„Klaipėdos laivų remontas“ svarstys, ar dalyvauti konkurse

Pasklidus informacijai apie įmonės galimybes dalyvauti Klaipėdos mažųjų laivų ir jachtų uostelio operatoriaus konkurse, bendrovė „Klaipėdos laivų remontas“ informuoja, kad šis klausimas bus svarstomas tik po to, kai bus paskelbtos konkurso sąlygos.

„Po to kai Klaipėdos miesto savivaldybė paskelbs uostelio operatoriaus koncesijos konkurso sąlygas, dalyvavimo jame klausimas turėtų būti svarstomas įmonės valdyboje ir priimtas konkretus sprendimas“, - sako „Klaipėdos laivų remonto“ direktorius Alvydas Butkus.

Anot jo, būtų natūralu, kad jo vadovaujama įmonė dalyvautų konkurse, nes šiandien analogišką veiklą bendrovė jau vykdo Kruizinių laivų terminale ir Smiltynės jachtklube.

„Per dešimtmetį esame sukaupę naudingą patirtį aptarnaudami pramoginius laivus, todėl logiška, kad esame vertinami, kaip stiprūs pretendentai tapti uostelio operatoriais, tačiau esu įsitikinęs, kad nebūsime vieninteliai konkurso dalyviai“, - sako A.Butkus.

Anot jo, akivaizdu, kad šiuo metu rengiamos konkurso sąlygos leis dalyvauti įmonėms ne tik iš Klaipėdos, bet ir kitų Lietuvos miestų.

„Miesto vadovai ir politikai daugiau turėtų atsižvelgti į Klaipėdos interesus ir siekti, kad pramoginių laivų uostelis būtų kuo greičiau sutvarkytas ir jau vasarą būtų pasirengęs priimti prestižinės regatos „The Tall Ships Races 2009“ dalyvius“, - pastebi A.Butkus.

Galvojant, kad uostelio rekonstrukcijai ir pilnam Danės krantinių sutvarkymui dar trūksta apie 18 mln. litų, labai svarbios būtų ir būsimo operatoriaus investicijos į šią veiklą. Tačiau skaičiuojant piniginį indėlį reikėtų atsižvelgti ir į tai, kad pramoginės laivybos sezonas Lietuvoje trunka tik 4-5 mėnesius, o uostelį reikės eksploatuoti visus metus.


Šiame straipsnyje: klrpilies uostelis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių