Jakų žiedinėje sankryžoje – pokyčiai

Vairuotojų kritikos strėlių sulaukęs Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos projektas ir vėl koreguojamas. Antrą kartą grįžtama prie tų pačių eismo organizavimo sprendinių, kuriuos projektuotojai buvo atmetę. Dėl kasdien nutįstančių automobilių eilių nuo Šilutės pusės nuspręsta įrengti papildomą įvažos juostą.

Daugiau nei 40,5 mln. eurų kainavusią šio transporto mazgo rekonstrukciją projektavo bendrovė „Kelprojektas“. Pirmuoju etapu buvo pastatyta ilgiausia Lietuvoje estakada Kaunas–Klaipėda, o antruoju suprojektuotos dvi estakados kryptimis Kaunas–Palanga ir Palanga–Kaunas.

Paaiškėjus, kad po estakados statybų vairuotojai vis tiek vargsta spūstyse prie sankryžos, nuspręsta įrengti papildomą įvažos juostą nuo Palangos pusės.

Kelininkams teko įrengti 150 metrų ilgio papildomą eismo juostą ir vėl leisti automobiliams į žiedą įvažiuoti dviem juostomis.

Vos tik įvaža buvo įrengta, spūstys ties žiedine sankryža nuo Palangos pusės išnyko.

Praėjus dvejiems metams išaiškėjo, kad kamšatys formuojasi iš Šilutės pusės. Todėl ir vėl buvo nuspręsta skelbti konkursą papildomiems darbams atlikti.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos skelbtą 80 tūkst. eurų vertės konkursą laimėjo įmonė „Kauno tiltai“.

Pasak įmonės atstovės Ievos Paliliūnienės, kelininkai kol kas sėkmingai atlieka darbus ir net planuoja baigti nutiesti papildomą juostą iki liepos 6-osios.

„Juostos ilgis – 168 metrai. Atsiradus papildomai juostai, iš jos bus galima sukti tik į pirmąją juostą, o po to – ir Dovilų link. Iš antrosios juostos bus galima važiuoti tik į antrąją, vidinę žiedo juostą“, – apie būsimus eismo pokyčius pasakojo I.Paliliūnienė.

Kelininkai jau atliko paruošiamuosius darbus – kelkraštis yra praplatintas, sutvirtintas gruntas. Įmonės „Kauno tiltai“ darbuotojai kol kas dirba dienomis, tačiau tuomet, kai teks tiesti asfalto dangą, ketinama plušėti naktį, kad nebūtų trikdomas eismas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Baltazaras

Baltazaras portretas
Prireikė 2-jų metų,kad pastebėtų"kamšatis".Sėkmės darbuose.

ar jums vieno karto neužteka?

ar jums vieno karto neužteka? portretas
suprojektavai, gavai lėšas, įgyvendinai? kažkaip Vilnius tvarkingai ir greitai tvarkosi su keliais ir aplinkkeliais. Aukščiausia estakada Klaipėda - Kaunas? - ar kartais ne čia bėda paslėpta ir kartu stabdys, ties ta vieta? Kodėl ne Klaipėda - Vilnius? Gal jums, iš karto už žiedinės sankrįžos su aukščiausia estakada, orasideda Kaunas, o jau ties Gargždais Vilnius? Amžiaus statyba už 40,5 milijono, vis stringa ir stringa, baisu žiūrėti į estakadą, jau vien dėl to, kad ji neužbaigta, kyšo išlindusios nusileidimo ir pakilimo atšakos, tarsi lauktų kol atvyks Popiežius Pranšiškus, pašventins ir lieps darbus tęsti toliau. Nieko nėra baisiau už neūkiškumą, tingumą, netvarkingumą, - tinginys niekad nebaigia, netvarkingam - nesvarbu kada pabaigs, o neūkiškas už tą patį darbą moka dukart.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių