Klaipėdoje - unikalios lauko reklamos projektas

Pirmą kartą šalies komunikacijos istorijoje lauko reklamos operatorius  ,,JCDecaux Lietuva“ įgyvendino unikalų lauko reklamos projektą. Trijų Klaipėdos miesto viešojo transporto laukimo paviljonų stendai užpildyti vyriškos kosmetikos pakuotėmis, o stendų užrašas skelbia, jog ,,Vyrai surado geriau“. 

Pasak ,,JCDecaux Lietuva“ vadovės Žanetos Fomovos, tokia netradicinė lauko reklamos forma buvo pasirinkta siekiant nustebinti bei intriguoti praeivius ir taip pritraukti kuo didesnės auditorijos dėmesį. 

„Manome, jog instaliacijos, kuriose panaudotos tikros vyriškos kosmetikos pakuotės, yra įdomus ir efektyvus netradicinės komunikacijos pavyzdys, kadangi tokiomis neįprastomis priemonėmis kuriama intriga sulaukia nemažo visuomenės susidomėjimo“, - teigia Ž .Fomova. 

Anot Ž.Fomovos, šios kampanijos projektui buvo panaudota daugiau nei pusė tūkstančio vyriškos kosmetikos pakuočių. 

Kovo 26 d. startavęs projektas, kurio užsakovas kol kas nenurodomas, įgyvendintas H.Manto g. (prie Muzikinio teatro) ir Taikos pr. (prieš prekybos centrą „Akropolis“) laukimo paviljonų stenduose, kuriuose vietoj įprasto reklaminio maketo patalpintos vyriškos kosmetikos pakuotės. Šis unikalus projektas taip pat įgyvendinamas sostinėje bei Kaune.


Šiame straipsnyje: reklamaJCDecaux Lietuva

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių