektu visiems vietos (lengvasis transportas, dviratininkai, maršrutinis ir parkingas) didžiuosius autobusus nukreikti per naują tiltą ir tiesiai link stoties ar viaduko. Gatves atitinkamai paruoštos lygus grindinys t.t.

Vytautas L.

Vytautas L. portretas
Dėkui miesto Urbanistinės plėtros direktoriui Kastyčiui Macijauskui už labai rimtą požiūrį ir ketinimus dėl betvarkės centrinėje Manto gtv. viešojo transporto ir eismo visumos klausimais .Kad ir laikinai - sugretintai pavaduodamas miesto Ūkio departamento vadovą ėmėsi radikaliai reikalingų pertvarkymų šioje miesto magistralėje...Didelės sėkmės Jums priimant Būtinus Sprendimus.

Anonimas

Anonimas portretas
Reikia padaryti kaip Tiltų gatvėje - šaligatviai pėstiesiems, pirma juosta dviračiams, antra viešajam transportui.

t

t portretas
Ten per kelia vaziuoti dviraciu galetu tik savizudis...

liūdni reikalai

liūdni reikalai portretas
Dažnai einu pro to ten, tai dauguma dviratininkų lekia, lenkia žmones, signalizuoja trauktis. Kai kurie kur ne vieni važiuoja įsigudrina važiuoti ne vorele, o vienas šalia kito, tai pėstieji turi šokinėti į šonus. Kai primini dviratininkams, kad jie čia ne pagrindiniai eismo dalyviai ir turi prisitaikyt prie pėsčiųjų, tai dar pasiunčia toli toli. Suprantu, kad miestas netvarko dviratininkams sąlygų tinkamai, bet ir dauguma dviratininkų yra neatsakingų.

Galerijos

Daugiau straipsnių