Klaipėdoje į autobusus sugrįš bilietai su nuolaidomis

Keleiviai miesto autobusuose vėl galės įsigyti popierinių bilietų su nuolaidomis. Transporto priemonėse jais buvo atsisakyta prekiauti, siekiant neapsunkinti vairuotojų.

Keleiviai miesto autobusuose vėl galės įsigyti popierinių bilietų su nuolaidomis. Transporto priemonėse jais buvo atsisakyta prekiauti, siekiant neapsunkinti vairuotojų.

Sugrąžinti popierinius bilietus su nuolaidomis į miesto autobusus miesto valdžią įpareigojo Vyriausybės atstovė Klaipėdos apskrityje. Jais transporto priemonėse vėl numatoma prekiauti nuo sausio 1 dienos.

Bilietėliai su 50 ir 80 proc. nuolaidomis miesto autobusuose nebebuvo pardavinėjami nuo šių metų pradžios. Transporto priemonėse buvo galima įsigyti tik popierinius vadinamuosius talonėlius pilna kaina.

Bilietų su nuolaida keleiviams reikėdavo eiti pirkti į kioską.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus pabrėžė, kad prekyba bilietais su nuolaida apsunkins miesto autobusų vairuotojų darbą.

„Vairuotojai turi dirbti savo darbą. Galimybė įsigyti bilietų su nuolaida yra kioske. Tačiau vykdome Vyriausybės atstovės reikalavimą“, – tvirtino R.Mockus.

Miesto ūkio ir aplinkosaugos komiteto, kuriame buvo svarstoma nauja Keleivių ir bagažo vežimo vietinio susisiekimo autobusais ir maršrutiniais taksi tvarka, nariai domėjosi, ar šioje tvarkoje yra numatyta, kaip turi būti aptarnaujami neįgalieji.

Paaiškinta, kad joje numatyta, jog panduso, kuris yra įrengtas naujose autobusuose, turi pasirūpinti vairuotojas.

Komiteto posėdžio metu buvo pristatyta ir pakoreguota maršrutinių taksi kainos nustatymo metodika.

Iš šių vežėjų miesto valdžia nebegali reikalauti pateikti duomenų apie išlaidas benzinui, tepalams, atsarginėms dalims, remontui ir panašios informacijos. Tokį sprendimą priėmė teismas.

R.Mockaus teigimu, ši informacija padėdavo tiksliau nustatyti maršrutinių taksi bilietų kainas. Tačiau vedėjas nesiryžo prognozuoti, ar tai jas pakeis.

„Minėta informacija ne tik padėdavo tiksliau nustatyti bilietų kainas, bet ir įvertinti transporto priemonės būklę. Kaip gali kisti kainos, sunku pasakyti“, – komentavo vedėjas.

Viešojo transporto bilietų kainos peržiūrimos kartą per metus. Iki lapkričio 1 dienos miesto savivaldybė laukia duomenų iš vežėjų. Tada juos vertina darbo grupė.

Gruodį viešojo transporto bilietų kainos yra teikiamos tvirtinti miesto tarybai.

„Kai viską įvertinsime, tada paaiškės, ar keisis miesto autobusų ir maršrutinių taksi bilietų kainos“, – teigė vedėjas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

viskas gerai

viskas gerai portretas
Jaigu truktu laiko,tai vazuotu po kelis atobusus is eiles.O jei koks ir atsilieka,tai jis zioplas ir tegul pasistengia pasivyti laika.

Anton

Anton portretas
Geriausiai galetu keist varuotojus o bilietus parduoti tik autobuse kaip Kaune, o dar uzsimane tramvajaus reikia su autobusais pirmiausiais susitvarkyt

o ko

o ko  portretas
dejuoj? Pažiūrėk kokias funkcijas atlieka vairuotojas? Jis bilietuoja, skaičiuoja pinigus,kontruoliuoja keleivius,kad šie pasižymėtų bilietus, turi stebėti ,kad keleiviai eitškai autobuse elgutsi, vairuoti autobusą,stebėti,kad koks kelių erelis po nosim neiššoktų ar koks savižusdi /s-ė su vežimėliu po ratais neišlysų, ir laikytis grafiko,kuris jau taip sutrumpintas (per 10 metų kiek naudojuos autobusu žinau pvz.8 maršrtuo grafikas anksčiau trukdavo apie valandą dabr gi berods truputi daugiau ne pusvalandį),sugebėti piko matu laiku pravažoiuoti spūstis,kad padėk die ir dar kiekvienam keleiviui būti mandagiam ir šypsotis,kai ant jo trijų aukštų kitatautišku ketrueiliu apdrebia brangus keleivis :) Įdomu kokia vairuotojo alga?.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių