- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šių metų sausį Centrinis Klaipėdos terminalas, kuris buvo oficialiai atidarytas praėjusių metų vasarą, ir laivybos bendrovė “DFDS Seaways” susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios. Terminale veiks keleivinių-krovininių keltų tipo linija (Ro-Pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.
Šių metų sausį Centrinis Klaipėdos terminalas, kuris buvo oficialiai atidarytas praėjusių metų vasarą, ir laivybos bendrovė “DFDS Seaways” susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios. Terminale veiks keleivinių-krovininių keltų tipo linija (Ro-Pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.
Per laivybos liniją Klaipėda-Karlshamnas 2014 metais buvo pervežta daugiau nei 100 tūkst. keleivių, beveik 50 tūkst. keleivinių transporto priemonių ir daugiau nei 100 tūkst. krovininių vienetų. Šioje laivybos linijoje šiuo metu dirba du laivai – “Athena Seaways” ir “Regina Seaways”.
“Šis terminalas yra vienas svarbiausių Klaipėdos uoste įgyvendintų projektų. Modernaus terminalo atsiradimas yra neabejotina nauda: sudarytos palankios sąlygos efektyviai keleivių ir krovinių pervežimų per Klaipėdos uostą plėtrai, skatinamas jūrinis turizmas, kuriama nauda visam uostamiesčiui”, - Centrinio Klaipėdos terminalo veiklą komentuoja susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.
Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, Centrinis Klaipėdos terminalas atspindi ir bendrą valstybės transporto politiką: “Šio terminalo dėka bus sudaromos palankios sąlygos krovinius vežti jūrų transportu, nuimant apkrovas nuo kelių. Panaši aplinkos gerinimo strategija vystoma visoje Europoje. Terminalo atsiradimas naudingas ir tuo, kad išplėtėme ir Ro-Ro bei Ro-Pax infrastruktūros pajėgumus. Iki šiol turėjome labai ribotas galimybes naujų lengvųjų automobilių sandėliavimui ir distribucijai regione”.
Terminale vienu metu gali švartuotis trys laivai. Terminalas turi vienas moderniausių reguliuojamų rampų, tinkančias naujo tipo Ro-Ro laivams ir gali atlaikyti didelio svorio apkrovas, kurios reikalingos sunkios technikos iškrovimui.
“Nors vakarinėje Baltijos jūros pakrantėje tokie terminalai - pakankamai dažnas atvejis, rytinėje tik keletas uostų gali pasigirti turintys tokią modernią krovininę ir keleivinę infrastruktūrą. Tai yra vienas iš esminių privalumų prieš kitus panašaus tipo terminalus”, - sako Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas Benediktas Petrauskas.
Per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį Klaipėdos uosto teritorijoje įrengta visa reikiama infrastruktūra, inžinerinės komunikacijos, kontrolės patikros postai, krovinių saugojimo aikštelės, kurios terminale leis aptarnauti apie 6 mln. t krovinių ir apie 500 tūkst. keleivių per metus.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Palangoje – pokyčiai dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą
Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba apsisprendė dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą nustatytose apmokestinamose kurorto vietose pokyčių. Jie priimti Palangos rinkliavų centro siūlymu. ...
-
Po rietenų dėl automobiliais užgrūstų kiemų – atsakas: lopšelis-darželis aikštelės neatvers1
Baltijos prospekte daugiabučių gyventojai piktinasi, esą šalia esantis lopšelis-darželis turi didelę stovėjimo aikštelę, tačiau draudžia joje vaikų tėvams statyti mašinas. Automobiliai paliekami daugiabučių kiemuose, o ...
-
Dėl gaisro Kretingoje galima oro tarša bei draudžiamas automobilių eismas Klaipėdos gatvėje2
Dėl kilusio gaisro UAB „Imedeksa“ Kretingoje, galima oro tarša bei draudžiamas automobilių eismas Klaipėdos gatvėje. Apie tai savo feisbuko paskyroje paskelbė Kretingos rajono meras Antanas Kalnius. ...
-
A. Vaitkus: politikuoti nereikėtų15
Klaipėdos savivaldybė rengiasi steigti naują Paliatyviosios pagalbos dienos centrą vaikams. Tokį centrą numatoma įkurti J. Karoso gatvėje, šalia Vaikų ligoninės, pritaikant buvusį konsultacinės poliklinikos pastatą. Kūdikių namai, kuriuos...
-
Būna ir taip: gandras jau kelis pavasarius mėgina susisukti lizdą ant „Laisvės“ paminklo8
Švėkšnos „Saulės“ gimnazijos kieme stovintis „Laisvės“ paminklas taip patiko vienam gandrui iš Švėkšnos, kad jis jau kelis pavasarius mėgina susisukti lizdą ant šio paminklo. Tačiau vieti...
-
Netoli Kaštonų gatvės gyventojai vis veisia šiukšlynus3
Netoli Kaštonų gatvės atsirado savavališkas sąvartynas, tarp šiukšlių – senos padangos ir net sofa. Atokesnėse vietose tyčia paliktas atliekas pareigingi gyventojai surenka patys, tačiau norint pašalinti stambias...
-
Kas žudo Klaipėdos senamiestį?38
Klaipėdoje jau ne vieną dešimtmetį trunka diskusijos, kaip atgaivinti senamiestį. Įvairių kadencijų politikai siūlė neįtikėtinų būdų – svajota apie tramvajų, siūlyta dalį senamiesčio uždengti kupolu, o kojas klaipantį grindin...
-
Klaipėdoje kruizinis laivas pasitiktas sningant2
Šių metų pirmąjį keleivinį laivą su prancūzų turistais Klaipėda pasitiko žiemiškai. Šiemet į mūsų uostą planuoja atvykti 53 kruiziniai laineriai – daugiau nei pernai, ketinama sulaukti iki 70 tūkst. turistų. Sugrįžt...
-
Kas balsuos referendume?12
Jau dabar prognozuojama, kad balsuojant referendume dėl dvigubos pilietybės gali būti pasiektas antirekordas. Rinkėjai nepatenkinti ne tik informacijos stoka šiuo klausimu, bet ir neregėtu prezidento rinkiminės kampanijos vangumu. Žmonės pasigen...
-
Uostamiestyje – akibrokštas: merginą nustebino pardavėjos pasiūlymas20
Kai kuriuose prekybos centruose aptarnavimas verčia linkėti permainų. Esą kai kurie parduotuvių darbuotojai su klientais bendrauja ne itin supratingai. Viename prekybos centre apsilankiusią klaipėdietę nustebino pardavėjos elgesys. Merginai papra&scar...