Į Daniją iškeliavo pirmasis Ro – Ro antstatas

Praėjusių metų pabaigoje bendrovė „Baltijos“ laivų statykla pradėjo naujų ir sudėtingų konstrukcijų seriją, skirtą aštuoniems Ro - Ro tipo laivams. Šeštadienį iš „Baltijos“ į Danijoje esančią motininę kompaniją iškeliavo pirmasis 217 serijos antstatas.

Antstato svoris 620 tonų, ilgis 32,5 m, plotis 27,9 m, aukštis 10,7 m. Ilgą laiką gaminusi konstrukcijas tik konteinervežiams, šiuo nauju užsakymu „Baltija“ patikrina ne tik savo galimybes, bet ir žmonių kvalifikaciją įgyvendinant naują projektą. Kadangi antstatas skirtas pirmajam serijos laivui, jo gamyba pareikalavo daugiau atidumo. Nors Ro - Ro antstatus sudaro tik trys aukštai, šios konstrukcijos žymiai platesnės nei konteinervežiams skirti antstatai.

Antstatas sudarytas iš trijų denių - pirmojo, antrojo ir vairinės. Jame daug gyvenamųjų patalpų. Antstatas yra nudažytas ir visiškai įrengtas. Nors statyboms naudojamos technologijos panašios kaip ir kitų laivų konstrukcijų gamybai, dėl skirtingų medžiagų tiekėjų ilgiau užtruko derinimo darbai. Tai kitokie produktai nei „Baltija“ buvo įpratusi gaminti. Didelė atsakomybė teko laivų korpusų surinkėjams: surenkant naujo projekto pirmąsias konstrukcijas reikia atidžiai išanalizuoti brėžinius, jie atsakingi už teisingą laivo dalių surinkimą.

Užsakymas, kurio metu antstatai ir blokai bus gaminti aštuoniems Ro - Ro tipo laivams, pradėtas vykdyti praėjusių metų pabaigoje ir bus baigtas tik 2010-ųjų lapkritį.

„Baltijos“ laivų statykla 2009-uosius pradėjo įgyvendindama ilgalaikius projektus Ro - Ro tipo laivams, balkeriams ir patruliniams laivams. Šiems metams darbų grafikas užpildytas visiškai. Nepaisant sunkios pasaulinės ekonominės situacijos „Baltijos“ laivų statykla šiuo metu dirba stabiliai ir sėkmingai.


Šiame straipsnyje: baltijalaivų statyklaanstatas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių