Klaipėdos keleivių terminalas jau projektuojamas

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo krantinių statybos rangovo konkursą,

Projektuotojai jau pristatė pirmuosius būsimo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo  kranto dalies statinių ir teritorijos brėžinius.

Būsimojo terminalo operatorius bendrovė „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“, terminalo projektavimo darbus patikėjo „Projektų centro“ ir „Uostamiesčio projekto“ konsorciumui.

„Uosto direkcija jau baigia suformuoti terminalui reikalingą žemės sklypą, dar šiemet gali paaiškėti krantinių statybos rangovas, vyksta Baltijos pr. sankryžų projektavimo ir geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos darbai, todėl pats laikas pradėti projektuoti ir patį keleivių terminalą“, - sako „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas

Anot jo, gerai yra tai, kad statomas visiškai naujas terminalas, todėl nereikia derintis prie senų statinių. Pradinėje projektavimo stadijoje iškelti uždaviniai, kad terminalas būtų maksimaliai funkcionalus ir universalus - tenkintų tiek keleivių, tiek krovininio transporto poreikius.

Formuojant projektuotojams užduotį pageidaujama, kad būtų sukurtos palankios sąlygos terminale dirbti kontroliuojančioms institucijos: muitinei, sienos apsaugos tarnybai, saugos kompanijai. Todėl artimiausiu metu savo pastabas turėtų pateikti muitinė ir sienos apsaugos tarnyba,  terminalo apsaugą užtikrinsiantis „Budrus sakalas“.

„Terminalo projekte numatyta, kad vienu metu galės švartuotis net trys laivai, todėl svarbu, kad net didžiausio apkrovimo metu keleiviai ir kroviniai patogiai galėtų judėti tiek iš laivų, tiek į laivus“, - sako B.Petrauskas.

Pagrindinis keleivių terminalo pastatas bus trijų aukštų. Jame įsikurs keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo salęs, bilietų kasos, taip pat maitinimo įstaigos, parduotuvės, reikalingų paslaugų biurai. Planuojama, kad virš terminalo galėtų būti įrengtas viešbutis. Viso pagrindinio terminalo pastato plotas viršys 4 tūkst. kvadratinių metrų.

Prie terminalo numatyta vieša automobilių stovėjimo aikštelė, su vietomis taksi ir keleiviniam transportui. Bus įrengta ir aptverta saugoma autotransporto aikštelė.

Projektuojama ir dengtos pėsčiųjų galerijos statybą nuo terminalo pastato iki krantinės, kur švartuosis laivai, tačiau galerija būtų statoma tik ženkliai išaugus keleivių srautams. Iki tol keleiviai į laivus iš terminalo bus vežami specialiu autobusu, panašiai kaip oro uostuose. Jei viskas vyks kaip planuojama, keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdoje gali pradėti veikti 2012 metais.


Šiame straipsnyje: keleivių terminalas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Emigrantų nuotykiai keltuose: į restoraną – vienais apatiniais
    Emigrantų nuotykiai keltuose: į restoraną – vienais apatiniais

    Užsienyje uždarbiaujantys mūsų tautiečiai girtų linksmybių neatsisako net jūroje. Laivuose padauginę lietuviai taip įsisiautėja, kad praranda sveiką protą. Panašiai atsitiko ir klaipėdiečiui, kurį kelte esą suviliojo ir apšvarino...

  • Miesto centre kremuos velionius?
    Miesto centre kremuos velionius?

    Įstatymai atrišo rankas verslininkams, planuojantiems statyti krematoriumą Klaipėdoje. Paaiškėjo, kad jiems nebereikės atlikti poveikio aplinkai vertinimo. O tai reiškia, kad jie galės nebekreipti dėmesio į gyventojų protestus. ...

  • Uosto planuose – ir naujas kruizinis terminalas
    Uosto planuose – ir naujas kruizinis terminalas

    Pastaraisiais metais kruizinius laivus sunkiai besutalpinantis Klaipėdos uostas planuoja naują krantinę kruiziniams laineriams. Tendencijos šiame segmente aiškios – laivai didėja, daugėja jūrų turistų. ...

    5
  • Kultūrai reikės dešimčių milijonų
    Kultūrai reikės dešimčių milijonų

    Miesto kultūros ilgalaikės strategijos priemonių planui įgyvendinti, preliminariais skaičiavimais, reikėtų per 60 mln. eurų. Didžiąją dalį lėšų numatyta išleisti naujiems objektams įkurti. ...

    5
  • Klaipėdiečiai nori švenčių
    Klaipėdiečiai nori švenčių

    Kultūros sostinės kadencija Klaipėdai artėja prie pabaigos. Didžioji dalis suplanuotų renginių jau įvyko. Ruduo į uostamiestį atnešė ramybę. Vienintelis masinis renginys, dar laukiantis klaipėdiečių, – kalėdinės eglutės įžiebim...

    2
  • Medaus kainos nenudžiugins
    Medaus kainos nenudžiugins

    Pajūrio krašto bitininkai guodžiasi, jog šiemet medaus aruodai nedžiugina, o kitų metų pavasarį medaus kainos gali gerokai šoktelėti. ...

  • Padaugės vaikų teisių sergėtojų
    Padaugės vaikų teisių sergėtojų

    Valstybė stiprina vaikų teisių sergėtojų gretas. Siekiama, kad tokius specialistus prireikus būtų galima išsikviesti ir naktimis. Tad bus organizuojami budėjimai. ...

    3
  • Politikė vėl dirbs pozicijoje
    Politikė vėl dirbs pozicijoje

    Iš Klaipėdos miesto tarybos valdančiosios koalicijos metų pradžioje pasitraukusi Lilija Petraitienė vėl dirbs pozicijoje. Tai politikė kolegoms pranešė paskutinio posėdžio metu. ...

    11
  • Sveikatos sistemos užribyje
    Sveikatos sistemos užribyje

    Beveik 800 eurų, jei nėra jokių komplikacijų, tiek kainuoja gimdymas Lietuvos ligoninėse moterims, kurios ištekėjo už Lietuvos Respublikos piliečių ir turi čia laikiną leidimą gyventi. Socialiniuose tinkluose kilo audringi ginčai dėl itin ...

    6
  • Nori Europos jaunimo sostinės titulo
    Nori Europos jaunimo sostinės titulo

    Klaipėda sieks tapti Europos jaunimo sostine 2020 metais. Tikimasi, kad tai padės ugdyti ir išlaikyti mieste jaunuosius talentus. Tačiau yra ir abejojančių tokių titulų nauda. ...

    4
Daugiau straipsnių