Klaipėdos dviratininkams rengia egzaminą

Grįžti į straipsnį

....

.... portretas
Ne kartą yra tekę susidurti su įžūliais dviratininkais, o ypač senamiestyje. Net porą kartų į mano automobilį dviratininkai yra įvažiavę. Kartą taip, kad teko tvarkyti automobilį. Abu kartus dviratininkai pažeidė KET. Pritariu siūlymams, kad policijos pareigūnai griežčiau kontroliuotų dviratininkus. Tai būtų teisinga ir naudinga visiems kelių esimo dalyviams.

utele

utele portretas
kodel visi lietuvos dviraciu problema su vokieciu, olandu ar estu?mums iki rumunijos toli, o europos lygio niekada nepasieksim!kur sostines dviraciu takai? per azuolyna dar nieko, o kitur aviacinio bombordavimo pasekmes...laisves aleja, kaip bomzo dantys...

$

$ portretas
dviratis gerai, kol kelyje nepasirodo artojas su prabangia masina...

KET 66 punktas

KET 66 punktas portretas
KET punktas apie nulipimą nuo dviračio skamba taip: "Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms." - Ar sustoję prieš perėją automobiliai gali būti laikomi intensyviu eismu tai jau kiekvieno interpretacijos reikalas.

to retrt

to retrt portretas
visada maniau kad tai reguliuojama sankryza ir kertant sankryza nulipti nuo dviracio nereikia bet gal as klystu ?

Dalia,

Dalia, portretas
Tikrai gera ideja, kad reikia praeiti dviratininku kursus. Bet tik tiems, kurie neturi vairuotojo pazymejimo. Daug vazineju ir tikrai galiu pasakyti, kad ir dviraciu taku kartais nera saugu vaziuoti - vaikai ir tie , kurie nezino keliu eismo taisykliu, daznai sukelia avarines situacijas. Ir dar - musu pestieji niekaip nesupranta, kad dviraciu takas yra skirtas vaziuoti dviraciu.

agentas

agentas portretas
*Čepas.

agentas

agentas portretas
Čiapas akivaizdžiai nėrą įsigilinęs į situaciją, reiškia pats nesivažinėja su dviračiu mieste. Dėl gatvės kirtimo jo nurodytoje vietoje logiška, kad ne dviratininkui turi būti pirmenybė, o kaip važiuojant pagrindiniu keliu? Dviračių takų ir kelio sankirtos mažai kur tinkamai pažymėtos mieste, tai jei vadovautis to veikėjo norais, turėtum šokinėti nuo dviračio kas 100 ar 200 metrų. Tai čia taip liežuviu skatina jis važinėtis dviračiu? Čiapai, liepk geriau savo Liudvikui Dūdai sužymėti tinkamai sankirtas, o ne sureikšmink atsitiktinio pusgalvio iššokimo į gatvę. Ne čia problema.

retr

retr portretas
O kaip dėl dviračių takų einančių per kelią šalia perėjų? Ką ir ten reikia nulipti?

p. Šulcui

p. Šulcui portretas
"Jis nurodė, kad dauguma dviratininkų nepaiso Kelių eismo taisyklių. Jose yra aiškiai nurodyta, kad per pėsčiųjų perėją, sankryžą dviračiu reikia ne važiuoti, o nulipti nuo jo ir varytis." Kur taip KET parašyta? KET skelbia kad privalu nulipti jei yra intensyvus eismas, o čia jau labai plačiai traktuotina savoka. Jei tave nutrenkė važiuojant per perėją, vadinasi eismas buvo intensyvus ir tu kaltas. Jeigu nenutrenkė, vadinasi viskas gerai.

klp

klp portretas
ka jus cia piliuojat del tu pereju . as isvaziuoju su dviraciu pasivazineti , o ne palaipioti nuo jo ir ant jo . vaziavau ir vaziuosiu per pereja tik tai darau ATSARGIAI NEREIKALAUDAMAS PIRMENYBES . ESTIJOJE TAI ISPRESTALABAI PAPRASATI : gali vaziuoti per pereja tik tu neturi pirmenybes ir turi praleisti visas transporto priemones . Viskas visos bedos baigesi. Pesteji irgi buna nukalami perejoje tai ka jiem dabar is batu issiauti einant per pereja... Baikit savo gyvenima varzyti visokiai draudimais...

Dviratininkė

Dviratininkė portretas
Toli,oi toli dar mums iki Amsterdamo, Hamburgo...Teko Vokietijoje vaikštinėti takais , kur daug važiuojančių dviratininkų.. Stebėjausi jų drausmingumu ir skambučio perspėjimo signalais. Neteko būti aprėktai, kad einu tuo taku, kuriuo jie važiuoja. O pas mus kas liečia dviratininkų drausmingumą, tai yra didžiulė problema. Kultūros ir supratingumo stokoja labai didelė dauguma dviratininkų. Retas kuris jų naudoja dviračio skambučio signalą( beje, kiek teko pastebėti, tai nelabai kas ir turi tuos skambučius aplamai). Lekia su vėjeliu ir visai jiems nesvarbu, kad priekyje einantis pėstysis netikėtai gali pasukti į šoną ir... Pati su tuo esu susidūrusi. O kai pasignalizuodavau iš toliau ,artėdama prie einančių šaligatviu, susilaukdavau ne kartą :" ar vietos mažai?". O man tik norisis nuo nelaimės ir juos , ir save apsaugoti. Pirmiausia reikia kultūringumo išmokti, o tuomet naudotis transporto priemonėmis, juk dviratis taip pat transporto priemonė. Sėkmės kelyje visiems!

masei

masei portretas
apie koki lygiateisiskuma galima kalbeti kai vairuotojai pries isvaziuodami i kelia ir egzamina laiko, ir draudima moka ... kai zinosi bent keliu eismo taisykles ir jomis vadovausies tada galesi kalbeti apie lygias teises.dabar kai patogu tai vaziuoja saligatviu kai neoatogu gatve, trukdo visiems is eiles...

...

... portretas
Labai gerbiu dviratininkus, mano šeimoje du dviratininkai ekstremalai, bet tai, kaip važinėja dviratininkai senamiestyje, Tiltų gatvėje išties siaubinga, lekia , kaip be galvos, nardo tarp pėsčiųjų ir jiems nė motais, kad dviračių takas nukreipiamas į gatvę, noriu jaustis saugi ant šaligatvio, o ne paniškai žvalgytis per petį laukdama kada į mane kas įlėks

Kritinė Masė

Kritinė Masė portretas
Spalio 25d. penktadienį, 18:00 Klaipėdoje, prie prekybos centro Big'as, įvyks šio mėnesio dviratininkų „Kritinė masė". Parodykim valdžiai ir automobilistams, kad dviratininkai yra pilnateisiai eismo dalyviai. Facebook: Kritinė Masė Klaipėdoje

dviratis

dviratis portretas
palaikau kolega.dar mokamus kursus tegul padaro,ir bus puiku

dviratis

dviratis portretas
palaikau kolega.dar mokamus kursus tegul padaro,ir bus puiku

Dviratininkas

Dviratininkas portretas
Važiuosiu keliu - būsiu eismo dalyvis, kaip tai ir numato kelių eismo taisyklės. Ir nereikės per jokias perėjas varytis... Civilizuotose šalyse tokios problemos sprendžiamos šviesoforais dviratininkams. Pabandykite surasti kur nors per perėją varom vedantį dviratininką kokiam nors Amsterdame, ar Hamburge...

Galerijos

Daugiau straipsnių