Ieškoma kelio milžiniškiems kroviniams

Uosto atstovai tikisi, jog naujai statomos atominės elektrinės detalės keliaus per Klaipėdos uostą, todėl ketinama numatyti nuolatinę vietą negabaritiniams kroviniams.

 Logistikos specialistai teigė, jog tokie kroviniai galėtų būti iškraunami pietinėje arba šiaurinėje uosto dalyje.

Tačiau dideliems kroviniams išgabenimą iš uosto gali užtverti Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcija. Pastačius viaduką, pro jį autotransportas negalėtų gabenti didelių krovinių.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos tarybos posėdyje buvo nagrinėjama galimybė didžiuosius krovinius gabenti ir vidaus vandenimis - Nemunu iki Vilkijos, o paskui - autotransportu. Tai pareikalautų ir papildomų investicijų, nes reikėtų valyti upės kanalą.

Būsimos Visagino elektrinės detalės gali būti daugiau nei 20 metrų ilgio, nuo 4 iki 9 metrų aukščio. Sunkiausios gali siekti 1200 tonų. Tokių krovinių Klaipėdos uostas dar nėra krovęs. Planuojama, jog daugiagabaričiai ir sunkiasvoriai kroviniai per uostą keliaus penkerius metus.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių