Klaipėdos keleivių terminalas jau projektuojamas

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo krantinių statybos rangovo konkursą,

Projektuotojai jau pristatė pirmuosius būsimo Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo  kranto dalies statinių ir teritorijos brėžinius.

Būsimojo terminalo operatorius bendrovė „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“, terminalo projektavimo darbus patikėjo „Projektų centro“ ir „Uostamiesčio projekto“ konsorciumui.

„Uosto direkcija jau baigia suformuoti terminalui reikalingą žemės sklypą, dar šiemet gali paaiškėti krantinių statybos rangovas, vyksta Baltijos pr. sankryžų projektavimo ir geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos darbai, todėl pats laikas pradėti projektuoti ir patį keleivių terminalą“, - sako „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ generalinis direktorius Benediktas Petrauskas

Anot jo, gerai yra tai, kad statomas visiškai naujas terminalas, todėl nereikia derintis prie senų statinių. Pradinėje projektavimo stadijoje iškelti uždaviniai, kad terminalas būtų maksimaliai funkcionalus ir universalus - tenkintų tiek keleivių, tiek krovininio transporto poreikius.

Formuojant projektuotojams užduotį pageidaujama, kad būtų sukurtos palankios sąlygos terminale dirbti kontroliuojančioms institucijos: muitinei, sienos apsaugos tarnybai, saugos kompanijai. Todėl artimiausiu metu savo pastabas turėtų pateikti muitinė ir sienos apsaugos tarnyba,  terminalo apsaugą užtikrinsiantis „Budrus sakalas“.

„Terminalo projekte numatyta, kad vienu metu galės švartuotis net trys laivai, todėl svarbu, kad net didžiausio apkrovimo metu keleiviai ir kroviniai patogiai galėtų judėti tiek iš laivų, tiek į laivus“, - sako B.Petrauskas.

Pagrindinis keleivių terminalo pastatas bus trijų aukštų. Jame įsikurs keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo salęs, bilietų kasos, taip pat maitinimo įstaigos, parduotuvės, reikalingų paslaugų biurai. Planuojama, kad virš terminalo galėtų būti įrengtas viešbutis. Viso pagrindinio terminalo pastato plotas viršys 4 tūkst. kvadratinių metrų.

Prie terminalo numatyta vieša automobilių stovėjimo aikštelė, su vietomis taksi ir keleiviniam transportui. Bus įrengta ir aptverta saugoma autotransporto aikštelė.

Projektuojama ir dengtos pėsčiųjų galerijos statybą nuo terminalo pastato iki krantinės, kur švartuosis laivai, tačiau galerija būtų statoma tik ženkliai išaugus keleivių srautams. Iki tol keleiviai į laivus iš terminalo bus vežami specialiu autobusu, panašiai kaip oro uostuose. Jei viskas vyks kaip planuojama, keleivių ir krovinių terminalas Klaipėdoje gali pradėti veikti 2012 metais.


Šiame straipsnyje: keleivių terminalas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Premjeras: Palangos policijos pastato sklypo pardavimą turi įvertinti prokurorai
    Premjeras: Palangos policijos pastato sklypo pardavimą turi įvertinti prokurorai

    Premjeras Saulius Skvernelis prašo finansų ministro Viliaus Šapokos kreiptis į prokurorus, kad šie įvertintų bei panaikintų buvusio policijos komisariato bei žemės sklypo Palangoje pardavimo sandorį. ...

    8
  • Pradėjo projektuoti naują gatvę
    Pradėjo projektuoti naują gatvę

    Miesto valdžia nori panaikinti keliukus, kurie iš privačių namų eina tiesiai į magistralinę Liepojos gatvę. Lygiagrečiai su šia gatve žadama nutiesti gatvelę. ...

    4
  • Diskutavo ir apie bokšto atstatymą
    Diskutavo ir apie bokšto atstatymą

    Šiaurinės kurtinos – piliavietės gynybinio pylimo – atstatymo darbai artėja į pabaigą. Miesto valdžios atstovai diskutuoja, kokių veiksmų reikės imtis toliau. ...

    2
  • Spūstims mieste artinasi galas?
    Spūstims mieste artinasi galas?

    Ambicingas planas Minijos gatvėje įdiegti išmaniąją transporto srautus atpažįstančią įrangą, panašu, taps realybe. Darbus, kurie sutrumpintų laukimą prie šviesoforų, planuojama pradėti dar šiemet ir užbaigti iki kit...

    10
  • Aikštelėse pavojų kelia „drageriai“
    Aikštelėse pavojų kelia „drageriai“

    Gausiai iškritus sniegui ir pašalus, ekstremalių pojūčių ištroškę vairuotojai ieško vietų, kur galėtų "padraskyti" savo automobilius – "piešti" vadinamąsias saules, atlikti staigius m...

    20
  • „Kur pinigai, ten ir pavojai“
    „Kur pinigai, ten ir pavojai“

    Michailo Denisenkos pilna visur – jis kuria tekstus, koncertuoja, užsiima ekologine veikla, be viso to, dar budina uostamiesčio jaunimą iš letargo miego. Tačiau ne ką mažiau žavi ir kita jo pusė – įgimtas patriotizmas ir meilė savo...

    9
  • L. Karbauskienė: su vyru per rinkimus balsuojame skirtingai
    L. Karbauskienė: su vyru per rinkimus balsuojame skirtingai

    Lapių bendruomenės centro pirmininkei Laimai Karbauskienei likimas lėmė pastaruoju metu itin populiarią pavardę. Ir nors su "valstiečių" lyderiu Ramūnu Karbauskiu ponią Laimą išties sieja ne atsitiktinis sutapimas, o giminystės sai...

    7
  • Skubėkime pasidžiaugti žiema
    Skubėkime pasidžiaugti žiema

    Šį savaitgalį patartina išsiruošti į gamtą ir pasimėgauti žiemos malonumais, mat nuo kitos savaitės vidurio į pajūrį sugrįš lietūs ir žvarba. Gali būti, kad tai bus paskutinė proga šį mėnesį pasigrožėti &s...

    1
  • Tarpukario Lietuvoje girtuoklius gydė maldos
    Tarpukario Lietuvoje girtuoklius gydė maldos

    Sveikatos ministro Aurelijaus Verygos radikalizmas alkoholio vartojimo ir jo reklamos klausimais šiandien veikiausiai nustebintų net patį Motiejų Valančių, kuris savo laikais girtuoklius skatino "gydyti" blaivybės apžadais, bet nereikal...

    12
  • Linksmų perėjų idėjos nepametė
    Linksmų perėjų idėjos nepametė

    Sumanymas pagražinti pėsčiųjų perėjas piešiniais taip ir liko klaidžioti savivaldybės koridoriuose. Tikimasi, kad nuspalvinti gatves pavyks šiemet, minint Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmetį. ...

    4
Daugiau straipsnių