Klaipėdos apskrityje – du nauji aplinkkeliai

Saugant miestus nuo tranzitinio transporto srautų, šiais metais Klaipėdos apskrityje numatoma pradėti tiesti du naujus aplinkkelius – Priekulės ir Palangos.

Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis sako, jog nutiesus aplinkkelius miestuose turėtų pagerėti eismo sauga, sumažės transporto spūstys, triukšmas ir oro tarša. Aplenkiant miestus bus galima važiuoti greičiau,  bus sudarytos geresnės sąlygos verslui, krovinių vežėjams.

Pusiaukelėje tarp Klaipėdos ir Šilutės esančią Priekulę kerta intensyvaus eismo kelias Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda, šiuo keliu taip pat važiuoja krovininis transportas tarp Klaipėdos ir Kaliningrado srities. Šiuo metu kelio ruožas ties Priekule yra vienas problemiškiausių: kelias eina siauromis miestelio gatvėmis, transporto srautas kelia triukšmą ir oro taršą, eismas nesaugus. Situaciją iš esmės pakeis apie 11 km ilgio aplinkkelis, kuris aplenks Priekulę iš rytinės pusės ir bus daugiau kaip kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Šiais metais bus pradėtas tiesti pirmasis šio aplinkkelio etapas – 6,5 km ilgio ruožas.

Naujas aplinkkelis apjuos ir pajūrio kurortą Palangą. Šiemet pradedamas tiesti 8,3 km ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda–Liepoja dalis. Nuo kurortinio miesto jis nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tai padės išvengti spūsčių, dėl intensyvaus eismo susidarančių Palangos miesto Klaipėdos plento ir Kretingos gatvėse. Aplinkkelis pagerins eismo sąlygas ir saugą, padės mažinti oro taršą.

Visi darbai, išskyrus Palangos aplinkkelį, bus vykdomi panaudojant 2007–2013 m. laikotarpio Europos Sąjungos struktūrinę paramą. Palangos aplinkkelis bus tiesiamas viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės būdu, jo tiesimo ir priežiūros bei remonto išlaidas per 25 metus padengs valstybė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Ministeriui

Ministeriui portretas
O kas Klaipedos gatvem padies atsikratiti furu- pone ministre?

Ministeris

Ministeris portretas
Pietinis aplinkelis ir Baltijos pr. žiedinių sankryžų rekonstravimas į dviejų lygių sankryžas. Tik reikia dar biški palaukti.

as

as portretas
Musu lietuviu vienadieniai verslininkai dirba viska atvirksciai. Jie nesitenkino pastoviu ir tolygiu firmos pletimusi, jiems masina turejo duoti 30-50 proc. pelno minimum. Kitaip sakant ne ilgiau kaip per du metus jie norejo ,kad nauja masina visiskai atsipirktu ir toliau nestu vien pelna. Todel buvo keiciamos ekspedicijos viena po kitos (kuri tik moka nors truputeli daugiau tai dienai) , daug kur uzsirekomendavo kaip nelabai patikimi vezejai is rytu saliu ir todel teko rankioti visokius atsitiktinius uzsakymus is internetiniu portalu. Vakarieciai jau atsisako toki krovini vezti,nes mato ,kad neuztenka laiko...tuomet ji stveria musiskiai. Musiskiu pozicija paprasta: cia truputi pajuodinsim ,ten pramonineje zonoje pavazinesime uzsideje magnetus ,jei niekas nepagaus ,tai gal ir suspesime ivykdyti uzsakyma. Jei kas-puse baudos nurasysime ant vairuotojo:-))) O paskui jau tik ziuri uz ka mazesnes baudos ir mazesne tikimybe papulti kontrolei. Galima sutrumpinti savaitini atstoju,gal kai tikrins nepasiziures pora savaiciu atgal, gal dar ka nors ir pan. Bet pati esme yra tame,kad ''juodas'' vaziavimas atsiranda tik del vadybininku ir sefu nesigaudymo ,nekompetencijos ir nemokejimo skaiciuoti. Galu gale jiems ir sunku orientuotis,nes jie patys nera buve daznai uzsienyje,todel is ju galima isgirsti tokiu perliuku: padaryk atstoju prie issikrovimo Londono centre (kur nera kur stoveti) , ivaziuok i koki Hamburga ar Paryziu,nes tu juk turi dar 30 minuciu laiko ( jie neisivaizduoja miestu dydzio ir transporto kamsciu), padaryk savaitini atstoju anglijos nacionalinio kelio nemokamose ''kisenese'' ( kur nera nei wc, nei duso), padaryk savaitini kokioj pramoninej zonoj,kur velgi tos pacios problemos (nera wc ,duso,vandens) ir panasiu perliuku. Visos bedos ir problemos transporte didziaja dalimi susidaro tik del vadybininku neismanymo. Del vairuotoju kaltes (gerimo ir pan.) manyciau,kad ne daugiau kaip 10 proc. nesusipratimu is viso skaiciaus butu kiska tonka
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių