Į terminalą - tuneliu

Jau greitai į Klaipėdos keleivių bei krovinių terminalą gali tekti vykti ne Baltijos prospektu bei Minijos gatve, o naujai nutiestu požeminiu tuneliu.

Penktadienį Klaipėdos valstybiniame jūrų uosto direkcijos posėdyje buvo pristatyti
 Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos rekonstrukcijos projektiniai sprendiniai. 

Juos parengę bendrovės "Tiltų ekspertų centras" specialistai  iš pradžių siūlo įrengti vieno lygio sankryžą, o po kelerių metų tunelį, kuriuo būtų galima patekti į Klaipėdos keleivių bei krovinių terminalą.

Tačiau, anot posėdyje dalyvavusio Klaipėdos apskrities administracijos viršininko pavaduotojo Artūro Šulco, buvo suabejota, ar šį projektą vertėtų įgyvendinti dviem etapais. Manoma, kad kur kas labiau apsimokėtų jį įgyvendinti vienu etapu - iškart nutiesiant tunelį.

"Nesame tokie turtingi, kad pinigus švaistytume veltui - jei dabar sutaupytume pinigų, įrengdami vien tik sankryžą, vėliau turėsime vėl papildomai išleisti krūvą pinigų tunelio tiesimui. Kam to reikia? Be to, sankryža nieko neišspręstų, nes eismas vis tiek vyktų pagrindinėmis miesto gatvėmis. Tad jei tunelio statyba kainuoja iki 10 milijonų litų brangiau nei sankryžos įrengimas, tuomet tikrai labiau apsimoka jį iškart ir tiesti", - įsitikinęs A.Šulcas.

Anot jo, su projektuotojais buvo sutarta, kad per kelias savaites, jie pateiks skaičiavimus, kiek kainuotų šio projekto darbai įgyvendinant jį dviem etapais bei kiek - iškart tiesiant tunelį.


Šiame straipsnyje: Baltijos prospektas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių