Iškirs dalį Girulių miško

Rekonstruojant Pamario gatvę, kad būtų galima ją praplatinti, reikės iškirsti dalį pakelėje esančio miško. Bendras plotas sudarys apie dešimt hektarų. Už iškirstus medžius savivaldybė sumokės kompensaciją į valstybės biudžetą.

Rekonstruojant Pamario gatvę, kad būtų galima ją praplatinti, reikės iškirsti dalį pakelėje esančio miško. Bendras plotas sudarys apie dešimt hektarų. Už iškirstus medžius savivaldybė sumokės kompensaciją į valstybės biudžetą.

Uostamiesčio tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai vakar svarstė, ar pakeisti Girulių miško dalies, kurią reikės iškirsti rekonstruojant Pamario gatvę, paskirtį.

Gatvę yra numatyta platinti nuo 2 iki 5 metrų. Dėl to reikėtų pašalinti pakelėje augančius medžius. Bendras miško, kurį reikia iškirsti plotas, sudaro 9,38 hektaro.

Savivaldybė už pašalintus medžius turės sumokėti kompensaciją į valstybės biudžetą. Apskaičiuota, kad pastaroji siekia šiek tiek per 307 tūkst. eurų.

Šios lėšos iš miesto biudžeto bus skirtos dar šiemet. Miesto taryba dabar turi apsispręsti dėl miško žemės naudmenų pavertimo kitomis naudmenomis.

Tai atlikus dar šiemet būtų užbaigtas Pamario gatvės techninis projektas.

Lėšos, kurios sumokamos už miško iškirtimą, skiriamos naujiems medžiams sodinti. Politikai domėjosi, ar miestui tai gali atnešti naudą.

Klausimą pristačiusi specialistė aiškino, kad savivaldybė neturi jai priklausančių miškų. Tad lėšų iš valstybės fondo, skirto medžių atsodinimui miškuose, negauna.

Kai kurie politikai atkreipė dėmesį, kad dalis lėšų sugrįžta į Klaipėdą, nes Kretingos miškų urėdija valdo Girulių ir Smiltynės miškus.

Pamario gatvė bus atnaujinta nuo jos sankryžos su P.Lideikio gatve iki miesto ribos. Numatyta sutvarkyti ne tik važiuojamąją jos dalį, bet ir įrengti pėsčiųjų, dviračių takus, automobilių stovėjimo aikšteles,  viešojo transporto sustojimo ir apsisukimo aikšteles.



NAUJAUSI KOMENTARAI

To Felix

To Felix portretas
Naujos stovėjimo aikštelės tarp Pamario g. ir jūros tikriausiai ir numatytos su ta mintim, kad kada nors ten stovės restoranai ir vilos, tačiau ar neteks dėl to gailėtis, kai smėlis ir jūra viską pasiglemš. Nejaugi pakrantės zona nebeturi jokios apsaugos, kad paskutiniu laiku vykdoma tokia intensyvi invazija ir aplinkosaugininkai tam pritaria.

Felix

Felix portretas
Aplamai reiketu plota tarp juros ir plento isparduoti individualioms statyboms ir restoranams.po to praplatinti griruliu plenta

Ar tai progresas?

Ar tai progresas? portretas
Matyt dėl Žuvėdros kvartalo ir bus rekonstruojama Pamario g., nes ji bus rekonstruojama iki miesto ribos, kuri ir yra ties Žuvėdra. Toliau iki Karklės kelias liks toks pat.Galvojant į ateitį, Pamario g. reikėtų sutvarkyti iki pat Palangos plento ir tada nebereikėtų tiesti Medelyno-Labrenciškių-Melnragės kelio, dėl kurio numatoma paaukoti begalo daug miško.Aplinkinių rajonų gyventojai pajūrį pasiektų nuo Palagos pl. arba Lydeikio g. Į šiaurę nuo Lydeikio g. įgyvendinus Pauosčio geležinkelio kelyno rekonstrukciją, Pamario g.rekonstrukciją,Su daug stovėjimo aikštelių tarp plento ir dviračių tako, nutiesus Medelyno-Labrenciškės-Melnragės kelią, iškėlus geležinkelį iš Girulių iš miško tarp Klaipėdos, Melnragės ir Girulių liks tik kelios apykreivės pušelės.O dar Žuvedros kvartalas.Ir aišku jei tam prieštarausim bus pasakyta- jūs stabdote progresą, bet ar tikrai ten reikia skirti visas lėšas, kai socialinė žmonių padėtis yra be galo apverktina. Tai kaip puota maro metu.
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių