Klaipėdos „Akropolis“ - atsinaujino

16 naujų parduotuvių - tarp jų populiariosios „Aprangos galerija“, „Mango“, „Pull and Bear“, „Deichmann“ - šį pavasarį atidarytos Klaipėdos „Akropolyje“. Dar 13 parduotuvių lankytojus pasitiks atsinaujinusios - pakeitusios interjerą, prekių kolekcijas.

„Tai pirmas toks didžiulis Klaipėdos „Akropolio“ atsinaujinimas nuo 2005 metų gruodžio, kai atvėrėme savo duris lankytojams. Vienaip ar kitaip atsinaujino apie penktadalį mūsų operatorių“, - sako Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas Ovidijus Zibalis.

„Balandžio 10 d., kai duris atvers nauja „Pull and Bear“ parduotuvė,  Klaipėdos „Akropolio“ atnaujinimo procesas bus baigtas. Atsidarė daug naujų, pirkėjų lauktų parduotuvių, tad klaipėdiečiams ir miesto svečiams dabar galime pasiūlyti dar didesnį kokybiškų prekių pasirinkimą“, - sako Klaipėdos „Akropolio“ valdytojas Ovidijus Zibalis.

Kai kurios klaipėdiečių jau pamėgtos parduotuvės, kaip 440 kv.m. plotą užimanti „Aprangos galerija“ ir 300 kv.m. ploto „Mango“, į „Akropolį“ persikėlė iš miesto centro.

„Parduotuvių valdytojai šiandien optimizuoja savo veiklą ir parduotuves perkelia ten, kur didžiausi lankytojų srautai - į „Akropolius“, - sako bendrovės „Akropolis LT“ Nuomos departamento vadovė Renata Jakubčionienė.

Klaipėdos „Akropolyje“ taip pat atsidarė avalynės parduotuvės „Bona avalynė“, „Viva batai“, „Elegant line“, „Alikante“, apatinio trikotažo parduotuvė „Etam“, audinių parduotuvė „Šilko tekstilė“, bevielio ryšio paslaugų tiekėjo „Mezon“, „Cito draudimo“, „Baltic Bet“ salonai, taip pat „Nevo SPA“, „Filmshop“, „Pieno baras“.

Atnaujinusios interjerą bei prekių kolekcijas pirkėjus pasitinka „Imitz“, „Limpopo“, „Alkava“, „Savex galerija“, „Eurokos“, „BergHoff“, „Fam Club“, „Verus“, „Aistra“, „Galvosūkių pasaulis“, „Winner Sport“, „Laiko vizija“, „Elektronikos pasaulis“.


Šiame straipsnyje: AkropolisIM125668243

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių